|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vraag me af of je ook zoveel zand in je vagina zou hebben als je positieve reacties op je werk had gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-01-2009 17:17] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, alleen de verwijzing (link) naar de foto's van Shana & Sharon. Hier de link: http://amateurfotograaf.pho.to/albums/shana_en_sharon/ |
|
quote: Shit. Ik had nog net een gaaf stukje pantomime van iemand anders dat ik op het internet wilde zetten. Me dunkt als iedereen verhaal komt halen wat dit soort zaken betreft dat ze driekwart van het internet af kunnen halen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wederom staat er in bovenstaande verhaaltje van Willy niets over hotlinking. De foto's staan immers nog gewoon op zijn eigen server. Zoals eerder al is opgemerkt: als het op de ZM server (of persoonlijke server) had gestaan zou het, volgens het bovenstaande verhaaltje, wel strafbaar zijn. |
|
Leg nou inderdaad eens uit waarom je zo loopt te dreigen, Amateurfotograaf Willy. Waar precies ligt je probleem. |
|
quote: ROFL! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind de theorie van Spectre trouwens wel erg geloofwaardig |
|
quote: Idd, vind eerder de foto's van twee jonge meisjes gemaakt door een Belg dubieus. |
|
quote:Dat zit er dik in, ja. Maar ik wil het hem even zien zeggen. |
|
quote: Zou hij ook een donkere kamer in zijn kelder hebben? |
|
Wow, prachtige foto's! |
|
ik kom een beetje laat aan in dit tipok. Er staat daar ook een foto van een het die een snor mist. Jammer dat ik niet meer kan linken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Zonder meer. |
|
Alle gaan we nu zo beginnen, nog nooit van laster en eerroof gehoord, die kinderen zijn mijn dochters en hoeven al die zever van jullie niet. Doe zo maar verder hoor, de gevolgen zijn voor jullie. • Laster: iemand kwaadwillig iets verwijten dat de eer van die persoon aantast of hem blootstelt aan publieke verachting, zonder dat men erin slaagt het wettelijke bewijs ervan te leveren, terwijl de wet het leveren van het bewijs veronderstelt. Bijvoorbeeld: men verwijt iemand dat hij een diefstal heeft gepleegd, zonder hiervoor het bewijs te leveren. • Eerroof: iemand kwaadwillig iets verwijten dat de eer van die persoon aantast of hem blootstelt aan publieke verachting, zonder het te kunnen bewijzen. |
|
quote: Ik zou vooral zo door gaan. Het is net 5 uur geweest dus de mensen komen weer thuis en gaan achter de pc zitten. ben je bekend met de term ridiculiseren?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Je bent een tyfusmongool volgens mij..... Boeiender |
|
quote: De popcorn staat al klaar, en wat Black Jew zegt, bereid je maar voor, hehe. Misschien kun je beter je account hier opdoeken en je internet afsluiten, zal je een hoop hartkwalen en maagbloedingen schelen. |
|
Als je niet wilt dat mensen grapjes maken over je dochters of over je foto's met kut kwaliteit, zet ze dan niet op internet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Haha! Dat werkt ook prima als dreigement hier! Geweldig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: het is dat ik effe druk ben maar zo snel ik een gaatje vind zal ik je dochters eens heerlijk verphotoshoppen, ik ga effe je foto's bekijken |
|
Ik zat al op je te wachten, ik ben benieuwd! |
|
quote: Oeh joy! Boeiender |
|
Ey Willy, wie is Kim Cruysweegs? [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 08-01-2009 17:52] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Als wij zo gaan beginnen? Jij maakt hier een account aan en doet niks anders dan dreigen met juridische termen en artikelen die je van internet plukt. Zeg nou eens wat je probleem is. quote:Volgens mij kom jij hier nu eerder voor in aanmerking dan wij. Jij verwijt hier ons dat we diefstal plegen. quote:Right. Heb je enig idee waar dit over gaat? Niet over meningen over het werk dat iemand levert. Daarbij baseert men hier zijn mening op je site en foto's, en die zijn gewoon te zien. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 08-01-2009 17:57] |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |