|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk 't wel ja |
|
Ook nog. GVD al om 9 uur voor een klote terugkomdag. Zoiets behoren ze in het 3e jaar best zonder mij te kunnen. Maar toch nog moeten komen he... Kunnen ze dan niks alleen??? |
|
Wat speelt Cijfer eigenlijk? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Twister, want dat is cool. |
|
quote: Twisted sister coverband???? Dat is hot. |
|
Twister Metal? Stijl bedoel ik hey iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ik dacht meer aan dit: |
|
Ja godver, wat spelen ze nou iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
quote: Twister, dat ZIE je toch! |
|
Net zo beroerd als Soul Reaver? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Dat was niet beroerd, dat was gewoon eentonig. Maarre nee, vind dit leuker. Ga je ook? |
|
quote:Ik had het over hun Twister spel natuurlijk... Uh, ik ga vast wel, is me nog te ver weg om te zeggen of ik kom iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Zij spelen geen Twister, zij spelen metalachtigiets.. nouja SoulReaver dan. Maarja die komen niet, optreden afgezegt. |
|
Ja, lekker dan...ik hou niet van metal [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 14-10-2005 0:25] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ja laat ik het maar doen, zal de andere gitarist(en zanger) ook wel fijn vinden om niet alle dubbele gitaarpartijen te hoeven spelen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: je moet gewoon niet in een band gaan.. en lekker aan de bar zuipen!! is toch veel intressanter?? Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Ja das wel fijn ja, vaak. |
|
schop |
|
[edit]oh nee, hier bennik nie bij [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 24-10-2005 21:54] |
|
quote: tijdens een 12 november o.a. BILE in steenwijk (de buze)... dus vraag me af of het druk wordt in popfront... |
|
quote: Za 12 November CD PRESENTATIE BILE Aanvang 21:00 / Entree € 5,00 Of voor nop naar het popfront met Detonation. Moeilijk...moeilijk... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
voor mij niet... Marre rijdt namelijk... dus noar Steinwiek... |
|
Gave band, warme zaal in Steenwijk, treinen, op tijd terug of Gave band(s), warme zaal, loopafstand, geen rekening houden met tijden Popfront it is, daar waar de Hertog altijd lauw staat. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |