|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dank je! Mag ik hier trouwens wel even bij vermelden dat Iron Maiden de grootste overrated kutband ter wereld is? heavy metal is the law |
|
quote: Dan nog geen vroeger joh! Ik bedoel, ik kan het weten. Disko Disko Partizani |
|
quote:Je houdt van heavy metal en Iron Maiden, dus dan val je sowieso in de categorie homo of wanabee |
|
quote: + 666... Ja. Disko Disko Partizani |
|
Wat is er mis met Heavy Metal? Mensen die daar commentaar op hebben, kennen over het algemeen bands als, inderdaad, Iron Maiden. Terwijl bands als Manilla Road en Highway Chile het de moeite waard maken. Naar mijn mening.. heavy metal is the law |
|
Manilla Road is kut. Brocas Helm is kut. Alle dergelijke bands zijn kut. Blije homo's in leren pakjes. Nou ja...ze zijn niet echt kut. Maar ze zijn wel enorm cheesy en camp en bovendien lijkt het allemaal op elkaar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jou mag ik wel. |
|
quote: Dat hebben er wel meer hier... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote:Je mening doet er niet toe, mijne is namelijk anders en die is voor mij de leidende. Heavy metal is gay. |
|
quote: Nee! Die eer is weggelegd voor Manowar. Nee, niet om te zeggen dat Iron Maiden... signature |
|
Waar luitseren jullie dan na ? IK vind Iron Maiden toch lijp hoor Zijt gij achterlijk ofwa? Ah dus gij vinde de islam geen bedreiging? Weede gij dat als i keen islamiet zou zijn, dat ik nu al uwe kop eraf zou mogen rukke omdat gij een 'heidene' zijt? Enne dat vinde geen bedreiging? Gij zijt een bruut! |
|
Wij luisteren naar goede muziek |
|
quote: Ik weet bij allah niet wat Lijp is , maar volgens mij is het een synoniem voor castratiedrang signature |
|
quote: So do I @hypno: 'ik vind iron maiden toch castratiedrang hoor' Yeah right: in welk klooster heb jij begrijpend lezen geleerd ? [Dit bericht is gewijzigd door Kwadi op 13-10-2005 18:41] Zijt gij achterlijk ofwa? Ah dus gij vinde de islam geen bedreiging? Weede gij dat als i keen islamiet zou zijn, dat ik nu al uwe kop eraf zou mogen rukke omdat gij een 'heidene' zijt? Enne dat vinde geen bedreiging? Gij zijt een bruut! |
|
welkom, nieuwelingen. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
jaja... welkom welkom signature |
|
Vanmiddag nog eens "Live after Death" gedraaid, niks mis mee toch? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Richting Chelman: Oh, Cheesy zijn ze zeker, maar de muziek die ze eruit persen is zeker niet verkeerd. Om van de Hollandse Heavy Metal nog maar te zwijgen heavy metal is the law |
|
quote: Manilla Road, Highway Chile, Metal Inquisitor, Raven, Witchfynde, Killer...enzovoorts Daarnaast is Priest gaaf. heavy metal is the law |
|
jaja... en Rhapsody is voor macho's signature |
|
quote: Shit, busted!! quote: Dank u vriendelijk! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Hey, Ik ben ook nieuw hier. Ik luister vooral naar Black en Death metal. Children Of Bodom, Skyfire en Anthrax vind ik wel gave bands. Heeft er iemand nog heerschende bands voor mij Groeten Dennis |
|
|
|
quote: HIM is gaaf, zeer true ook, moet je zeker checken!!! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |