|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Frank, Jouw grote mond staat me niet aan!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: hoezo mocht dat niet meer dan? Je moeder. |
|
quote: Soms krijgen mensen met dreads een tijdelijk pandverbod "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
en terecht! maar iets gesloopt ofzo? Je moeder. |
|
quote: Mag 'ie zelf vertellen [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 11-10-2005 16:48] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
geloof niet dat ik dan ooit antwoord krijg hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 11-10-2005 16:49] Je moeder. |
|
AngelOfDeath Waar zijn mijn contracten?? Mijn adres nog? Groetjes Frank Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Zijn doorgestuurd, don't worry "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: idem!! |
|
SOULREAVER HEEFT GECANCELLED, HIERVOOR IN PLAATS KOMT CYPHER SPELEN "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ARGH man man.. we gaan al naar Leeuwarden dan, maar ik wil tegelijkertijd ook hier bij zijn damnit. Maar ja, Ljouwert wordt ook te gek |
|
We hebbuh d'r zin an!!! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Frank jij leert et nooit!! ( bedankt trouwens nog dat je Renee Aggro had getipt!!) Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Ja Frnk bedankt!! Als dank kun je binnenkort een hele mooie anus verwachten. |
|
quote: |
|
quote: Clemens..ik wist wel dat je homo was!! Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: listige boel daar in Zwolle zo te lezen.... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Nee hoor.. Clemens en ik Komen uit Vriezenveen erg simpel daar.. veel bouwvakkers Aggro-sief www.aggro.nl |
|
quote: Zwolle is nog veel erger Jij komt toch oooook? |
|
Cypher is gaaf!!! |
|
quote: Goede vervanger voor SoulReaver inderdaad! |
|
quote: Avondje Zwolle ? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |