|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
jah al vanaf mn geboorte |
|
jah maar als je op een gegeven moment blijft hangen in een level en er zo tureluurs van wordt dat je daarna nog niet meer weet wat je aan het doen bent is het spel al snel knudde |
|
quote: hahahahha n00b! Ik heb 1 en 2 al zooo vaaaak geOWNED Tis eigenlijk heel makkelijk Multyplayer is nog het gaafst btw! |
|
quote: Dan moet je andere strategieen bedenken. |
|
quote: Maar er zitten haast geen mensen meer online |
|
1. Red Alert 2 2. Halo 2 3. Warcraft 3 |
|
<-QuakeIII Arena Ook servers online Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Silent Hill Silent Hill Silent Hill godverdomme, wat een kankervette serie is dat toch. |
|
NEEN! ALLE3N DEEL 1 DE REST IS EEN RIPOFF Suck my piss |
|
dude, ik heb deel 1 nog nooit gespeeld Binnenkort krijg ik 'm voor de PC, op de een of andere manier toch compatible gemaakt. Zag vandaag de originele US persing voor de PS liggen: 72 pleuro. |
|
Fucking hell, dat is best duur. Ik ben nog wel van plan binnenkort een van de delen in de winkel te kopen, maar het komt er maar niet van. Eerst Resident Evil 4 op Marktplaats.nl, geloof ik, en dan Silent Hill! |
|
Erg duur idd. Ik heb mezelf nu helaas aangepraat dat ik de strategy guides van alle delen wil hebben... |
|
Moet San Andreas toch even genoemd hebben. Damn, wat een gigantisch en veelzijdige game! |
|
quote: dan moet ik het maar eens weer installeren dacht ik Ik prefereer deel 1 eigenlijk... Ik heb er een hekel aan zoals in deel 2 dat ze je 'reinforced walls' wel kunnen vernietigen... Dat maakt je dungeon zo lelijk Maarja heb jij die lvl editor van deel 1 nog? Daar kon je zulke gave lvl's mee bouwen. Al was het wat lastig om de AI aan de gang te krijgen. (heb het nu al wel meer dan 2 jaar niet gespeeld btw ) |
|
quote: Jammer dat Halo 2 in je lijstje staat . |
|
quote: Ik heb een goede level editor voor deel 1. Maar ik kreeg die levels nooit aan de gang. Waardoor ik dus weer zwaar gefrustreerd de deeper dungeons moest spelen Met de deeper dungeons heb ik trouwens wel weleens moeilijkheden gehad. |
|
1. Medal of Honour Allied Assault Spearhead 2. Morrowind (oud maar leuk) 3. Battlefield 2 |
|
quote: Het blijft mooi om je broertjes te ownen, en elkaar bijna de hersens in te slaan, omdat hij dan op m'n beeld keek. |
|
quote: Dat is krieg Doet me denken toen we in een kansloze actie met 4 gozers een lan party opstarte bij iemand thuis die schreeuwden we alle acties die we moesten doen door de gangen. Dat maakt WC3 nog gaver dan normaal (wel heel kansloos ) |
|
Iemand hier die ook Sacred speelt? |
|
quote: Nee, ik zit er echter wel aan te denken om het spel te kopen. Is het een goed spel? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Nu bezig met Another Code. Erg geinig. |
|
Splinter Cell Brothers in Arms Fifa 2006 (demo ontvangen, brrr vet!) |
|
quote:Pro Evolution heerscht harder Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |