|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oja, dat was volgens mij de eerste in het genre. Was nog zo onkundig toen dat ik na 2 maal de hoek om te zijn gelopen al stuiptrekkend op de grond lag. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ha, die game was vet De heerschappij, dat ben jij! |
|
En dat was ook voor de pc? een 386 ofzo? |
|
quote: De heerschappij, dat ben jij! |
|
quote: Ging ook op de 286, maar dan moest je wel himem.sys en emm386.exe en al die ongein hebben draaien. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Damn, echt jammer dat ik toen alleen maar met 8 en 16 bits consoles aan de gang was. En ik ben nog wel een c64 fannaat. Ik heb een tijdperk gemist. |
|
1. Formula 1 2005 (PS2) 2. Gran Turismo 4 (PS2) 3. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (PS2) Mijn top 3 op dit moment.. Eigenlijk alleen gebaseerd op wat ik het meeste speel Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
dit moment: 1. FF x-2 ps2 2. Hitman contracts ps2 3. pro evolution soccer 4 oude games 1. Dogs of war amiga 500 2. Wings amiga 500 3. Ice wind dale pc SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:...Hoe iedereen tot pulp gaat met de Rocket Launcher Nog steeds onovertroffen Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Oke mijn top 3: 1. Call of Duty 2. Lord of the Rings: The Third Age 3. Fable |
|
The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Goldeneye 007. Perfect Dark. |
|
Ik ben niet geheel up to date, maar de mijne is denk ik : Sacred Black & White Dungeon Keeper |
|
haha black and white, die staat echt in mijn top 10 meest homosexuele kanker games ooit. |
|
quote: Top10 weet ik niet, maar wel slecht ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: moet jou dadelijk de kanker in slaan jongen, moet je voor mijn neus zeggen kut janus! |
|
quote: Jeetje, rensykdom, ik zou maar schijten! KUT JANUS! |
|
jij ook! ik wil niet lullig doen, maar als er een moeder van een maat van me dood is, dan is het niet zo leuk als je met kanker gaat schelden! |
|
quote: Gozer, leg je erbij neer. Ik heb ook een maat wiens moeder eraan is overleden en zowel 2 oma's als mijn beide opa's zijn er aan gestorven. Easy man |
|
Kanker, post ging even verkeerd. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-08-2005 23:32] |
|
zo houden dan. |
|
Black&white vond ik héél even leuk. Totdat het moeilijk werd. Viel me zwaar tegen. |
|
quote: ik vond er geen reet aan omdat het nederlands gesproken werdt constant DOOD. door de boxen heen als er weer een dorpeling stierf. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
final fantasy 12 word ook heel mooi. maar ik ben weg gitaar spelen adios amigos! |
|
1. Fallout 2 2. Fallout 3. Deus Ex Maarja Diablo 2, Starcraft en World of Warcraft verdienen eigelijk ook een plaatje. I am the 1%. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |