|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
rummicub mens erger je niet ganzenbord You can either agree with me, or be wrong. |
|
1, 2 en 3: Star Wars Galaxies |
|
GTA San Andreas Medal of Honor FIFA series [Dit bericht is gewijzigd door Pierced by the metal op 16-08-2005 17:54] |
|
1. Legend Of Zelda: Ocarina Of Time 2. Counter-Strike 3. .... nog in te vullen. |
|
star wars gaat bij mij op nummer 1 hoor, binnenkort naar newstarcon even paar handtekeningen inslaan van star wars acteurs. en eentje van robert england |
|
DOOM reeks, Starcraft en NWN, gedeelde eerste plek. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
pacman absolute nummer 1 MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
diablo 2 Sacred en heel veel shooters en rpg,s "Sehnsucht" |
|
3. Duke nuke'em 2. Return to castle wolfenstein en tadaa: 1. Unreal |
|
quote: OEH!!!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Lijstjes! 1. Doom I 2. Space Quest I 3. Civilization II [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 16-08-2005 21:56] |
|
quote: ONTOPIC!! Suck my piss |
|
quote: Jazeker! Unreal blijft heerschen. Rajackar en ik hebben allebei een ziekelijke voorkeur voor dit spel, hehehe. Return to ... is trouwens ook geweldig, btw. |
|
quote: Ja, beide heersen wel de pan uit! Moeilijk kiezen tussen DOOM en Unreal.... immense tempelcomplexen op verre planeten heersen namelijk alle pannen van het dak!! En Skaarj ook! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
1 - Fallout 1 2 - Fallout 2 3 - Diablo 2 De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Ik heb doom1 en 2 een beetje gemist toendertijd. Ik zat toen aan de Supernintendo enzo. Eigenlijk heerscht supermarioland 1 ook nog steeds, btw. |
|
3 maar? Dat is veel te weinig! - Baldur's Gate reeks - Morrowind + expansions - Civalization 2 & 3 - Vampire the masquerade: Bloodlines - Unreal - Panzer General 1 & 2 edit: En Starcraft + Broodwar natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 16-08-2005 22:41] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik heb DOOM 1 en 2 zoooo vaak gespeeld als puistenkop in 2 en 3 VWO (en later ). Hoe vet was dat man... hoogteverschillen in levels! Pentagrammen! Cyber-demons! WOEHAAAAA Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
1. Paddle(ping pong of hoe dan ook) 2. Pacman 3. Tetris Dat zijn pas echte spellen. |
|
quote: Mja, dan verbleekt Mario nogal tegenover al dat geweld. De eerste shooter die ik écht veel speelde was duke nuke'em, op m'n eerste pc in '95. En die was zooo gaaf. Zeker als je nintendo gewend bent. |
|
quote: Ik had wel van een oude man als jij verwacht dat je met Wolfenstein 3D zou zijn begonnen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: True! Maar dan krijg je straks weer tig topics, beste retrogame enzo. Alvast: 3. Ladybug (arcade) 2. Blue Max (c64) tadaa 1. Galaga (arcade) Daar heb ik zóveel guldens in geworpen, in die arcadekast. |
|
CATACOMB ABYSS, natuurlijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wat ik zei, ik had nog geen pc in die tijd. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |