|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
lekker retro man! |
|
quote: Zeker lelijk, maar deze site ( http://www.tzootje.nl/ ) heeft een stuiterend Biertje.. die wil ik ook, maar ik kan bij 'bron' helaas de code niet vinden. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Je kijkt met je neus... Toen ik de source opvroeg van http://www.tzootje.nl/home.html had ik het vrij snel gevonden. Het plaatje (een animated gif'je by the way) is: quote: En het stuk JavaScript begint pakweg bij de commentaarregel: quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jij hebt er duidelijk meer verstand van. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Maar hij doet het niet, en ik heb zelf een url ingevuld i.p.v. bier1.gif Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Het kan zijn dat je een aantal regels boven die commentaarregel ook nog nodig hebt. Zo goed heb ik nu ook weer niet gekeken... Als ik jou was, zou ik gewoon ff alle JavaScript copy-pasten. Dan neem je wel iets meer mee dan je strikt nodig hebt, maar ja. edit: Ik zie het al. Je moet het volgende stukje ook nog even meenemen: quote:Daar wordt het plaatje als het ware geïnitialiseerd. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 12-11-2005 19:17] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
N3rd |
|
het valt me op dat al die conspiracy sites over reptilians en 9/11 en wat al niet, zo slecht zijn vormgegeven..: slecht kleurgebruik, slechte vormgeving en slecht in usability. infowars david icke etc. het zou fijn zijn als iemand de achterliggende reden hiervan weet..... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face— forever. |
|
Waarschijnlijk omdat de meeste van die sites door paranoïde rukkers gemaakt worden die het o-zo-slecht in de Westerse wereld hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik ben echt een sukkel wat dat soort dingen betreft, ik snap er niks meer van. Maar wel bedankt voor de moeite. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Als je wilt (moet je wel ff een e-mail adres geven), dan mail ik je de twee bestandjes wel ff toe. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hoeft niet, maar wel bedankt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
De oude man en de zee... |
|
Allememachies, wat een "foute" man. Jammer dat hij geen snor heeft. |
|
Lama. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 15-11-2005 20:38] |
|
www.credible.nl is echt lelijk Ga eens kijken mensen |
|
quote: Het doet zelfs pijn aan de ogen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Zijn jullie er al geweest. Kan je gezellig met mede christenen discuseren www.credible.nl [Dit bericht is gewijzigd door Frantic op 27-11-2005 17:24] |
|
quote: Hahahahahahahahaha!!!!! Die ken ik! Lache joh, die vent is gek. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
"Hey ich bin der Emil" |
|
Hij is zo goor!!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: hahahahahahahaha.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
En dan de muziek die je erbij hoort! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |