IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Hoe vond je X-Mass in 013? Vorige pagina | Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 17-12-2001 15:14 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 15:13 schreef elessar het volgende:
Volgens mij heb ik er twee gezien.

idd en een gast met een knor shirt

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-12-2001 15:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik heb in iedergeval wel een paar gastjes geziend met Darkthrone shirts, zagen eruit als een jaar of 15, 16,, en gedroegen zich meer als slipknotters (behalve hun DT shirts zagen ze er ook zo uit: Vlechtjes, verneukte paint op gezicht, skatespijkerbroeken.. yuk)

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 15:28 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 17 december 2001 15:19 schreef Valorian666 het volgende:
Ik heb in iedergeval wel een paar gastjes geziend met Darkthrone shirts, zagen eruit als een jaar of 15, 16,, en gedroegen zich meer als slipknotters (behalve hun DT shirts zagen ze er ook zo uit: Vlechtjes, verneukte paint op gezicht, skatespijkerbroeken.. yuk)
Hahaha! Ja, dat zag er vrij triest uit... Gelukkig waren wij wel extreem True met onze lederen broeken en Darkthrone shirts he Vinnie?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-12-2001 15:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hehehe... true.. altijd.. vooral Morke met zijn true-bordje.

Hoelaat waren jullie thuis??

Onze trein reed dus naar V'daal de klomp, om vanuit daar over te stappen op een NS-bus.

Uiteindelijk rond een uur of 2 thuis

shagrath666
behhhh
Usericon van shagrath666
Posted 17-12-2001 15:36 by shagrath666 Wijzig reactieProfiel van shagrath666Quote dit bericht

Mystica: was wel grappig, maar nie echt speciaal ofzo
Sinister: was nie echt heel tof
Centurian: Gemist
Vomitory: Gemist
Polluted Inheriance: Gemist
Krisiun: was wel vet optreden
Seth: Gemist
Dark Funeral: was echt een vet cool concert
Dew-Scented: Gemist
Nile: was zwaar kut, en dan ook nog al die klootzakken met kale koppen en nile-shirts aan... vond dat deze band hier echt niet thuishoorde
Enthroned: Gemist
Marduk: echt DE stoerste band van de avond!!!!
Behemoth: Gemist
Cannibal Corpse: vond ut een beetje tegenvallen

BEHHH!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 17-12-2001 15:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 15:36 schreef shagrath666 het volgende:
Mystica: was wel grappig, maar nie echt speciaal ofzo
Sinister: was nie echt heel tof
Centurian: Gemist
Vomitory: Gemist
Polluted Inheriance: Gemist
Seth: Gemist
Dew-Scented: Gemist
Nile: was zwaar kut, en dan ook nog al die klootzakken met kale koppen en nile-shirts aan... vond dat deze band hier echt niet thuishoorde
Enthroned: Gemist
Marduk: echt DE stoerste band van de avond!!!!
Behemoth: Gemist
Cannibal Corpse: vond ut een beetje tegenvallen

Hmm... je hebt dus 50 piek plus reiskosten en bierkosten en een dag tijd uitgegeven en het enige wat je cool vond was:

Marduk: echt DE stoerste band van de avond

LOL...

sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 17-12-2001 15:45 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 9:30 schreef elessar het volgende:
Ben benieuwd wat iedereen er van vond!

Sinister
Krisiun
Dark Funeral
Nile
Enthroned
BEHEMOTH !!!!

De rest heb ik gemist, ben na Behemoth weggegaan, moest nog een teringeind rijden en vanochtend om zes uur weer op. Waarom kan zoiets nou niet gewoon in Amsterdam...

Maar vertel wat je ervan vond!

heyheeeey !! Toen ik aankwam was sinister al begonnen, huhu...ik kende ze niet haha, dankjewel *hoog* huhuhuhuhu. maar was wel cool.
Nou enuh, Krisiun vond ik goed, en Nile vond ik heeel bruut, echt heel gaaf ! Marduk vond ik maar helemaal niets ! die gast met z'n karatepasjes...huhuhuhu. Vomitory was supervet ! en dark funeral ook
nou, en Cannibal Corpse natuurlijk !! ik was blij dat ik marduk geen zak aan vond, kon ff op krachten komen voor Cannibal Corpse !! Ik vond het supervet ! Ik ben eigenlijk niet zoveel in de kleine zaal geweest...
En de pit, die vond ik ook wel oke af en toe...haha, alleen ik ben gvd zo klein, grrr.en dan richt iedereen weer op verkeerde plek..hmmppff.. Maar ik vond het dus heel gaaf.

zo, dat was mijn beurt dan weer

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-12-2001 15:46 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 17 december 2001 15:33 schreef Valorian666 het volgende:
Hehehe... true.. altijd.. vooral Morke met zijn true-bordje.

Hoelaat waren jullie thuis??

Onze trein reed dus naar V'daal de klomp, om vanuit daar over te stappen op een NS-bus.

Uiteindelijk rond een uur of 2 thuis
Wij waren rond 1.15 uur thuis.

Warrior_of_Odin
Posted 17-12-2001 15:51 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 15:12 schreef Elanthia het volgende:
oeee nieuwe romance??

mjah..

sickheaddread
Posted 17-12-2001 15:54 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 15:19 schreef Valorian666 het volgende:

ik heb dan tenminste nog net geen verneukte paint op me gezicht....

sickheaddread
Posted 17-12-2001 15:55 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 15:46 schreef Vargen666 het volgende:
Wij waren rond 1.15 uur thuis.

ik was toch lekker vroeg thuis joh ! van tilburg naar l,wd: 2 uur thuis !

shagrath666
behhhh
Usericon van shagrath666
Posted 17-12-2001 16:11 by shagrath666 Wijzig reactieProfiel van shagrath666Quote dit bericht

hahah ik was nie helemaal lekker dus ben alleen maar bij de concerten geweest die ik echt wilde zien. voortaan als ik naar een concert ga dan ga ik de dag daarvoor niet uit

BEHHH!

Styhn
Usericon van Styhn
Posted 17-12-2001 16:30 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 17 december 2001 16:11 schreef shagrath666 het volgende:
hahah ik was nie helemaal lekker dus ben alleen maar bij de concerten geweest die ik echt wilde zien. voortaan als ik naar een concert ga dan ga ik de dag daarvoor niet uit

Sinister: wel grappig

Vomitory: cool! "Who's the king of kings? JESUS!!"

Dark Funeral: ik vond het wel cool, tegen mijn verwachtingen in. Lekker op staan bangen enzo ("Hail! Hail!")

Nile: FUCKING BRUTAL! Echt te gek, ik heb later nog de eer gehad om met de gitarist en de zanger te praten (de zanger is echt een relaxte gozer, Karl deed een beetje uit de hoogte). In de pit daar was het echt te gek, niet normaal!

Marduk: ondanks de meningen van velen vond ik het een errug tof concert. Ik deed alleen ff rustig aan omdat ik met nile ook wel aardig uit mn dak gegaan was en ik ff op krachten wou komen voor CC, maar het was stukken beter dan op Waldrock 2000.

Cannibal Corpse: TE GEK! Kheb me ontiegelijk vermaakt, was echt te gek. Lekker meezingen met klassiekers als Disposal of the Body, S,R & S, I Will Kill You, A Skull Full Of Maggots en natuurlijk Hammersmashed Face! Ik ben ook wel benieuwd naar het nieuwe album geworden. In de pit was het echt genieten!

Al met al: dit was mijn eerste X-mass Fest en ik heb het ontzettend leuk gehad, errug gezellig e.d. Volgend jaar weer!

11.45: restate my assumptions

sickheaddread
Posted 17-12-2001 17:43 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

zeker weten styhn !! (volgende keer weer)

Elanthia
Usericon van Elanthia
Posted 17-12-2001 17:52 by Elanthia Wijzig reactieProfiel van ElanthiaQuote dit berichthttp://htt

quote:
Op 17 december 2001 15:51 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
mjah..

vertel vertel (ben niet nieuwsgierig hoor)

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 17-12-2001 17:55 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

ikke ook nieuwsgierig...

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 17-12-2001 17:57 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

sinister
vomitory
krisiun:
Nile
Dark funeral
Marduk
Cannibal corps

Kep alleen de grote zaal gezien want in de kleine zaal hebben ze geen opstapjes en dan ziek een fuk aangezien ik mezelf al verwond had in de eerste pit.

Ik heb gesproken

GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 17-12-2001 18:00 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

Sinister vond ik goed spelen
Vomitory was , alleen anders dan wat ik van ze gehoord had.
Krisiun was
Tijdens dark funeral ben ik maar ff gaan eten
Nile was echt
Marduk, tja...idd zonde van z'n stem, maar iig wel gelache
Cannibal Corpse, kweenie maar ze doen mij gewoon niet veel, ben na een paar nummers weg gegaan

[Dit bericht is gewijzigd door GkuA op 17-12-2001 18:01]

'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron

mortje
Kaasch
Usericon van mortje
Posted 17-12-2001 18:04 by mortje Wijzig reactieProfiel van mortjeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mortje

quote:
Op 17 december 2001 15:14 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
idd en een gast met een knor shirt

Jaaa!! een out met een knor shirt liep de hele dag met een vriend van me en mij mee ,maar wees gerust ik heb um geslagen dr voor (en omdat het gewoon een wannabee is)

Ik heb gesproken

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-12-2001 19:16 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik ben eigenlijk alleen in de grote zaal wezen kijken ,ik vond alle bands zeer vet behalve dark funeral en marduk

maar nile en cannibal corpse vond ik zeer

en: ik heb nog met de gitarist van cc gepraat(jack owen,die kale)
ik heb nog met de zanger van krisiun gepraat
met de drummer van marduk
met de gitarist van nile (karl sanders)
en die nieuwe zanger van nile (jon nog geloof ik)

No meat is sweater

Rafnagud(Nirdhoggr)
HAIL THE TRUE WARRIORS OF METAL
Usericon van Rafnagud(Nirdhoggr)
Posted 17-12-2001 19:54 by Rafnagud(Nirdhoggr) Wijzig reactieProfiel van Rafnagud(Nirdhoggr)Quote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 14:50 schreef Greycloak het volgende:
Was al lang blij dat er geen klein grut met Snotlip shirts e.d. rondliepen. .

Bij CC stonden er aan mijn linkerkant 2 meisjes die nooit ouder als 13 kunnen zijn geweets egt ernstig....GRRR..Marduk roelde.....lekker in de verdrukking....
CC was wel grappig,Heb jammer genoeg behemoth gemist,Enthroned Was wel cool..speelde goede nummers...um...Vomitory een stukje gekeken sinister hadi k na 2 min al genoeg van krisiun gekeken....en veelste veel rond gelopen....Ik vondt Dark Funeral trouwens ZWAAAR tegenvallen
ach jaw... En als gewoonlijk..het bier was kut.... maar wel lekker daarzow..hehe...

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 17-12-2001 21:10 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 15:51 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
mjah..

zo´n beetje

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 17-12-2001 21:12]

Warrior_of_Odin
Posted 17-12-2001 21:18 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 21:10 schreef NecRomantica het volgende:
zo´n beetje

gewoon ja dus

deze week lekker met z'n 2'tjes naar LOTR gezellie

nathalie heerscht

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 17-12-2001 21:27 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 21:18 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
gewoon ja dus

deze week lekker met z'n 2'tjes naar LOTR gezellie

nathalie heerscht

slijmerd

Warrior_of_Odin
Posted 17-12-2001 21:28 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2001 21:27 schreef NecRomantica het volgende:
slijmerd

hehe maar goed we zullen dit topic verder niet verneuken.

Sorry mensjes

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com