|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
jij hebt goede smaak! waarom speel je niet eens een keer world of warcraft kost wel centjes, maar is volgens mij de moeite wel waard. |
|
Is het ook! ik speel nu ook al een aantal maanden world of warcraft en het is een meesterlijk spel, alleen erg verslavend. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
quote: Ja ik zag dit gebeuren en ik kreeg opeens weer enorme zin om Diablo II te gaan spelen, lijkt me lachen. Lekker simpel hakken voor als ik tijdens het kwartaalwerk straks weer te lange weken maak. Maar ja dan moet ik het wel gaan kopen en het ligt natuurlijk nergens meer. Dat heb ik nl. net proefondervindelijk mee mogen maken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: too cool. |
|
quote: Het ligt nog weleens ergens. Anders online bestellen! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:www.bol.com, voor 20 euro heb je origineel plus expansie, kost geen ruk |
|
quote: 14,49 zelfs zie ik. Die komt uit op 15 september. Ook een mooi moment.... nu is het nog te vaak mooi weer! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Bol.com Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ah nog goedkoper zelfs, zo heerschend aan spellen die wat ouder zijn, je kunt ze her en der voor een habbekrats kopenm |
|
Sonic he Bruce Banner |
|
quote: Idd, gewoon de budgetbakken doorkijken. |
|
Cossacks 3cd versie voor 10 euro gekocht gisteren |
|
Ben laatst zo stom geweest om bij de FRS Anno 1503 (dacht ik) te kopen voor 2.99. Was het de uitbreiding... Maar ja, zitten vaak leuke spellen tussen! |
|
Ach moet je basisspel gewoon op bol kopen |
|
quote: 9,99! zeker doen als ik weer meer geld heb, bedankt. |
|
ok gaan we ready gooo van oud naar nieuw alltime favorites first happy: de beste games(PC): nightmare3d whole unit of blood Quake the best (deel3 sucks) sheeeeevaah heden games(ps2): ratchet&clank (run&kill youghee) overige: en nog meer .......................... |
|
Blood dat is echt een goeie! Nostalgie |
|
quote: jup staat samen met quake op numero uno |
|
JA dungeon keeper blijft een geil spel. Jammer dat bullfrog failliet is. En dat ea een kut bedrijf is dat ze nooit meer een dergelijk project op handen zetten. |
|
quote: jah maar heb et tot heden nog niet uitgespeeld op een gegeven moment kom je bij een level waar ze van alle kanten tegelijk aanvallen en heb je niet tijd genoeg om je poppetjes sterker te maken na 60.789 keer proberen heb ik het maar op gegeven |
|
1.Silent Hill 2 2.Fallout 1 3.Half-Life/ Counter-Strike |
|
quote: Is dat niet level 18? Of 17? OW ik dacht 17. Je moet naar rechts graven. Daar kom je in een grote ruimte waar 2 spawnplekken voor helden zijn. Alles verder verstevigen door dondersteentjes en rechts het goud uitgraven. Verder is links een verdubbelaar secret. Maar wordt beschermd door zo'n 5 dwergen van level 5. Ik moet het weereens spelen |
|
quote: heh nu breng je me ook nog zover dat ik dadelijk weer dat spel ga installeren 1 probleem moet weer van voor af aan beginnen |
|
quote: En jij bent van het vrouwelijk geslacht? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |