|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bij ons was er nooit een Heavymetaldisco... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Tijdens wacken is het anders altijd erg gaaf, die HMD Bruce Banner |
|
.... hoe de neuk verwijder ik berichten ? [Dit bericht is gewijzigd door Kwadi op 13-10-2005 17:55] Zijt gij achterlijk ofwa? Ah dus gij vinde de islam geen bedreiging? Weede gij dat als i keen islamiet zou zijn, dat ik nu al uwe kop eraf zou mogen rukke omdat gij een 'heidene' zijt? Enne dat vinde geen bedreiging? Gij zijt een bruut! |
|
En nu nog leren editten... Disko Disko Partizani |
|
en een deftige avatar kiezen signature |
|
+1. Hij heeft wel een vet EMO kapsel! Disko Disko Partizani |
|
quote: Kan ik hoor Ik moet alleen nog aan de lay-out van dit forum wennen, ik ben namelijk YabbSe gewend van www.sexwoordenboek.nl @ijsregen: nee... ik had me haren niet gekamd [Dit bericht is gewijzigd door Kwadi op 13-10-2005 17:58] Zijt gij achterlijk ofwa? Ah dus gij vinde de islam geen bedreiging? Weede gij dat als i keen islamiet zou zijn, dat ik nu al uwe kop eraf zou mogen rukke omdat gij een 'heidene' zijt? Enne dat vinde geen bedreiging? Gij zijt een bruut! |
|
quote: Maar natuurlijk, stoer knaapje die je bent! En verwijderen wil niet. Extra edit met een "." dan maar? Disko Disko Partizani |
|
quote: is dat de feutus van Bruis Dicksuckson? signature |
|
dus dit forum kan berichten niet verwijderen ?!?!? Zijt gij achterlijk ofwa? Ah dus gij vinde de islam geen bedreiging? Weede gij dat als i keen islamiet zou zijn, dat ik nu al uwe kop eraf zou mogen rukke omdat gij een 'heidene' zijt? Enne dat vinde geen bedreiging? Gij zijt een bruut! |
|
Nee! Alleen de mods dan. Maar gewoon leren editten, komt het allemaal tiptop in orde. Post nu maar eens een foto. Disko Disko Partizani |
|
alleen die van jou! signature |
|
quote: Hmm... waar is hier een foto-topic Zijt gij achterlijk ofwa? Ah dus gij vinde de islam geen bedreiging? Weede gij dat als i keen islamiet zou zijn, dat ik nu al uwe kop eraf zou mogen rukke omdat gij een 'heidene' zijt? Enne dat vinde geen bedreiging? Gij zijt een bruut! |
|
quote: Krijg je vanzelf wel eens te zien. O, ja... welkom [Dit bericht is gewijzigd door slome op 13-10-2005 18:06] |
|
quote:Ooit. Of niet natuurlijk! Disko Disko Partizani |
|
ON-TOPIC! *kucht* Welkom, nieuwelingen, een pijnlijke dood zal snel de uwe zijn! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
n00bs pesten vond ik vroeger ook altijd leuk en now give me the fucking dammit foto topic: want het enigste wat ik kan vinden is voor professionele/amateru fotograven Zijt gij achterlijk ofwa? Ah dus gij vinde de islam geen bedreiging? Weede gij dat als i keen islamiet zou zijn, dat ik nu al uwe kop eraf zou mogen rukke omdat gij een 'heidene' zijt? Enne dat vinde geen bedreiging? Gij zijt een bruut! |
|
quote: Noem je dit pesten? Maar serieus, n00bs kunnen er nog niet bij. Daar verander ik ook niets aan. |
|
Vroeger? Je was 16 niet? Oh ja, enne ontopic. En niet zo'n grote mond he, ventje! Disko Disko Partizani |
|
quote: signature |
|
Ik ben ook nieuw hier, hoi. heavy metal is the law |
|
@slome: klieren dan , klieren @ijsregen: toen ik 15 was Zijt gij achterlijk ofwa? Ah dus gij vinde de islam geen bedreiging? Weede gij dat als i keen islamiet zou zijn, dat ik nu al uwe kop eraf zou mogen rukke omdat gij een 'heidene' zijt? Enne dat vinde geen bedreiging? Gij zijt een bruut! |
|
Damn, wat worden ze snel groot! Welkom electricien |
|
666 in je meel .. toe maar ... stoere boy |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |