![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: moet dat persé? Anders kan je toch een cd/lp ook netzogoed niet draaien. Ben zelf een beetje zat aan het worden van deze band. Als ze nou verder zouden experimenteren met sound dan was het anders wat. Suck my piss ![]() |
|
quote: nee, want anders blijft die haperen signature ![]() |
|
het duurde even, maar nu snap ik het. Suck my piss ![]() |
|
quote: Deze band heeft door hun gedreun een bepaalde sfeer die je moet voelen en horen ipv alleen maar horen. Live was het geniaal, clipje zelf is maar matig. ![]() |
|
quote: Iederen z'n ding. Live was het leuk om te zien. Maar een band moet op cd/lp ook wat te bieden hebben. Ik hoor/lees het "voelen" nog al vaak in reviews/gesprekken e.d. maar dat zie ik als een hype. Zou het persoonlijk, maar dat is persoonlijk, toffer vinden als ze een gevoel op een lp/cd uitdrukken. Daar gaat meer tijd inzitten denk ik, en je muziek blijft langer houdbaar. Suck my piss ![]() |
|
quote: Met voelen bedoel ik de gehele sfeer.. dus ook de show er om heen wat het mooier maakt dan lp/cd. ![]() ![]() |
|
Als je de cd hardgenoeg zet, 20 vuurwerklonten aan en de gordijnen dicht is het even gaaf als live. Jammer dat mijn platenspeler niet zo hard gaat. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
SUNN 0))) - 4xLP WHITE BOX SET After over a year of getting this all together its finally available!! All the material from the White1 and White2 albums + a bonus track all on vinyl. We have hand-assembled (450) of these box sets. Each White box has a hand-developed, hand-numbered photograph of sunn 0))) that is framed onto the front of the box. It is sealed with a special gold ink on white vinyl sticker that has the credits and track-listing. Inside each box is the following vinyl each inside its own thick color innersleeve that has the credits/lyrics/photos etc..: * White 1 album Sides A and B : WHITE VINYL * White 1 album Sides C and D: WHITE VINYL EXCLUSIVE BONUS TRACK : CUT WOOD(ED) a collaboration with ULVER * White 2 album Sides A and B: WHITE VINYL * White 2 album Sides C and D: PICTURE DISC LP (stark images of White2 collaborator: Attila Csihar on both sides), with both versions of "DECAY" * sunn 0))) "card" This box set is available exclusively via Southern Lord online only. This is a one of a kind item that we have all (southern lord and sunn) put alot of time, care and energy into. North America: $77.77 Europe: $95 Pacific Rim: $98 ![]() |
|
Sunn 0$$$ 95 Dollar voor een stel lp's. ![]() Nou ja, nu nog 95 Dollar. Over een maand zie je ze al voor 250 euro op ebay... [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 20-07-2006 12:16] ![]() |
|
95 dollar is wel erg veel, jeuzas. ![]() |
|
Sorry, ze zijn allemaal al weg ... ![]() |
|
Die gozers hebben geld te veel. ![]() |
|
En ze zijn maximum maar 2 uur te koop geweest ... ![]() |
|
En tijd ook dus. ![]() |
|
Ik geniet op dit moment van de binnenkort uit te komen collab met Boris, gaaf spul. ![]() |
|
ben benieuwd, enige hin hoe ht gaat klinken tov ouder spul? Je moeder. ![]() |
|
Geef mij maar Hein O))) Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Wat lam ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Een zeer diverse CD, van Drone met drums (dus á la Orthodox zeg maar) die overgaan in heavy stukken zoals The Melvins. En dan een prachtig, emotioneel poppy nummer Sinking Belle dat je niet zou verwachten van beide bands for that matter. Ook Ambient en lichte Noise-nummers zijn aanwezig. Echt een goede CD, nog meer luisterbeurten en ik typ wel wat meer. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 10-09-2006 22:12] ![]() |
|
Sunn regeert "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Sinking Belle is het beste nummer van de nieuwe plaat, IMO. ![]() |
|
Geef mij dit merk Amps maar!!! ![]() ![]() ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: klinkt tot nu toe erg goed ![]() Je moeder. ![]() |
|
KTL 'st' CD Stephen O'Malley + Peter Rehberg wie heeft deze al? signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |