|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
jij hebt goede smaak! waarom speel je niet eens een keer world of warcraft kost wel centjes, maar is volgens mij de moeite wel waard. |
|
Is het ook! ik speel nu ook al een aantal maanden world of warcraft en het is een meesterlijk spel, alleen erg verslavend. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Ja ik zag dit gebeuren en ik kreeg opeens weer enorme zin om Diablo II te gaan spelen, lijkt me lachen. Lekker simpel hakken voor als ik tijdens het kwartaalwerk straks weer te lange weken maak. Maar ja dan moet ik het wel gaan kopen en het ligt natuurlijk nergens meer. Dat heb ik nl. net proefondervindelijk mee mogen maken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: too cool. |
|
quote: Het ligt nog weleens ergens. Anders online bestellen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:www.bol.com, voor 20 euro heb je origineel plus expansie, kost geen ruk |
|
quote: 14,49 zelfs zie ik. Die komt uit op 15 september. Ook een mooi moment.... nu is het nog te vaak mooi weer! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Bol.com Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ah nog goedkoper zelfs, zo heerschend aan spellen die wat ouder zijn, je kunt ze her en der voor een habbekrats kopenm |
|
Sonic he Bruce Banner |
|
quote: Idd, gewoon de budgetbakken doorkijken. |
|
Cossacks 3cd versie voor 10 euro gekocht gisteren |
|
Ben laatst zo stom geweest om bij de FRS Anno 1503 (dacht ik) te kopen voor 2.99. Was het de uitbreiding... Maar ja, zitten vaak leuke spellen tussen! |
|
Ach moet je basisspel gewoon op bol kopen |
|