|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Toevallig wel ja Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: laat dat volgende week maar eens zien dan. ik geloof er niks van kaboutertjes met grootheidswaanzin zijn nooit grappig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
wie komt er nou niet tot de douchegordijnrails? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: argus. die is daar te klein voor. maar t is dan ook een kaboutertje. toen ik vorige week daar was was ie ook al de hele tijd met keukentrapjes aan het slepen enzo "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Aha! Daar komt de aap uit de mouw! PS: waar was dat trapje trouwens voor nodig? [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 14-11-2005 16:38] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
He, ga eens ontopic of zo... Oh nee, wacht, ik ben helemaal geen mod. |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Nou? he? he? he? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: om de gordijnen op te hangen natuurlijk!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
[poging om ontopic te wezen] Welkom nieuwelingen[/ontopic] @Wabla http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1982665 |
|
Het is een stalen trapje waar je heel hard mee kan slaan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: @Mayo: op een groot trapje rood met witte stippen zat kabouter Argus heen en weer te wippen..krak zei de padde, trap..en ehh. Welokm! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
|
Hallo nieuwelingen Welkom nieuwelingen Goh nieuwe users, wat leuk Goedenavond nieuwelingen, vertel eens wat meer over je muziek smaak Zeg nieuweling, doe je zelf ook -wat- in de muziek enz enz enz |
|
na een half uur hebben ze nog niet op jou gereageerd, ze zijn geschrokken [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 14-11-2005 17:14] |
|
quote: Welkom waterfiets, welkom nieuweling. *ik geef het goede voorbeeld door heeeel ontopic te zijn* Welkom hoor! |
|
quote: Hoe harder je "WELKOM" schreeuwt, hoe mensen er komen. Zo werkt dat nu eenmaal. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Mooi zo |
|
quote: ja dat zal t zijn. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: nee, boodschappen doen Remember death is not the end, only a transition |
|
Welkom @ all n00bs! Disko Disko Partizani |
|
quote: Drachten? kwam je wel eens in Iduna?? Enne Opeth en Dream Theater: Owja en welkom natuurlijk! Ook @ de andere newbies enzooo.. we zien wel wie er uiteindelijk blijft plakken "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Neeeheeee niet weer.. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |