|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Dwaallicht ziet zijn populariteit exponentieel toenemen lijkt het. Ach, de liefde van de metalfan gaat dan ook door de maag... |
|
waarom moet alles weer in hokjes geplaatst worde, in dit geval true/ontrue??? is het niet mogelijk om mense zelf te late beslissen, alle meningen verschillen namelijk BEHHH! |
|
quote: Heheh ik geloof het ook. Anyway, ik heb verdere plannen omtrent dit eh, topic. Eh, hm. Tot later, in ieder geval |
|
goh, blijkbaar luisteren jullie niet egt naar de muziek, hmm dark funeral afzeiken omdat die vent een pakje aan had, hmmmm luister eens het concert, dat was egt goed.. "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: nee joh, ik vind de muziek ook gewoon kut, maar dat maakt niet uit toch, ik respecteer het dat jullie 't wel mooi vinden *grin* ieder zn mening toch ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Ik denk toch dat dat meer jouw mening is. Ik ontken ook niet dat er op The Secrets of the Black Arts wel een aantal (1 of 2) goeie nummers staan, maar voor de rest is het allemaal dezelfde inhoudloze populaire rotzooi. |
|
Omdat ik toch nieuw ben hier: - Vomitory, Sinister en Cannibal Corpse waren OK. Behemoth en de rest van de bendes in de hoofdzaal had ik al te vaak gezien om nog echt boeiend te vinden. Wat ik wel jammer vond was dat Legion zijn stem zo gruwelijk verkankerd begint te klinken (2 bad, brute zanger). Verder was ik aan het begin van de avond al behoorlijk naar de filistijnen wegens overmatig -gebruik enzo. Heb een hoop mensen ontmoet die ik al tijden niet had gesproken. Ken maar een paar ZM'ers van gezicht en die heb ik geloof ik allemaal gezien |
|
Ik copy&paste m'n reply hierop ff van het DOA forum : Sinister: was erg saai, ik had wel meer verwacht van hun Vomitory: zeer goed optreden !! Krisiun: goed optreden, maar niet bijzonder ofzo Dark Funeral: geweldige playlist en zeeeeer goed optreden!! Nile: viel wel een beetje tegen, vooral het geluid, maar de playlist was wel erg goed Marduk: heb ik ook echt van kunnen genieten!! |
|
Heej Perkamentrol (no pun intended) Wij gaan nog een bandje beginnen |
|
Hey Grindbastard, ben jij die fijne aardige (dronken) kerel uit Den Bosch van het Dynamo forum die Nadine en mij zo vriendelijk onderdak heeft gegeven afgelopen zondag ? |
|
Jawohl. Dat zou ik moeten zijn, op zoek naar een meiske dat ik tijdens Nile aan de bar heb ontmoet...en vanavond hopelijk haar telefoon # heeft! |
|
Vomitory: Heerlijk hakken. Dark Funeral: Beste band van de avond zeker qua geluid. Nile: Ik wist niet dat er ook nog van die vieze mannetjes waren die kaal bovenop zijn en lang haar aan de zijkant hebben....whahahah wat een Nerd Marduk: Legion zat zwaar onder de dope.... Desondanks een erg goed optreden. Ik schat nog 1 jaar en dan is zijn stem helemaal weg. Behemoth: Zijn hier CD's van???? WOW Cannibal Corpse: Goede set alleen saai om naar te kijken. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Nha Welkom op ZM Robert ! |
|
Grrrr ik wens aangesproken te worden met Marjolein of Lein.. |
|
Grindbastard = Robert ... |
|
Weet ik.. ik had al op het Dynamo forum wat gepost betreffende dat bandje.. maar no response.. heb em op ICQ ook geadd, maar ook geen antwoord.. |
|
Hm ik zie trouwens dat m'n post op het Dynamo forum wegens een stomme fout van ezboard niet goed is geplaatst... ah well.. |
|
quote: |
|
Soms denkt het ezboard dat je HTML codes gebruikt en dan komt er te staan "HTML comments are not allowed" of iets dergelijks.. dat was ook zo in dit geval. |
|
quote: Aha.... duidelijk... tof zeg... |
|
quote: Dat was RAMSES zelf. Het ziet er niet uit maar dat is altijd nog beter dan met "uitbeenhandschoentjes" aan op het podium gaan staan,whahaha wat een grap,dan vraag je er om om belachelijk gemaakt te worden. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Lol. Dank je, ben er alleen niet zo vaak; heb gevonden wat ik moest hebben |
|
Ahh, niet weggaan... Dead things grow from deep inside... |
|
Trouwens, Greycloak, bent u nog van den hoofdpijn afgekomen zondag? Dead things grow from deep inside... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |