![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
er is idd ook een 2CD versie van, alleen te bestellen bij Southern Lord records... (weet ook niet wat er voor extra's op de 2e cd staan). het album heerst btw gruwelijk, een van de betere releases van 2005! ![]() |
|
quote:Ah ok ... heb em verder niet gelezen dus dan telt mijn oordeel ook niet, maar die engelstalige slaat nergens op en is door een inadequate redacteur egschreven ![]() |
|
quote: Op de 2e disc staan de nummers: Wind & Fog en Vlad Tepes. Samen goed voor een speelduur van ongeveer 38 minuten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 15-12-2005 16:29] ![]() |
|
Live toch met ome Atilla Cigar? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: In Paradiso toen wel ja. Weet niet of hij er nog bij zit. Op Black One staat hij in ieder geval niet vermeld. Vraag me trouwens af of Wrest en Malefic ook meegaan met de optredens volgend jaar. ![]() |
|
Dude, op die tweede CD is het een Live-show met Attila op zang. Dat bedoelde Sater, denk ik. En Malefic is nu de livezanger van Sunn O))), alhoewel dat Stephen O)))'Malley en Greg AndersO)))n recent op een Sunn O))) show ook wat hebben staan screamen. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 25-12-2005 21:07] ![]() |
|
Ben benieuwd naar het optreden in Groningen met EARTH! ![]() She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
Ik in Belgiƫ, Diksmuide 9 februari. De dag erna, vrijdag, heb ik wel school dus geen idee hoe ik dat oplos hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 26-12-2005 20:29] ![]() |
|
![]() dus daar komt de naam sunn o))) vandaan ![]() Je moeder. ![]() |
|
Het is een merk van versterkers She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
karnie; gaat u door voor de koelfriescomby? check ook ; Boris - Amplifier Worship ![]() en die typo is een typo of toch wel... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-01-2006 20:20] Suck my piss ![]() |
|
quote: ja daar kwam ik dus net achter hehe vraag me alleen af hoe ze dat mer merknamen doen dan... Je moeder. ![]() |
|
quote: Inderdaad een extreem vet album! Absolutego mag er ook zeker zijn. She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
Het is vooral omdat Sunn O))) als Earth-tributeband begon dat men Sunn O))) noemt. Earth gebruikte namelijk ook die versterkers. Jij hebt de Low Frequency versie zeker, TC? [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 07-01-2006 20:15] ![]() |
|
quote: alst ook zo wazig en slepend is, zal ik dat eens doen ja. laatste tijd steeds weer white 1&2 aan het grijsdraaien Je moeder. ![]() |
|
quote: op een bepaalde manier ging het niet om de titel van een album, maar toch ook weer wel. dat dan weer wel. gedeeld door 2. Suck my piss ![]() |
|
quote: Klopt She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
quote: Tering kom je daar nu pas achter? ![]() De eerste keer dat ik iemand over SunnO)) hoorde dacht ik nou: "waar HEEFT 'ie het nou over? 'Tis een versterker, man..." ![]() |
|
Dat wist ik ook niet hoor. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik ookniet, ik stond al raar te kijken toen ik Rise&Fall met een Sunn O))) versterker zag spelen ![]() |
|
quote: Dit keer mis ik het niet. ![]() |
|
Iemand bekend met Goatsnake? (Ook een band van die knakker van Sunn0)) Jenje? ![]() ![]() |
|
Laatst 3 schijfjes van gekocht ![]() I Dog Days Flower of Disease Alleen paupers hebben die rerelease ![]() ![]() ![]() |
|
Ik heb de dubbel cd besteld. Van I en Dog Days dus. Is het wat? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-01-2006 15:05] ![]() |
![]() |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |