IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Sunn O))) Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-12-2007 18:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

klopt! en dat je amper kan praten door die muur van bas golven, heerlijk zweven


Je moeder.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-12-2007 18:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik kijk al uit naar de volgende keer sunn.. kan er nu echt niet bij zijn word wel een shirtje voor me meegenomen gelukkig!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-12-2007 18:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

+1

minus het shirtje trouwens, grmbl


Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-12-2007 18:34 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2007 18:34 schreef karnivoor het volgende:
+1

minus het shirtje trouwens, grmbl
ik kan wel een shirtje voor je meenemen hoor je hoor Jaap


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-12-2007 18:37 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nice! een Sje graag en niet die van black one want die heb ik al


Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-12-2007 18:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2007 18:37 schreef karnivoor het volgende:
nice! een Sje graag en niet die van black one want die heb ik al
nog eisen gaan stellen ook hé.. hihihi.. komt goed


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-12-2007 18:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe, lies, ik ben je erg dankbaar als je een leuk shirtje weet te vinden


Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-12-2007 18:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2007 18:41 schreef karnivoor het volgende:
hehe, lies, ik ben je erg dankbaar als je een leuk shirtje weet te vinden
Ik ga mijn best doen. Ik kom volgende week vrijdag langs/ door/ in zwolle.. zaterdag denk ik ook langs/ door/ in zwolle dus misschien kan ik het eventuele shirtje dan bij je afleveren. Of bij Mayo droppen dat het dan zo vanzelf bij je komt.. anyway.. ik ga er nu vandoor..


BBRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKMMMMMMMMMMMMMMMMMMM


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-12-2007 18:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

check, ben ook in zwolle en de stad dan (woon vrijwel achter de docter zelfs nu ).

veel plezier!!


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-12-2007 18:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2007 18:45 schreef karnivoor het volgende:
check, ben ook in zwolle en de stad dan (woon vrijwel achter de docter zelfs nu ).

veel plezier!!


Maar wij gaan naar Grunn
Wellicht kan ze het bij mij dumpen, aangezien jij toch nog even die kattenvervoersmand moet terug brengen hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-12-2007 18:49]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-12-2007 18:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 december 2007 18:48 schreef MMayo het volgende:
Maar wij gaan naar Grunn
Wellicht kan ze het bij mij dumpen, aangezien jij toch nog even die kattenvervoersmand moet terug brengen hehe.


as discussed on msn

check


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-12-2007 19:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2007 18:59 schreef karnivoor het volgende:
as discussed on msn

check




M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-12-2007 4:36 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

BBBBBRRRRRROOOOOEEEEMMMMMMMMMMMMMMMMMM


Ze waren weer op dreef! Mooi intro met die trompet. Leuk om te merken ook dat het toch echt een op-en-top metalband is (qua esthetiek en uitgedragen image), alleen met één riff per optreden. En toch niet gaan vervelen. Machtig mooie show!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-12-2007 4:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Sorry kerel.. geen shirtje voor je gekocht. ik vond dat, de enige shirtjes die ze hadden, foei lelijk waren. Dus ik durfde de gok niet te nemen dat jij het wel leuk zou vinden!

Verder: ERg vet... mijn buikspieren hebben een perfecte training gehad.. ik heb het gevoel alsof ik een uur lang op een heerlijke massagestoel heb gezeten. Erg mooi met dat licht, rook, kleding en bewegingen.. Nu nog steeds het gevoel of er 1000 mieren door mijn lichaam heen kruipen.. Geweldig Toch ondanks de karige belichting aardige foto's weten te maken. Die komen tzt..

Nou Maarten.. aan jou de eer! Je wilt toch niet zeggen dat wij eerder thuis zijn dan jou hé!

ohhhwww hihiihi

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 16-12-2007 4:39]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-12-2007 4:44 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 december 2007 4:38 schreef Cadaveria het volgende:
Nou Maarten.. aan jou de eer! Je wilt toch niet zeggen dat wij eerder thuis zijn dan jou hé!

ohhhwww hihiihi

Te laat, haha! Met dank aan de Poolse taxichauffeur.



BBBBBRRRRRRRRROOOOOOOOOOEEEEEMMMMMMMMMMM


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-12-2007 12:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2007 4:44 schreef M. het volgende:
Te laat, haha! Met dank aan de Poolse taxichauffeur.



BBBBBRRRRRRRRROOOOOOOOOOEEEEEMMMMMMMMMMM
ach.. met bevroren benen thuis aankomen is ook wat waard

BBBBBBBBBBBBRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM wwwwwwwwwwwhhhhhhhhhoppppppppppppppp ieeeeeeeeeeeewwwwww bbbbbbbbbbbbbbruuuuuuuuuummmmmm


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-12-2007 22:58 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Hier wat foto's van gister:
(ik weet eindelijk hoe ik ze op de pc en op internet moet zetten.. nu nog het rechtdraaien.. sorry )











[edit: ook lijken de foto's hier veel korreliger dan in photoshop welkom in de wondere wereld van foto bewerking ]

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 16-12-2007 23:19]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-12-2007 23:01 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Aha.
Eens zien of ik het een keer mee kan pakken.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-12-2007 23:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2007 23:01 schreef Dentz het volgende:
Aha.
Eens zien of ik het een keer mee kan pakken.
moet je echt doen.. dikke aanrader


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-12-2007 23:57 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

mijn Sunn O))) luistersessie ging ongeveer zo.

BROOOOOOOOEEEEEMM BROOOOOOOOOOOOOEEEEEEMM *skip*


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-12-2007 23:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2007 23:57 schreef Dentz het volgende:
mijn Sunn O))) luistersessie ging ongeveer zo.

BROOOOOOOOEEEEEMM BROOOOOOOOOOOOOEEEEEEMM *skip*
jaaahhh op cd! Dat is ook niet de juiste benadering. Het gaat er helemaal niet om om het thuis te draaien.. alles gaat om de life ervaring!!! het is dan nog steeds van BRRRRRRREEEEEEEEEEEOMMMMMMMMMMMMm BRRRRRRRAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWM. maar dan met al je organen + gewrichten die omstebeurten worden gemasseerd.. heel vreemd. Valt niet te omschrijven. Gewoon eens naar toe gaan


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-12-2007 23:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2007 23:49 schreef Cadaveria het volgende:
alles gaat om de life ervaring!!! het is dan nog steeds van (...) BRRRRRRRAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWM. maar dan met al je organen + gewrichten die omstebeurten worden gemasseerd.. heel vreemd. Valt niet te omschrijven. Gewoon eens naar toe gaan




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2007 8:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Cadaatje heeft het helemaal goed!

Sunn is broembroemdeluxe


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-12-2007 12:03 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Net Black One weer op halfe volume opstaan en toen ik buiten mijn kamerstond hoorde ik de scharnieren mee trillen
Geniaale band haha Nu Khanate maar weer eens een draaibeurt geven!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2007 12:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Noooo jooyyyyy


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen