![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Clemens...Zit je nu hier ook al vrouwen te versieren? Jongen Jongen...OOhh ik heb trouwens zaterdag met een meiske van 14 gezoend ![]() Tot Vrijdag @ de Stam!! Aggro-sief www.aggro.nl ![]() |
|
Wat n slet!!! ![]() Succes vrijdag jullie ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-09-2005 15:55] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Aanwezig! ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik geloof dat ik hierbij moest zijn. (Het bandje zegt me verder niets.) maar dat heb ik beloofd. ![]() |
|
quote: Svenson is altijd moeilijk over te halen. Demorpheus kan ik wel meekrijgen denk ik ![]() ![]() |
|
quote: Top! ![]() |
|
Yooo wijziging in line-up.. Grasp Of Sense is vervangen door Aggro. ![]() |
|
Ook = GREYLINE bevestigd "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
cool ben d'r bij leendert & bodyrotdrummer kiek'n. hoe, hoe zeeee jawel met links ![]() ![]() |
|
André!! Wat moet je wel niet geoefend hebben dan????? ![]() ![]() |
|
kan dat nog niet achter elkaar maar hoe zeee wil al aardig. nou nog in de gloria pfff fucking moeilijk is dat ![]() |
|
bureaustoel van het kantoor halen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 28-09-2005 14:55] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: in het weekend zeg ik altijd dat ik 15 ben ![]() dan heb ik tenminste nog kans op een beetje versier ![]() zal Clemens wel moeten begrijpen!! ![]() Aggro-sief www.aggro.nl ![]() |
|
quote: Ja je zou makkelijk voor 15 door kunnen gaan hoor, maar zou in popfront je leeftijd opschroeven naar 17/18 voor wat succesjes ![]() Clemens begrijpt dat wel, vast en zeker wel. Alhoewel, die viel toch voor de wat oudere moeder categorie (ja dat weet ik nog, van vroegah). ![]() Yeah tot de 12e, wordt wel een leuk feestje. Trouwens, nog meer zmers belang bij dit feestje? ![]() |
|
quote: Hmmz jammer, ik ga doorgaans voor wat ouder ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Zou je eens met Clemens moeten praten (bodyrotdrummer) die weet wel wat oudere vrouwen zoeken is. Kan je vast wat tips geven.. ![]() ![]() |
|
quote: Of met expert Slechte Poolert, ik zal hem uitnodigden voor de 12e ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Wat een geroddel over mij zeg. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ik zei..in Discotheken geef ik mij uit voor 15.. Popfront was toch een podium?? Dan ga ik door voor 19/20 ![]() Dus pas maar op!! ![]() Aggro-sief www.aggro.nl ![]() |
|
Hahaha Grapjas. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
mmm... misschien ga ik maar eens gebruik maken van het feit dat ik weer naar binnen mag daar... ![]() ![]() |
|
quote: Doen!!! ![]() Aggro-sief www.aggro.nl ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |