|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
TrashY! |
|
"In der schnee" hahaha.. gatver.. In ten minutes I'll be laying down flat on the floor.. |
|
Boeiend dat hij niet zo is als iedereen dat verwacht. Ik heb er wel respect voor. |
|
quote: Gatverdamme |
|
quote: Idd, die kast kan echt niet meer. Bazzio Attacks!!! |
|
|
|
quote: "DopeShirt V.O.F. wil t-shirts aanbieden die anders en REAL zijn ten opzichte van de massa-produktie-troep in de winkels. Voor ons staat ‘ DOPE’ namelijk voor: Real Funny t-shirts T-shirts met een Message en Natuurlijk de old-skool facts!" Zenial |
|
quote: Die site is al erg, maar die shirts zijn nog lelijker!!! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
@ string-emil.de... vooral deze: http://www.string-emil.de/?emil=Am_Teich en dan op dat eerste plaatje op ...und los! clicken *proest* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Hehe, ik denk niet dat die site serieus bedoeld is, eerder een schoolprojectje ofzo. De mijne is al besteld ! [Dit bericht is gewijzigd door X-Act op 28-11-2005 19:11] In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: die is inderdaad wel erg lelijk :p |
|
|
|
Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: HOER! hij is juist lekker |
|
quote: OMFG! Die teksten ook, ai ai ai.. Zo slecht dat het wel een grap moet zijn.. Jezus.. |
|
"No religion, race, color is superior. Blessin uppon lost sheep." Wtf? Slaat helemaal nergens op.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
|
|
http://www.crumplernyc.com Zo lelijk dat ie weer gaaf wordt. Als ik niet beter wist zou ik ook niet denken dat deze site ook nog een nut heeft. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Jezus Christus. Lekker "retro" allemaal hoor, hahaha. |
|
quote: OMG die is te erg Ik ga een offerte aanvragen.. Kijken wat die ongein kost. zo kan ie wel weer |
|
Is het nu beter dan? |
|
Geen van de plaatjes onder portfolio doen het. Het ziet er een beetje uit als iets dat je ook met Geocities Pagebuilder kan maken maargoed, jullie/je vragen/vraagt er ook niet echt veel geld voor. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 09-01-2006 20:58] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |