|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Lessat ! Waar zit ge?! |
|
Op "Stonehenge" waren ze erg onstrak, maar ze krijgen over een poosje in Vera een herkansing (voor mij dan). Touché, pussycat! |
|
quote:met behemoth & diabolic i'll be there! |
|
Ik zal er ook zijn!! op Waldrock waren ze erug goed, alleen was het jammer da ze ongelooflijke kutgeluid hadden. |
|
Deströyer 666 is the Antichrist! Vooral dan "Unchain the Wolves"!!!!!!!!! Pure Cult moat. Thrash Black ten top!!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ah ier is Lessat! |
|
Hee, wist niet eens dat hier een topic over was. Een van de beste bands van dit moment naar mijn mening. Heb op de vorige tour het concert in de Baroeg nog ff meegepikt, zeer vette performance, jammer dat het geluid niet zo goed was. En woont Keith nog steeds in nederland dan?? Hij sprak wel wat nederlands in de Baroeg, wel met een zwaar accent maar toch wel vermakelijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Satanic Speed Metal 7" ep heerscht ook |
|
quote: Toevallig al "of women, war and wolves gehoord"? Ik wilde m eigenlijk kopen toen ze in de Baroeg waren maar dat heb ik wegens geldgebrek niet kunnen doen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik moet 'em nog bestellen.. Ikzelf vind d666 ook een geweldige band, 3 keer gezien dit jaar geloof ik.. In de baroeg kreeg ik glas in mn oog waardoor ik de helft van de set gemist heb, in de 013 (no mercy) hadden ze een kut geluid en ... wacht 2 keer gezien hehe.. Volgend jaar 'terror abraxas' mini. Ben benieuwd.. Ik, Wil Schuurman |
|
Oja, ze zijn allemaal weer terug naar australië geloof ik (in ieder geval de bassist) omdat ze geen verblijfsvergunning kregen !! (En godverdomme al die lui die niets toe te voegen hebben aan nederland wel!) wel Ik, Wil Schuurman |
|
hahaha jah na ja keith is nog hier hoor. kom hem nog vaak zat tegen |
|
quote: Ik ben hem op 14 en 24 december tegengekomen op Drakkar Hellfest en Waking the Dead dus zolang dat geen spook is woont hij nog hier. |
|
Ok...hier komt een aanrader voor iedereen: de nieuwe 7inch, die ook per hun site te bestellen is. Wat daar zo bijzonder is? Nou het nummertje in het nederlands is eindelijk klaar en hij staat er op. Keith heeft hem helemaal zelf geschreven en is daar heel erg trots op. KOpen dussss. |
|
quote: Staat dat NL-se nummer op die 7" ? |
|
quote: Terror Abraxus is dat?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ik geloof dat ik het net heb getypt. |
|
prutsband |
|
quote: eikel Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 27-12-2002 14:36] |
|
quote:jij prutser |
|
Jenje is ook weer bezig hoor! |
|
quote: blah en soepkoeltoer, die nieuwe 7" is terror abraxus?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat moeten jullie jenje niet kwalijk nemen, hij heeft geen verstand van metal ! De nieuwe 7" heet Of woman, war, wolves (of in welke volgorde dan ook?) en in january komt er een Mini CD (10" lp?) uit genaamd "Terror Abraxas". Ik weet niet op welke het nederlandse nummer staat, maar keith heeft inderdaad verteld dat hij een nederlands nummer geschreven heeft. Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |