![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
als je dat nog niet hebt gedaan..dan moet het nog. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
het liefst zo lomp mogelijk ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
en nu digerdoden nog. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
2910 posts? ![]() ![]() |
|
quote: Veel Throne-metal dus signature ![]() |
|
quote: Nu je het zegt ja. ![]() ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
quote: Om deze opmerking moet jij je ook nog een keer formeel voorstellen. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: PWND!!11!!een @ Burzum. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Dat weiger ik ![]() ![]() |
|
Welkom aan alle nieuwelingen! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
huy , en ik dan! ![]() signature ![]() |
|
Jij bent niet welkom. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
zet je bril maar weer op ![]() signature ![]() |
|
ONTOPIC GVD! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Alle nieuwelingen welkom! ![]() ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
Dat mag jij natuurlijk nog niet zeggen he. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Die had ik nog niet door. ![]() ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
quote: Daarom zei ik 't ook even! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Sarcasme blijft gaaf. ![]() ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ ![]() |
|
quote: homo ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote: haha ... gaaf signature ![]() |
|
quote: GAY!!! ![]() ![]() ![]() Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
Heej, ik ben een jongenman van 16 jaar uit het zuidelijkste puntje van ons land... Mijn muzieksmaak valt overal in het roch genre maar ik vind Iron Maiden nog het beste, Nu-metal vind ik niks aan, en black&death gaat er op zijn tijd ook wel in ![]() Dit weekend ga ik naar een heavymetaldisco, en morgen ga ik naar Tribewar, een locale band ![]() Zijt gij achterlijk ofwa? Ah dus gij vinde de islam geen bedreiging? Weede gij dat als i keen islamiet zou zijn, dat ik nu al uwe kop eraf zou mogen rukke omdat gij een 'heidene' zijt? Enne dat vinde geen bedreiging? Gij zijt een bruut! ![]() |
|
heavy... metal....... disco..... ![]() Edit: misschien kun je sommige dingen beter ook maar niet vragen, eigenlijk... [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-10-2005 17:20] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |