![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Grmbl, nog niet binnen ![]() ![]() |
|
quote: trouwens goeie service daar. had eens een gesealde digi van oren ambarchi besteld waar geen cd in bleek te zitten. even gemaild en kreeg meteen een nieuwe toegestuurd. Je moeder. ![]() |
|
quote: geluidskunstenaar??? eerder hyped up overrated kunst cultuur gezwam. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Nou ben ik niet met hun gehele discografie bekend, maar dit vind ik toch wel hun sterkste. Nummer een heeft even moeite met op gang komen, maar die andere drie tracks zijn erg boeiend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: hyped up? valt wel mee toch? vind het iig wel vet Je moeder. ![]() |
|
they say I’m rappin like Big, Jay, and Tupac Andre 3 Thousand where is erykah badu at????? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
ARGH ARGH ARGH NOG NIET! ![]() |
|
Binnoooeeeen! Heerscherdeheersch ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dat eerste nummer 'Aghartha' is echt heel naar. ![]() |
|
Na vele luisterbeurten moet ik toch vaststellen dat dit een ongeloofelijk goed album is! De donkere, akelige sfeer van de eerste 2 nummers, de hypnotiserende riff in Hunting & Gathering (zeer kalmerend nummer imho). En dan Alice, wat een prachtige afsluiter! Ja, je merkt wel duidelijk dat Sunn 0))) gegroeid is. ![]() |
|
Misschien moet ik in dat geval toch maar eens in t zelfde schuitje stappen als jullie! Voorheen heb ik me hier nooit aan gewaagd, aangezien het (naar horen zeggen) vergelijkbare Earth 2 me volledig niet boeit. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
![]() Sunn 0))) gear in zout door Banks Violette. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Say Whoot signature ![]() |
|
Sunn 0))) komt naar Utrecht De Amerikaanse band Sunn O))) komt de planken van Tivoli betreden. De 11-jarige groep wordt vaak ingedeeld bij de drone doom-stroming binnen de metal, maar zelf omschrijven ze hun muziek als "power ambient". Dit komen ze presenteren op dinsdag 20 oktober in Tivoli de Helling. Het tweetal is momenteel aan het touren rond hun zevende studio-album genaamd Monoliths & Dimensions. Eerder stonden ze o.a. op Dour, Roadburn en Roskilde. ![]() |
|
Daar ben ik zeker bij, lekker om de hoek! ![]() |
|
quote: Voor die tentoonstelling was Oracle toch gecomponeerd? ![]() |
|
De nieuwste is een shot in de roos! Zo moet het! ![]() |
|
quote:Voor 20 euro.. Ze bekijken het maar fijn.. ![]() |
|
quote: Das toch een vrij normale prijs voor een concertkaartje? ![]() |
|
quote: Niet zo heel gek voor wat die allemaal mee moeten slepen op tour qua apparatuur. Bovendien ook nog een leuk voorprogramma (Eagle Twin, 2 mans doom/sludge project!, ook op Southern Lord). Gaat er iemand nog vanavond? Ik ben van de partij! Deze keer komen ook Attila mee en Steve Moore (keys/trombone, van Earth) naar het schijnt. Ik ben benieuwd! ![]() |
|
Present. Vind er op cd niet heel veel aan, maar live vond ik het een zeer gave beleving, dus nu ze om de hoek spelen durf ik het nog wel een keer aan! ![]() |
|
quote: weet ik verder niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Weet iemand hier mischien waneer de l.p. versie van de nieuwe Sunn000) uit komt. Dit schijnt nogal moeizaam te zijn om te bemachtiggen geloof ik grrrrr ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
.. als je nou eens de site van southern lord bezoekt kun je em bestellen ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |