|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb in bovenstaande niks zien staan over het nadeel "weer". Een zeppelin is wel leuk maar alles boven windkracht scheet is al gauw teveel voor een zeppelin. Een kleine snol zit zo vol. |
|
hehe ik reed vannacht naar huis over de A28 bij Zwolle met een gangetje van 110 toen ik werd ingehaald door een vrachtwagen... sta je toch ff raar te kijken.... Zoiets is natuurlijk in druk verkeer wel levensgevaarlijk, maargoed... zo'n figuur loopt hopelijk vanzelf wel een keer tegen de lamp |
|
quote: hehe zeker een pool, die rijden daar veel. Poolse bussen gaan ook nogal vaak met 120 iedereen inhalen waar je 100 mag. Tja als de boetes niet aankomen... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe jah met zo'n volume heb je last van elke scheet, ik denk dat je toch zeker 10 dagen per jaar alles volledig stil moet leggen. En vrachtwagens hebben dan weer last van sneeuw, maar die sneeuw blijft ook op die ballon liggen en zelfs met regen lijkt me dat een probleem. De vrachtwagen is zo slecht nog niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hoevaak moet het asfalt nu worden afgevlakt en opgehoogd? Als er 1,5x zoveel vrachtwagens op de rechterbaan rijden zal het ongeveer 1,5x vaker moeten gebeuren, me dunkt. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: De gehele constructie zal moeten worden aangepakt. Het probleem is in Nederland dat ze er wegvakken aan vast plakken ipv een geheel nieuwe constructie op te bouwen. Deze aanplakmethode heeft een heel andere eigenschap. Dus de eigenschappen vaan wegvak 1 is anders dan wegvak 2 en 3. Dus reageren heel anders op duw en trekkrachten. maw spoorvorming en scheurvorming. En dat wil je echt niet hebben als je er met je motor overheen rijdt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: caravans zijn zonder inhalende vrachtwagens ook kut mwa, rij niet zoveel als jij maar haal de 30000 ook wel nu. ben blij dat ik nu in een hotel zit trouwens anders zat ik wel op 1500 per week nu. en dan zou ik me echt aan álles gaan irriteren en niet alleen vrachtwagens Je moeder. |
|
Ik ben blij dat ik niet zoveel op de snelwegen zit. Doordat we min of meer in de buurt rijden, pak je vlugger de binnenwegen of vertoef je hoofdzakelijk op industrieterreinen. Enige nadeel is dat je 30 keer in en uitstapt op een dag. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Oeh, dat is wel slopend ja, dat in en uit stappen. Boeiender |
|
quote: Ik probeer je te volgen maar ik snap nog steeds niet waarom de hele constructie moet worden aangepast, snorrie! Het is toch niet zo dat er opeens treinen op de snelweg gaan rijden, alleen 1,2x zoveel vrachtwagens op de rechterweghelft... (of van mijn part 1,5x zoveel) Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Volgens mij bedoeld Vikinkje dat een spitstrook voor vrachtwagens op een vluchtstrook zou moeten worden gemaakt of als een extra rijbaan naast de bestaande weg om toch een vluchtstrook te houden. (Remember, het ging over een speciale strook voor vrachtwagens). In het eerste geval kan het zijn dat men qua fundatie (de zandophoging eronder bijvoorbeeld) geen rekening heeft gehouden met een zwaardere belasting en dat daarom problemen ontstaan, bij de tweede optie zal op de een of andere manier ook een gelijkwaardige fundatie als onder de bestaande wegvlakken zit gerealiseerd moeten worden, en dat is best tricky. Als je van de bestaande situatie uitgaat zal het inderdaad niet veel extra problemen geven denk ik. Boeiender |
|
quote: Je hebt met bepaalde krachten te maken. Zolang er maar een healing periode inzit, hersteld het asfalt zichzelf een beetje. Ga je dus al het vrachtverkeer op 1 baan knikkeren , vermoeid deze sneller en zal dus scheuren. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
op welke manier "healt" het dan? terugveren van de grond ofzo? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
bitumen heeft de eigenschap weer terug te gaan naar z`n oorspronkelijke staat. Dus bij al die trek en drukbewegingen gaat het asfalt, mits niet continu belast weer min of meer terug naar z`n oorspronkelijke staat. Hierbij moet ik wel melden dat het nooit meer 100% wordt, maar stapsgewijs afneemt, tot uiteindelijk naar z`n einde levensduur gaat een uiteindelijk scheurt. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Aha! hier zie je hoe mieren het oplossen, misschien wat minder geschikt bij mensen Marching ants fix their own roads Ants, like humans, avoid traffic jams sluipverkeer ftw. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: (SN) Hulde. Waarom niet gewoon per trein... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik lag helemaal blauw toen ik dat hoorde. En dat de boete 900 euro is voor het vastrijden in een tunnel is voor mij nieuw. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Ik weet nog dat er een Belg vastgereden was bij de brug naar het industrieterrein de Mars, was maar een paar centimeters te hoog. Dus ik zeg tegen hem dat hij zijn banden een stukje leeg moet laten lopen, dan kon hij zo verder rijden. "Awel", zegt hij, "natuurlijk niet. Zittem nou van onder of van boven vast?" Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: LOL Boeiender |
|
quote: Niet zo raar, vind het nog goedkoop. Met een beetje pech is er ook schade aan zo'n tunnel en dat kan flink oplopen. Ook als je een lantaarnpaal in tweeen rijdt mag de gemeente daar gewoon een rekening voor sturen. Meestal zul je daar niet veel van merken omdat het verzekeringswerk is, maar als je veel te veel gedronken hebt wordt het wellicht een ander verhaal. Helemaal een duur geintje wordt het als je bomen aanrijdt. Sowieso geen goed plan, die geven een stuk minder mee dan lantaarnpalen |
|
quote: |
|
quote: (SN) Smirnoffweg, heet dat écht zo of is dat gewoon een verdiende bijnaam? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarschijnlijk voelen die oosteuropese truckers zich daar thuis. :') |
|
Wij werden laatst op het werk getrakteerd op een lauwe halve liter, gegeven door een Bulgaar met zo'n zelfde halve liter, achter het stuur, die blij was dat 'ie even had mogen faxen. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-01-2012 18:05] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |