IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : games!!! top3 Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-08-2005 14:22 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2005 23:03 schreef Jenje het volgende:
Wie speelt Diablo II LOD wel eens online?


Echt al lang geleden dat ik dat spel gespeeld heb. Ergens onder veel stof heb ik nog wat savegames liggen.

Momenteel speel ik vooral Guild Wars, en Baldur's Gate 2 op de PS2.


master-kun
Usericon van master-kun
Posted 20-08-2005 15:30 by master-kun Wijzig reactieProfiel van master-kunQuote dit bericht

jij hebt goede smaak! waarom speel je niet eens een keer world of warcraft kost wel centjes, maar is volgens mij de moeite wel waard.


Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 20-08-2005 15:45 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Is het ook! ik speel nu ook al een aantal maanden world of warcraft en het is een meesterlijk spel, alleen erg verslavend.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-08-2005 15:54 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2005 23:10 schreef Jenje het volgende:
Ik ladder .. maar meestal in me uppie ...
Maybe keer ZM pot?

Ja ik zag dit gebeuren en ik kreeg opeens weer enorme zin om Diablo II te gaan spelen, lijkt me lachen. Lekker simpel hakken voor als ik tijdens het kwartaalwerk straks weer te lange weken maak.

Maar ja dan moet ik het wel gaan kopen en het ligt natuurlijk nergens meer. Dat heb ik nl. net proefondervindelijk mee mogen maken.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


master-kun
Usericon van master-kun
Posted 20-08-2005 15:59 by master-kun Wijzig reactieProfiel van master-kunQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 15:45 schreef Nibiru het volgende:
Is het ook! ik speel nu ook al een aantal maanden world of warcraft en het is een meesterlijk spel, alleen erg verslavend.



too cool.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-08-2005 16:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 15:54 schreef M. het volgende:
Ja ik zag dit gebeuren en ik kreeg opeens weer enorme zin om Diablo II te gaan spelen, lijkt me lachen. Lekker simpel hakken voor als ik tijdens het kwartaalwerk straks weer te lange weken maak.

Maar ja dan moet ik het wel gaan kopen en het ligt natuurlijk nergens meer. Dat heb ik nl. net proefondervindelijk mee mogen maken.

Het ligt nog weleens ergens. Anders online bestellen!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2005 17:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 16:08 schreef ZelThoR het volgende:
Het ligt nog weleens ergens. Anders online bestellen!
www.bol.com, voor 20 euro heb je origineel plus expansie, kost geen ruk


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-08-2005 17:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 17:10 schreef Jenje het volgende:
www.bol.com, voor 20 euro heb je origineel plus expansie, kost geen ruk

14,49 zelfs zie ik. Die komt uit op 15 september.

Ook een mooi moment.... nu is het nog te vaak mooi weer!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-08-2005 17:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 15:54 schreef M. het volgende:
Ja ik zag dit gebeuren en ik kreeg opeens weer enorme zin om Diablo II te gaan spelen, lijkt me lachen. Lekker simpel hakken voor als ik tijdens het kwartaalwerk straks weer te lange weken maak.

Maar ja dan moet ik het wel gaan kopen en het ligt natuurlijk nergens meer. Dat heb ik nl. net proefondervindelijk mee mogen maken.
Bol.com


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2005 17:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 17:21 schreef M. het volgende:
14,49 zelfs zie ik. Die komt uit op 15 september.

Ook een mooi moment.... nu is het nog te vaak mooi weer!
Ah nog goedkoper zelfs, zo heerschend aan spellen die wat ouder zijn, je kunt ze her en der voor een habbekrats kopenm


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-08-2005 17:26 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Sonic he


Bruce Banner


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-08-2005 17:45 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 17:22 schreef Jenje het volgende:
Ah nog goedkoper zelfs, zo heerschend aan spellen die wat ouder zijn, je kunt ze her en der voor een habbekrats kopenm

Idd, gewoon de budgetbakken doorkijken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2005 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Cossacks 3cd versie voor 10 euro gekocht gisteren


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-08-2005 17:47 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ben laatst zo stom geweest om bij de FRS Anno 1503 (dacht ik) te kopen voor 2.99. Was het de uitbreiding...
Maar ja, zitten vaak leuke spellen tussen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2005 17:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach moet je basisspel gewoon op bol kopen


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 20-08-2005 17:51 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2005 17:50 schreef Jenje het volgende:
Ach moet je basisspel gewoon op bol kopen

9,99! zeker doen als ik weer meer geld heb, bedankt.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 22-08-2005 23:24 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

ok gaan we ready gooo

van oud naar nieuw
alltime favorites first
happy:


de beste games(PC):

nightmare3d

whole unit of blood


Quake the best
(deel3 sucks)

sheeeeevaah


heden games(ps2):

ratchet&clank (run&kill youghee)


overige:


en nog meer ..........................







Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 22-08-2005 23:26 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

Blood dat is echt een goeie! Nostalgie


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 22-08-2005 23:27 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 22 augustus 2005 23:26 schreef Pierced by the metal het volgende:
Blood dat is echt een goeie! Nostalgie

jup staat samen met quake op numero uno


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 22-08-2005 23:27 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

JA dungeon keeper blijft een geil spel. Jammer dat bullfrog failliet is. En dat ea een kut bedrijf is dat ze nooit meer een dergelijk project op handen zetten.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 22-08-2005 23:31 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 22 augustus 2005 23:27 schreef arnibes het volgende:
JA dungeon keeper blijft een geil spel. Jammer dat bullfrog failliet is. En dat ea een kut bedrijf is dat ze nooit meer een dergelijk project op handen zetten.

jah maar heb et tot heden nog niet uitgespeeld
op een gegeven moment kom je bij een level waar ze van alle kanten tegelijk aanvallen en heb je niet tijd genoeg om je poppetjes sterker te maken
na 60.789 keer proberen heb ik het maar op gegeven


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 22-08-2005 23:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

1.Silent Hill 2
2.Fallout 1
3.Half-Life/ Counter-Strike


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 22-08-2005 23:37 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2005 23:31 schreef BerserkerWoman het volgende:
jah maar heb et tot heden nog niet uitgespeeld
op een gegeven moment kom je bij een level waar ze van alle kanten tegelijk aanvallen en heb je niet tijd genoeg om je poppetjes sterker te maken
na 60.789 keer proberen heb ik het maar op gegeven

Is dat niet level 18? Of 17?

OW ik dacht 17. Je moet naar rechts graven. Daar kom je in een grote ruimte waar 2 spawnplekken voor helden zijn. Alles verder verstevigen door dondersteentjes en rechts het goud uitgraven. Verder is links een verdubbelaar secret. Maar wordt beschermd door zo'n 5 dwergen van level 5.
Ik moet het weereens spelen


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 22-08-2005 23:54 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 22 augustus 2005 23:37 schreef arnibes het volgende:
Is dat niet level 18? Of 17?

OW ik dacht 17. Je moet naar rechts graven. Daar kom je in een grote ruimte waar 2 spawnplekken voor helden zijn. Alles verder verstevigen door dondersteentjes en rechts het goud uitgraven. Verder is links een verdubbelaar secret. Maar wordt beschermd door zo'n 5 dwergen van level 5.
Ik moet het weereens spelen

heh nu breng je me ook nog zover dat ik dadelijk weer dat spel ga installeren
1 probleem moet weer van voor af aan beginnen


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 22-08-2005 23:57 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 augustus 2005 23:27 schreef BerserkerWoman het volgende:
jup staat samen met quake op numero uno


En jij bent van het vrouwelijk geslacht?



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen