|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vette foto's, wat voor cam/objectief gebruikte je hiervoor? |
|
quote: - Camera: Canon Powershot Pro1, een SRL-like (dus geen spiegelreflex, maar wel zelfde vormgeving, grote verschil is dat je niet door de lens kijkt, er geen losse lenzen op kunnen en de ccd-chip/sensor kleiner is dan bij een echte digitale spiegelreflex - Objectief: Op de Pro1 zit dus een vaste lens, maar wel een zeer mooie, veel kenners zeggen dat hij de standaardlenzen die je op veel SLR's ziet ontstijgt! Het is een Canon L lens, 28-200 2.4 - 3.5 (vrij lichtsterk dus). Verder is een van mijn sterkere kanten van concertfotografie dat ik me altijd weer door het publiek heen weet te worstelen tot (bijna) vooraan, en me daar engiszins staande weet te houden, hierdoor hoef je niet zo ver in te zoomen en kun je de foto's dus makkelijker scherp houden... NB: ALs je echt geinteresseerd bent moet je maar even een foto noemen, dan geef ik je de EXIF data (alle technische gegevens) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-08-2005 23:54] |
|
Valorian, op je Wacken2005.tk staat een foutje bij de Corvus Corax-foto's. Eén van de verkleinde plaatjes linkt naar de verkeerde foto. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: WAT ?! AAN DE SCHANDPAAL! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wat een raar drumstel heeft fie drummer van Apocalyptica. Verder natuurlijk vette foto's, Valorian! |
|
@ Illusione Minstends! Vind dat verplicht een optreden van Cataract wel als goede straf fungeert. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 14-08-2005 23:54] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Thx.. zal het fixen... |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hehe. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Cataract... nooit gehoord noch gezien. |
|
quote: Houden zo, ze stonden vanmiddag in het voorprogramma van Amon Amarth en dat was subtiel gezegd nogal rampzalig. Maar dat is dan weer best offtopic enzo. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Oh, da's wel een mooi toestel ja! Canon maakt zowieso veel goede modellen. Lichtsterk objectief, hehe, dat is wel makkelijk ja, heb het idee dat ik dit met m'n Minolta Dimage Z1 niet had kunnen maken, maar kan me vergissen in de hoeveelheid licht daar. Ik wil ooit nog wel een spiegelreflex met verwisselbare lenzen van Canon, maja dat vraagt paar zakcentjes |
|
Prachtige foto's Vincent! U Rule!! |
|
Hey Ik heb ook na een week van foto's uitzoeken eindelijk mijn foto's van Wacken online staan op mijn website: www.metal-experience.com Zie photos --> Festivals --> Wacken 2005 Nigthwish Bloodbath Gorefest Kreator |
|
Je linkje werkt niet |
|
quote: Hoeveelheid licht verschilde nogal per band.. Voordeel is wel dat er op zo'n festival vrij veel en vrij sterke lampen zijn, de band moet immers van grote afstand zichtbaar zijn.. in concertzaaltjes is het vaak een stuk lastiger om genoeg licht te 'vangen', maaar daar sta je dan wel weer wat makkelijker stil.. Enige echte nadeel van de Pro1 is dat hij niet hoger dan 400 ISO gaat, en dat er bij 400 al redelijk wat ruis optreed. Een spiegelreflex als de 20D van Canon (a 1500 euro) kan makkelijk tot 1600 ISO zonder ruis! @MAYO: Ik ga ook naar Occultfest, zal me daar ook uitleven [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-08-2005 0:16] |
|
quote: Nice pix, had je een backstagepas met alle privileges? (ivm de foto van achter het drumstel) |
|
quote: Ja, ik had een backstagepas en kon tijdens het optreden van Gorefest vrij over het podium bewegen. |
|
quote: Hehe, daarom wil ik dan ook een 20D ooit . Volgens mij is dat wel erg prettig om 1600 ISO te kunnen gebruiken idd... Maar t is wel ff sparen, en vervolgens verder sparen voor goede objectieven en filters ed |
|
Check die lichten.. hoe maak je een kermis van je optreden .. (overigens een van mijn mindere foto's, het regende bij Naglfar behoorlijk, dus ik heb er maar een paar gemaakt tussen de druppels door) |
|
quote: Super!! |
|
Beide zeer mooie foto's |
|
ik had gelezen op de wacken site dat je geen professionele camera's mocht meenemen. @ valorian. jouw camera werd gewoon toegestaan? dus maar helemaal geen camera meegenomen wel jammer. ik ben pas begonnen met fotograferen, ook voor schoolopdrachten enzo. |
|
quote: het lijkt me dat persfotografen (of iig lui met een photopass) WEL hun dure toys mee mochten nemen, denk je ook niet? Bruce Banner |
|
quote: De meeste bezoekers kregen gewoon hun apparatuur mee naar binnen. Dus of je nou een fotopas had wel of niet, fotograferen kon je (beiden vanuit het publiek) "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |