|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Clemens...Zit je nu hier ook al vrouwen te versieren? Jongen Jongen...OOhh ik heb trouwens zaterdag met een meiske van 14 gezoend Tot Vrijdag @ de Stam!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Wat n slet!!! Succes vrijdag jullie [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-09-2005 15:55] |
|
quote: |
|
Aanwezig! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik geloof dat ik hierbij moest zijn. (Het bandje zegt me verder niets.) maar dat heb ik beloofd. |
|
quote: Svenson is altijd moeilijk over te halen. Demorpheus kan ik wel meekrijgen denk ik |
|
quote: Top! |
|
Yooo wijziging in line-up.. Grasp Of Sense is vervangen door Aggro. |
|
Ook = GREYLINE bevestigd "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
cool ben d'r bij leendert & bodyrotdrummer kiek'n. hoe, hoe zeeee jawel met links |
|
André!! Wat moet je wel niet geoefend hebben dan????? Kun je "in de gloria!" er ook al bij doen met links? |
|
kan dat nog niet achter elkaar maar hoe zeee wil al aardig. nou nog in de gloria pfff fucking moeilijk is dat |
|
bureaustoel van het kantoor halen [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 28-09-2005 14:55] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: in het weekend zeg ik altijd dat ik 15 ben dan heb ik tenminste nog kans op een beetje versier zal Clemens wel moeten begrijpen!! tot 12 November!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Ja je zou makkelijk voor 15 door kunnen gaan hoor, maar zou in popfront je leeftijd opschroeven naar 17/18 voor wat succesjes Clemens begrijpt dat wel, vast en zeker wel. Alhoewel, die viel toch voor de wat oudere moeder categorie (ja dat weet ik nog, van vroegah). Yeah tot de 12e, wordt wel een leuk feestje. Trouwens, nog meer zmers belang bij dit feestje? |
|
quote: Hmmz jammer, ik ga doorgaans voor wat ouder "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zou je eens met Clemens moeten praten (bodyrotdrummer) die weet wel wat oudere vrouwen zoeken is. Kan je vast wat tips geven.. |
|
quote: Of met expert Slechte Poolert, ik zal hem uitnodigden voor de 12e "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Wat een geroddel over mij zeg. |
|
quote: |
|
quote: Ik zei..in Discotheken geef ik mij uit voor 15.. Popfront was toch een podium?? Dan ga ik door voor 19/20 Dus pas maar op!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Hahaha Grapjas. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
mmm... misschien ga ik maar eens gebruik maken van het feit dat ik weer naar binnen mag daar... |
|
quote: Doen!!! Aggro-sief www.aggro.nl |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |