![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
1: Half-Life reeks (met de mods natuurlijk!) 2: Diablo 2 + Lord of Destruction 3: C&C serie ![]() FREEZE ![]() |
|
Nee, niet WoW... ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: What be there wrong met WoW Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
quote:Dat dankzij WoW MMORPG's hip zijn, maar niet super apart meer zijn IMHO... Dat was juist het leuke aan die MMO's "vroeger", die underground feel... *zucht* die goede oude tijd Daar komt bij, WoW werkt gewoon te verslavend ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Hehehe. tr00. die Gamecards kosten je klauwen met geld. Maar dat hebben we er natuurlijk voor over. Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
Gamecards zijn voor teh lo0s3!! CreditCards are tha bomb ![]() ![]() |
|
1. Kings Quest V 2. LBA 2 3. Grim Fandango Momenteel 1. Swat 4 2. Age of Empires III 3. Chronicles of Narnia (helaas al uitgespeeld) ![]() |
|
wat ik zo vind zuigen aan WoW is: Je koopt een spel. maar je kunt het niet spelen, ja 1 maand en daarna moet je weer geld uitgeven om je al gekochte spel te kunnen spelen. beetje raar als je mij vraagt. top 3 in willekeurige volgorde: -Need for Speed -Legacy of Kain series -C&C serie Klassiekers: -Doom -Carmageddon -Duckhunt if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them ![]() |
|
quote: Is natuurlijk ook gewoon slecht voor het respect in de scene he, al die MMORPGs. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
1. The Legend of Zelda: Ocarine of Time 2. Ninja Gaiden 3. Metroid Prime ATM 1. Gran Turismo 4 2. Perfect Dark [die ouwe ja] 3. Advance Wars: Dual Strike ![]() |
|
quote: Mwa, ik vind het niet raar, aangezien de developer constant bezig is het speelveld uit te breiden etc etc. ![]() |
|
quote: Jij was zeker ook fan van Within Temptation maar nu niet meer? ![]() |
|
quote:Niet echt eigenlijk... WT heeft mij nooit kunnen bekoren, MMORPG's daarentegen... ![]() *En ja, stiekem speel ik nog steeds wel MMO's, maar dan altijd de beta's ![]() FREEZE ![]() |
|
Call Of Duty 2! Had niet veracht dat het zo'n vette game zou zijn, fijne gameplay, korte laadtijden, supergeluid..en geen medkitjes of ammo of whatever dat je telkens moet oppikken om te functioneren. Geen savemogelijkheden, maar de ontwikkelaars zijn duidelijk van mijn leeftijd of jonger, want ze weten wanneer er gesaved moet worden. Topgame, speel het nog meer dan CIV4. ![]() |
|
quote: Praat je altijd yoda-engels.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Hehe, vind ik ook wel vernieuwend ja, dat je geen health-meter meer hebt. Nadeel is wel dat je op "regular" zo door de levels wandelt. Hij is wel wat meer "Arcade-style" geworden dan deel 1 was, dat vind ik jammer: er komen gewoon hordes duitsers op je af die je allemaal moet neerknallen. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
1. Shenmue 1 en 2 2. Skies of Arcadia 3. Resident Evil reeks ![]() |
|
1) Counter-Struck ![]() 2) Half-Life 3) En ik ben er laatst achter gekomen dat Half-Life 2 het nog nét doet op mijn PC, dus Half-Life 2 dan maar. ![]() ![]() |
|
1. Resident Evil 4 2. (Battle)Tetris 3. Halflife 2 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Tekken 5 Tekken 4 Wario ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Heden 1. RE4 2. True Crime NY city 3. Outlaw Golf 2 Alltime 1. Skate or Die ![]() ![]() 2. Barbarian..op de amiga 500 ![]() 3. Enter the ninja ![]() 4. Wings ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Call of Duty 2 speel ik op t moment en over een paar maandjes zeker wete The Elder Scroll: Oblivion <---- ![]() ![]() tyfus geen top 3 neergepleurt 1. Call of Duty 2 2. Condemned 3. Half-life 2 [Dit bericht is gewijzigd door Biertje ? op 20-01-2006 18:42] . ![]() |
|
Wie heeft Quake 3 Arena en speelt online? Ik ben weer op zoek naar een clan. 2 jaar geleden dat ik dat voor het laatst had gedaan. ![]() |
|
I am the 1%. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |