|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat zou de rechtbank veel en veel te werk opleveren, aangezien het overal gebeurt. Gok ik. Ik vind het vooral apart hoe je je hier zo druk over kunt maken. Benieuwd of de mods op Willy's verzoekjes ingaan. |
|
Hmm? Ik maak me niet druk hoor. Ik hoopte er wat meer entertainment uit te slepen. Jammer genoeg begrijpt Willy dat happen geen zin heeft, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Jij niet schat, Willydebilly bedoel ik. |
|
Ja, dat vermoedde ik al. (Ik hoopte er zo echter wat meer entertainment uit te slepen hehe) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Misschien kunnen we Willy als goedmakertje boeken voor het volgende ZM-fest, mocht het ooit zover komen. Moet jij eens kijken wat voor entertainment je hebt (en nu ook al een beetje!). |
|
Hahah arme Willy |
|
Had ie zn hotlinking maar uit moeten zetten. Maar gezien zn site zal dat wel te moeilijk zijn |
|
Vind het zelf nogal gezever maar schijnt wel degelijk strafbaar te zijn. quote: |
|
Tja, dan is het misschien verstandig ze wel te verwijderen. Blijf ik erbij dat Amateurfotograaf Willy iedere vorm van reclame aan moet grijpen en niet moet zeiken, maar het blijven zijn pareltjes van foto's. Het zal me ook roesten, ik ga douchen. |
|
Maar als je nu slechts de link neerzet...? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Dat mag wel want jij publiceert dan niet via de [img]-tags zijn werk opnieuw. |
|
arme willy ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehehe, dit tipoc begint opeens interessant te worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mijn beeldscherm is zojuist doormidden gespleten door die site, auw! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Idd, wat een kansloze bende. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Heeft 'ie nou alles weggehaald? |
|
Vastgelopen, nog nooit zo goed bezocht |
|
Toch die site maar eens bezocht, nu heb ik weinig kaas gegeten van vormgeving, maar zelfs ik wordt er op zn minst een beetje droevig van, hehe |
|
quote: En ik WORD droevig van... Raad maar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, boeiend, je begrijpt wat er staat |
|
Hehe, ja, klopt. Ik wilde even SOGgen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hij fotografeert trouwens ook OMGoths: LAL! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Met in mijn achterhoofd het NSFW/Ranzig topic vind ik die appel vrij dubieus, hehe |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |