|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: idd en een gast met een knor shirt |
|
quote:Hahaha! Ja, dat zag er vrij triest uit... Gelukkig waren wij wel extreem True met onze lederen broeken en Darkthrone shirts he Vinnie? |
|
Hehehe... true.. altijd.. vooral Morke met zijn true-bordje. Hoelaat waren jullie thuis?? Onze trein reed dus naar V'daal de klomp, om vanuit daar over te stappen op een NS-bus. Uiteindelijk rond een uur of 2 thuis |
|
Mystica: was wel grappig, maar nie echt speciaal ofzo Sinister: was nie echt heel tof Centurian: Gemist Vomitory: Gemist Polluted Inheriance: Gemist Krisiun: was wel vet optreden Seth: Gemist Dark Funeral: was echt een vet cool concert Dew-Scented: Gemist Nile: was zwaar kut, en dan ook nog al die klootzakken met kale koppen en nile-shirts aan... vond dat deze band hier echt niet thuishoorde Enthroned: Gemist Marduk: echt DE stoerste band van de avond!!!! Behemoth: Gemist Cannibal Corpse: vond ut een beetje tegenvallen BEHHH! |
|
quote: Hmm... je hebt dus 50 piek plus reiskosten en bierkosten en een dag tijd uitgegeven en het enige wat je cool vond was: Dark Funeral: was echt een vet cool concert Krisiun: was wel vet optreden Marduk: echt DE stoerste band van de avond LOL... |
|
quote: heyheeeey !! Toen ik aankwam was sinister al begonnen, huhu...ik kende ze niet haha, dankjewel *hoog* huhuhuhuhu. maar was wel cool. Nou enuh, Krisiun vond ik goed, en Nile vond ik heeel bruut, echt heel gaaf ! Marduk vond ik maar helemaal niets ! die gast met z'n karatepasjes...huhuhuhu. Vomitory was supervet ! en dark funeral ook nou, en Cannibal Corpse natuurlijk !! ik was blij dat ik marduk geen zak aan vond, kon ff op krachten komen voor Cannibal Corpse !! Ik vond het supervet ! Ik ben eigenlijk niet zoveel in de kleine zaal geweest... En de pit, die vond ik ook wel oke af en toe...haha, alleen ik ben gvd zo klein, grrr.en dan richt iedereen weer op verkeerde plek..hmmppff.. Maar ik vond het dus heel gaaf. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote:Wij waren rond 1.15 uur thuis. |
|
quote: mjah.. |
|
quote: ik heb dan tenminste nog net geen verneukte paint op me gezicht.... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: ik was toch lekker vroeg thuis joh ! van tilburg naar l,wd: 2 uur thuis ! zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
hahah ik was nie helemaal lekker dus ben alleen maar bij de concerten geweest die ik echt wilde zien. voortaan als ik naar een concert ga dan ga ik de dag daarvoor niet uit BEHHH! |
|
quote: Sinister: wel grappig Vomitory: cool! "Who's the king of kings? JESUS!!" Dark Funeral: ik vond het wel cool, tegen mijn verwachtingen in. Lekker op staan bangen enzo ("Hail! Hail!") Nile: FUCKING BRUTAL! Echt te gek, ik heb later nog de eer gehad om met de gitarist en de zanger te praten (de zanger is echt een relaxte gozer, Karl deed een beetje uit de hoogte). In de pit daar was het echt te gek, niet normaal! Marduk: ondanks de meningen van velen vond ik het een errug tof concert. Ik deed alleen ff rustig aan omdat ik met nile ook wel aardig uit mn dak gegaan was en ik ff op krachten wou komen voor CC, maar het was stukken beter dan op Waldrock 2000. Cannibal Corpse: TE GEK! Kheb me ontiegelijk vermaakt, was echt te gek. Lekker meezingen met klassiekers als Disposal of the Body, S,R & S, I Will Kill You, A Skull Full Of Maggots en natuurlijk Hammersmashed Face! Ik ben ook wel benieuwd naar het nieuwe album geworden. In de pit was het echt genieten! Al met al: dit was mijn eerste X-mass Fest en ik heb het ontzettend leuk gehad, errug gezellig e.d. Volgend jaar weer! 11.45: restate my assumptions |
|
zeker weten styhn !! (volgende keer weer) zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: vertel vertel (ben niet nieuwsgierig hoor) |
|
ikke ook nieuwsgierig... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
sinister vomitory krisiun: Nile Dark funeral Marduk Cannibal corps Kep alleen de grote zaal gezien want in de kleine zaal hebben ze geen opstapjes en dan ziek een fuk aangezien ik mezelf al verwond had in de eerste pit. Ik heb gesproken |
|
Sinister vond ik goed spelen Vomitory was , alleen anders dan wat ik van ze gehoord had. Krisiun was Tijdens dark funeral ben ik maar ff gaan eten Nile was echt Marduk, tja...idd zonde van z'n stem, maar iig wel gelache Cannibal Corpse, kweenie maar ze doen mij gewoon niet veel, ben na een paar nummers weg gegaan [Dit bericht is gewijzigd door GkuA op 17-12-2001 18:01] 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote: Jaaa!! een out met een knor shirt liep de hele dag met een vriend van me en mij mee ,maar wees gerust ik heb um geslagen dr voor (en omdat het gewoon een wannabee is) Ik heb gesproken |
|
ik ben eigenlijk alleen in de grote zaal wezen kijken ,ik vond alle bands zeer vet behalve dark funeral en marduk maar nile en cannibal corpse vond ik zeer en: ik heb nog met de gitarist van cc gepraat(jack owen,die kale) ik heb nog met de zanger van krisiun gepraat met de drummer van marduk met de gitarist van nile (karl sanders) en die nieuwe zanger van nile (jon nog geloof ik) No meat is sweater |
|
quote: Bij CC stonden er aan mijn linkerkant 2 meisjes die nooit ouder als 13 kunnen zijn geweets egt ernstig....GRRR..Marduk roelde.....lekker in de verdrukking.... CC was wel grappig,Heb jammer genoeg behemoth gemist,Enthroned Was wel cool..speelde goede nummers...um...Vomitory een stukje gekeken sinister hadi k na 2 min al genoeg van krisiun gekeken....en veelste veel rond gelopen....Ik vondt Dark Funeral trouwens ZWAAAR tegenvallen ach jaw... En als gewoonlijk..het bier was kut.... maar wel lekker daarzow..hehe... |
|
quote: zo´n beetje [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 17-12-2001 21:12] |
|
quote: gewoon ja dus deze week lekker met z'n 2'tjes naar LOTR gezellie nathalie heerscht |
|
quote: slijmerd |
|
quote: hehe maar goed we zullen dit topic verder niet verneuken. Sorry mensjes |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |