|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
tjah aanwezig dan maar! |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: hap hap hap, Herrie moet niet zoveel grapjes maken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: O, dus jij bent gewoon van de partij? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nou? *kick* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
kijk... wat ik gewoonweg NIET begrijp is dat er op dezelfde dag op Steen(wijk)worp afstand 2 metalfesten zijn... dat moet volgens mij toch beter met elkaar af te stemmen zijn? Steenwijk en Zwolle liggen relatief dicht bij elkaar en tevens komt er vaak veel Zwols volk naar Steenwijk (andersom valt dat tegen meen ik)... enfin... als Allah en mijn portomonee het wil dan wordt het Steenwijk en anders Zwolle. Verassing dus... hehehe |
|
Juist mooi dat het niet tegelijk is...is popfront tenminste ook niet zo akelig vol... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Jongen, deze datum staat al erg lang vast... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Boeit jou dat nou of Herrie aanwezig zal zijn of niet |
|
Ja idd...als ik er maar headbangend sta met m'n gave haar... Wat wil een mens nog meer? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Koud bier? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-11-2005 22:16] |
|
Is er ook, dus niet zeiken iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Hehe, zei ik dat dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Mij boeit het wel...vond hem de vorige keer wel leuk... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Nietwaar.. flesjes verdomme! |
|
quote:Tapjes smaakten me goed zaterdag...en ik hou helemaal niet van tapbier iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Als iemand een beker vol zou zeiken, zou jij het verschil alsnog niet hebben geproefd.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-11-2005 22:32] |
|
quote:Echt wel...OK...mits het niet gekoeld was iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Echt niet, daar had je wat teveel biertjes voor op. Maarre, gok dat het wel druk gaat worden en ben erg benieuwd waar men dat volk allemaal gaat neerzetten... |
|
quote:Heb volgens mij bijna niks gehad in PF... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Meisje... ik reken het jou ook niet persoonlijk aan (ook vanuit Steenwijk hadden ze beter na kunnen denken)... het is meer een algemene opmerking. er zou betere afstemming moeten zijn tussen (regionale) zalen. |
|
quote: HAHAHA... dan heb je een erg goed geheugen... want da's al een behoorlijke tijd terug. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |