|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tsss, met zo'n houding vind ik het ook niet vreemd dat je meid je verlaten heeft. O, ja... Welkom. |
|
quote: JA!!! *tikt smoochy op de vingers* FOEI!!! welkom! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Laten we prive en forum gescheiden houden AUB |
|
quote: Best jong |
|
quote: Daar zit op dit forum vaak geen verschil tussen Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Disko Disko Partizani |
|
quote:Uhm...Boehoe? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: kijk dan zelf eens in je 1e post paardelul!!! They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Paardelul, da's een klassieker onder de scheldwoorden. Die hoor je niet zo vaak meer. Zelf nog zonder de (relatief) nieuwe spelling... KVLT hoor! |
|
Hehehe indeed. Wat een dolle boel hier toch, waar die nieuwelingen al niet voor zorgen.... Disko Disko Partizani |
|
Die eerste post gaf alleen aan waarom ik hier gekomen ben. En oke, laat ik het dan anders zeggen: Laten we prive en forum VOORLOPIG nog even gesceiden houden. |
|
quote: aha! een beleidswijziging! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Maar we weten niet of je nog langer blijft dus nemen we t er nu van. Zeg Mods! Zorg eens dat de site overzichtelijker wordt! Het staat die jongen niet aan en misschien gaat hij nu wel weg. Subtiel kamerolifantje |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
qua onoverzichtelijkheid moet ik zeggen da ik het geheel door begin te krijgen. |
|
... Disko Disko Partizani |
|
quote: Dus je gaat nu ook in andere topics posten? |
|
Nog niet staat m'n kop nog niet naar misschien morgen. ik ga nu in ieder geval offline en zeg: weltrusten allemaal. |
|
En toen gingen we maar weer on-topic.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
he nieuw tuig, vazal heerscht Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
vage gast. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Oooooh! Dus de site is niet onoverzichtelijk, jij bent gewoon dom! Nou weltrusten nieuweling. Morgen weer een nieuwe start? Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Tering man. Ga bij je moeder janken ofzo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
En zo'n brede smaak heb je nou ook weer niet, al zeg ik het zelf. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |