|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:valt mee hoor...paar maandjes iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Denk bij de programmeurs, dit concert is al een keer verzet ivm Arnhem metal meeting. We kijken echt wel of er dingen in de buurt zijn voor we iets vastzetten, aan de andere kant als we alles moeten afstemmen op onze collega zalen dan kun je niets meer programmeren. Daarbij komt dat als je van grind houdt je die dag in ZPF weinig te zoeken hebt, tuurlijk ben je wel welkom |
|
quote: Ik denk eerlijk gezegt niet dat Bile een serieuze concurent zal zijn voor dit festivalletje. Alhoewel het uurtje sluiten jullie wel minder bezoekers gaat opleveren. Grote kans dat het meeste volk pas s' avonds aan komt waaien. Ik ben overigens gewoon in popfront te vinden die dag, waarom elders kijken als er in Zwolle ook leuke bandjes staan. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-11-2005 19:49] |
|
quote: ...ach kun je even een vette bek halen, tussen het zuipen van lauwe biertjes door. [Dit bericht is gewijzigd door Drugar op 03-11-2005 19:54] |
|
quote: En dan lekker kotsen na afloop van de pauze.. ochja verkapte schop omhoog.. |
|
quote: Maak je niet druk, ik had het ook niet persoonlijk opgevat hoor. 1. Op het moment dat dit werd vastgelegd was de programmering van de Buze nog niet bekend. 2. Bile is, zoals eerder gezegd, geen concurrentie voor dit Popfrontfeestje. Dus waar maakt men zich überhaupt druk om?? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
moah... punt 2 betwijfel ik... er gaan nu een aantal mensen uit regio 038 niet naar regio 0521... maar ach... maakt verder geen moer uit. |
|
Hmmm... ja in Steenwijk staan tenminste nog goede bands iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
*Schop* En iedereen moet komen!!! |
|
En ook in de middag But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ah dit dus. Nee ik skipp weer. Liquiditeits problemen. Eigenlijk moet in Zwolle wel weer eens verblijden met een alcoholocaust dus misschien de volgende keer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Sander ook jammen op het podium? Kun je alvast opwarmen en coveren tot over de oren... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-11-2005 15:53] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: niet mee eens dat er in Steenwijk wel goede bands staan? en dat lauwe popfront bier is toch niet te zuipen... hehehe |
|
quote: Amsterdammers ja. Die zijn er ook nog Maar veel plezier bij Bile joh [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 08-11-2005 17:27] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Als ik me haast kan ik na mijn werk de laatste band nog zien Naja, ben er nog wel ff denk ik. Life doesn't get much better than this! |
|
Zwolle is gratis toch? Lijkt me wel druk wordne dan. |
|
quote: Hoewel het daar redelijk snel volzit natuurlijk. Life doesn't get much better than this! |
|
Hoeveel kunnen er in daar dan? Ik ben er iig, dat neemt alweer een heleboel ruimte. |
|
uhmmz, man of 50 denk ik? Nooit echt geschat, tis niet supergroot iig. Life doesn't get much better than this! |
|
100 lukt ook wel hehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
90. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
1500000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000.3 Aggro-sief www.aggro.nl |
|
en een beetje |
|
Komen er nog mensen 's middags jammen? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |