![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tsss, met zo'n houding vind ik het ook niet vreemd dat je meid je verlaten heeft. ![]() O, ja... Welkom. ![]() |
|
quote: JA!!! *tikt smoochy op de vingers* FOEI!!! ![]() ![]() welkom! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Laten we prive en forum gescheiden houden AUB ![]() |
|
quote: Best jong ![]() ![]() |
|
quote: Daar zit op dit forum vaak geen verschil tussen ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote:Uhm...Boehoe? ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: kijk dan zelf eens in je 1e post paardelul!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Paardelul, da's een klassieker onder de scheldwoorden. Die hoor je niet zo vaak meer. ![]() Zelf nog zonder de (relatief) nieuwe spelling... KVLT hoor! ![]() ![]() |
|
Hehehe indeed. ![]() ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Die eerste post gaf alleen aan waarom ik hier gekomen ben. En oke, laat ik het dan anders zeggen: Laten we prive en forum VOORLOPIG nog even gesceiden houden. ![]() |
|
quote: aha! een beleidswijziging! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Maar we weten niet of je nog langer blijft dus nemen we t er nu van. Zeg Mods! Zorg eens dat de site overzichtelijker wordt! Het staat die jongen niet aan en misschien gaat hij nu wel weg. ![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
![]() ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
qua onoverzichtelijkheid moet ik zeggen da ik het geheel door begin te krijgen. ![]() |
|
... Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Dus je gaat nu ook in andere topics posten? ![]() |
|
Nog niet staat m'n kop nog niet naar misschien morgen. ik ga nu in ieder geval offline en zeg: weltrusten allemaal. ![]() |
|
En toen gingen we maar weer on-topic.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
he nieuw tuig, vazal heerscht Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
vage gast. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Oooooh! Dus de site is niet onoverzichtelijk, jij bent gewoon dom! ![]() Nou weltrusten nieuweling. Morgen weer een nieuwe start? ![]() ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Tering man. Ga bij je moeder janken ofzo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
En zo'n brede smaak heb je nou ook weer niet, al zeg ik het zelf. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |