|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
klopt! en dat je amper kan praten door die muur van bas golven, heerlijk zweven Je moeder. |
|
+1 minus het shirtje trouwens, grmbl Je moeder. |
|
quote:ik kan wel een shirtje voor je meenemen hoor je hoor Jaap Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nice! een Sje graag en niet die van black one want die heb ik al Je moeder. |
|
quote:nog eisen gaan stellen ook hé.. hihihi.. komt goed Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hehe, lies, ik ben je erg dankbaar als je een leuk shirtje weet te vinden Je moeder. |
|
quote:Ik ga mijn best doen. Ik kom volgende week vrijdag langs/ door/ in zwolle.. zaterdag denk ik ook langs/ door/ in zwolle dus misschien kan ik het eventuele shirtje dan bij je afleveren. Of bij Mayo droppen dat het dan zo vanzelf bij je komt.. anyway.. ik ga er nu vandoor.. BBRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKMMMMMMMMMMMMMMMMMMM Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
check, ben ook in zwolle en de stad dan (woon vrijwel achter de docter zelfs nu ). veel plezier!! Je moeder. |
|
quote: Maar wij gaan naar Grunn Wellicht kan ze het bij mij dumpen, aangezien jij toch nog even die kattenvervoersmand moet terug brengen hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-12-2007 18:49] |
|
quote: as discussed on msn check Je moeder. |
|
quote: |
|
BBBBBRRRRRROOOOOEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMM Ze waren weer op dreef! Mooi intro met die trompet. Leuk om te merken ook dat het toch echt een op-en-top metalband is (qua esthetiek en uitgedragen image), alleen met één riff per optreden. En toch niet gaan vervelen. Machtig mooie show! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Sorry kerel.. geen shirtje voor je gekocht. ik vond dat, de enige shirtjes die ze hadden, foei lelijk waren. Dus ik durfde de gok niet te nemen dat jij het wel leuk zou vinden! Verder: ERg vet... mijn buikspieren hebben een perfecte training gehad.. ik heb het gevoel alsof ik een uur lang op een heerlijke massagestoel heb gezeten. Erg mooi met dat licht, rook, kleding en bewegingen.. Nu nog steeds het gevoel of er 1000 mieren door mijn lichaam heen kruipen.. Geweldig Toch ondanks de karige belichting aardige foto's weten te maken. Die komen tzt.. Nou Maarten.. aan jou de eer! Je wilt toch niet zeggen dat wij eerder thuis zijn dan jou hé! ohhhwww hihiihi [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 16-12-2007 4:39] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Te laat, haha! Met dank aan de Poolse taxichauffeur. BBBBBRRRRRRRRROOOOOOOOOOEEEEEMMMMMMMMMMM Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:ach.. met bevroren benen thuis aankomen is ook wat waard BBBBBBBBBBBBRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM wwwwwwwwwwwhhhhhhhhhoppppppppppppppp ieeeeeeeeeeeewwwwww bbbbbbbbbbbbbbruuuuuuuuuummmmmm Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hier wat foto's van gister: (ik weet eindelijk hoe ik ze op de pc en op internet moet zetten.. nu nog het rechtdraaien.. sorry ) [edit: ook lijken de foto's hier veel korreliger dan in photoshop welkom in de wondere wereld van foto bewerking ] [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 16-12-2007 23:19] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Aha. Eens zien of ik het een keer mee kan pakken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:moet je echt doen.. dikke aanrader Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mijn Sunn O))) luistersessie ging ongeveer zo. BROOOOOOOOEEEEEMM BROOOOOOOOOOOOOEEEEEEMM *skip* ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:jaaahhh op cd! Dat is ook niet de juiste benadering. Het gaat er helemaal niet om om het thuis te draaien.. alles gaat om de life ervaring!!! het is dan nog steeds van BRRRRRRREEEEEEEEEEEOMMMMMMMMMMMMm BRRRRRRRAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWM. maar dan met al je organen + gewrichten die omstebeurten worden gemasseerd.. heel vreemd. Valt niet te omschrijven. Gewoon eens naar toe gaan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
Cadaatje heeft het helemaal goed! Sunn is broembroemdeluxe |
|
Net Black One weer op halfe volume opstaan en toen ik buiten mijn kamerstond hoorde ik de scharnieren mee trillen Geniaale band haha Nu Khanate maar weer eens een draaibeurt geven! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Noooo jooyyyyy |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |