|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kwam binnen toen Sinister al begonnen was. Strakke set, vette grunt heeft Rachel trouwens, alleen moest ik wel lachen om drummer Aad; op een gegeven moment liet hij 3 keer achter elkaar één van zijn stokken vallen Vomitory te gek, strak Centurian, had ze nog nooit eerder gezien, vet optreden!! Marduk: muzikaal wel ok,...maar die Legion wat een clown. Dark funeral vond ik gaaf. Krisiun,...helemaal te gek !!!! Enthroned was ook te gek Behemoth niet gezien...zaal was vol Bij cannibal corpse was ik al behoorlijk ver heen ....maar al met al zeer geslaagd feest!!! sebinsagoil |
|
quote: Nou ja, zoveel inbreng was het niet hoor. Glad to be of service. Dead things grow from deep inside... |
|
O.K. dan X-mass, boel lui van zwaremetalen irl gesproken, ziet u allen vast wel weer ooit! SETHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! (godver wat heerschte dat bandje, ze hebben me drie dagen nek klachten bezorgd en dat gebeurt me niet vaak!) Nile was vet alleen jammer dat ik op 't balkon stond, aan sinster's pitje heb ik 'n mooie blauwe plek over gehouden. Ik vond marduk dus wel heerschen. |
|
quote: me too, dacht: ff uitruste maareh zwaar bale achteraf... Je moeder. |
|
KARNIVOOR! Ik zei toch dat je MOEST meegaan? Godver dan was het pas een echt pit geworden als jij erbij was? ---->>>> |
|
sorryyyyyy ik kan eigenwijs zijn, maar als het goed is heb ik dus nu wel zeer strakke foto's van ze Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |