|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar ben ik het dan weer best mee eens hoor. Een oom van me is vrachtauto chauffeur (gepensioneerd inmiddels) en een maatje van me ook, alweer een jaar of 9. Als iedereen zo reed als zij... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dit gebeurt er als je tegen een vrachtwagen aanknalt: http://i6.photobucket.com/albums/y202/tab00n/taboon/seatvstruck31.jpg http://i6.photobucket.com/albums/y202/tab00n/taboon/seatvstruck22.jpg http://i6.photobucket.com/albums/y202/tab00n/taboon/seatvstruck13.jpg KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
GOH?! SARDIENTJES, NIETS NIEWS ONDER DE ZON... Suck my piss |
|
Ik zou er bijna zelf een vrachtwagen door gaan rijden, die foto's. Zeker wel duur qua wegenbelasting. |
|
bij ons voor t huis, in de bocht, ook auto onder de vrachtwagen... bestuurder vd auto was idd dood.... maargoed, mijn pa is ook vrachtwagenchauffeur.... niks mis mee, alleen verdiend t niet zoveel... |
|
A12 weer open na ernstig ongeval ZOETERMEER - De snelweg A12 vanuit de richting Den Haag naar Utrecht is woensdag bij Zoetermeer enkele uren afgesloten geweest. De afsluiting gebeurde nadat woensdag tegen 15.00 uur een vrachtauto op een file inreed. Daarbij viel een dode en raakten twee mensen gewond, van wie één ernstig. Kort na half zes was de weg weer vrij. TeleVideo Volgens de politie reed een vrachtwagen achterop een personenauto, waarvan de bestuurder overleed. Van de auto daarvoor raakten de passagiers gewond. De chauffeur van de vrachtwagen is aangehouden, hij is ongedeerd. De politie verwacht dat de weg rond half zes kan worden vrijgegeven. Een botsing van drie vrachtwagens op de A27, Breda richting Utrecht, zorgde voor een file die uitliep naar 22 kilometer. De hulpdiensten konden er niet bijkomen omdat ze in de file stonden. *Yeah, ik hoop echt dat die LUL van een moordenaar (want dat ben je als je achterop stilstaande auto's rijdt, behalve een l00ser, toch ook wel) geen ene nacht meer kan slapen zonder om het uur, in de REM-slaap, huilend wakker te schrikken. De rest van zijn leven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ken de vrachtwagenongevallencijfers (pfoe) in de USA niet maar daar rijden ze net zo snel als ze willen en dat irriteert (mij) nooit. |
|
Jaaaa! Een bijpassende topic bij m'n ergernis gevonden. Het tamelijk storend als je langs wegwerkzaamheden 70 rijdt en er met 100 een vrachtwagen in je achteruitkijkspiegel verschijnt die met groot licht begint te signaleren dat je moet opschieten. NFW! Ik ga geen doden zaaien omdat meneer de vrachtwagenchauffeur een beetje haast heeft. Dat overkwam me dus afgelopen vrijdagnacht op de A50... |
|
Fuck it... Bredere wegen, meer wegen. Kost geld, levert dan meer geld op, is beter voor het milieu en minder irritaties. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Vanochtend vier stuks MB Actros opgehaald. Onze eerste eerstehandjes! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vettig! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Mis toch wel een pimpy logo |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik vin trucks niet metol er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Jij bent ook een vrouw...en die houden von roze tasjes...Wij mannen vinden truck metal verantwoord Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: fair enough! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
En ze komt niet boven de banden uit he |
|
quote: propably not er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: |
|
quote:Nou kijk, als je erg lang in de file staat met stationair draaiende motor (en dit is, hoewel ie-der-een die logisch kan nadenken dit zelf al wel kon bedenken, maar nu is het nog bewezen ook) is dit minder belastend voor het milieu dan wanneer je lekker met 120 in één stuk door kan rijden. ...maar dan andersom natuurlijk. Iemand zou die stukken aan Groen "Nee, dubbeldekssnelwegen zijn de uitvinding van Satan"- Links moeten laten zien. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-01-2007 16:46] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik opteer dan toch voor een beter openbaar vervoer, schonere wagens en meer transport over (binnen)water. |
|
Het OV gebruikt gelukkig geen energie, en diesel scheepsmotoren zijn enorm zuinig, dat scheelt idd. |
|
Als iedereen gewoon rechts blijft is er niks aan de hand ) |
|
Iedereen en alles moet gewoon niet reizen maar blijven waar het is. Da's goed voor t milieu Zenial |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |