|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Schaam je! Bohren is geweldig. Spijtig dat ik het gemist heb |
|
quote: Ja, maar dat kan je de hele zomer nog doen... Bohren treed niet zo vaan in Nederland op. |
|
Ach, ik hou ook helemaal niet van dat soort muziek eigenlijk. Ik ( en M. ook) was oprecht verbaasd dat ik sunn o))) gaaf vond |
|
quote: Eerlijk gezegd vond ik het ook al vreemd dat ik je daar zag rond lopen. |
|
quote: Ja, je probeert eens wat Vooral het enthousiasme van M. had me erg nieuwsgierig gemaakt. En ik ben in het geheel niet teleurgesteld |
|
Beter van dat je het mooi vond Mijn zusje was ook mee maar die vond het geen reet aan, terwijl ze juist doom, sludge, und so weiter wel kan waarderen. |
|
Sunn O))) live is gaaf, hebben ze nog dingen gedaan van de samenwerking met Boris. |
|
quote: :| :|:|:| wtf?? waar??? Je moeder. |
|
Dat was in 013, Tilburg Dat wist IK zelfs |
|
quote: Ist weer zover Jaap? |
|
godverdetering hoewel me nu wel vaag iets begint te dagen van lang geleden sunn o))) is meesterlijk live, nouja volgende keer beter, weer lekker vooraan wegdrønen Je moeder. |
|
quote: LOL Ik vraag me af wanneer bij jou het eerste leermoment komt haha. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
gvd een van mn favo bands, heb der zelfs een muurschildering van 7x2m en nog voor elkaar krijgen dit te missen Je moeder. |
|
quote: Roadburn afterburner, je hebt in het desbtreffende topic, volgens mij, nog vlak na de aankondiging van dit feestje nog wat gepost. |
|
ja dat stond me nu dus nog wel wat van bij, helemaal weer vergeten Je moeder. |
|
quote: Ach, nu weet ik in ieder geval wel dat ik niet de enige captain oblivious op dit forum ben, ghehe. |
|
wekelijkse kost, als ik op mn werk geen lotus met reminder de hele dag aan had staan, vergat ik zelfs mn pauzes Je moeder. |
|
quote: dat had ik dus ook ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Tsja.. het helpt vast niet mee als je ook nog weet dat M. tot een dag van tevoren nog een kaartje over had voor dit al lang van te voren uitverkochte concert of wel? |
|
quote: *tomtiedomtiedom* Heeeeee Japie, niets nieuws voor jou toch? Mr. Ikvergeetaltijddeleukstedingen.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
nee verbaast me eigenlijk ook niet eens maar voor het eerst sinds tijden baal ik weer zó hard... nouja, boeie, dan maar wachten op de volgende keer. nu anathema niet vergeten hehe Je moeder. |
|
quote: Op de dag zelf ook nog. er was niemand die het wilde hebben. |
|
quote: NEXT TIME TELL ME ... damn, waarom is dit concert dan ook niet zo ruchtbaar geweest dat ik er niet omheen kon Je moeder. |
|
quote: quote: De volgende keer moeten we maar "KARNIVOOR LET OP!!!!1!" in de topic titel zetten |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |