![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, ik bestel 'em maar meteen bij de soulseller dan... even kijken of er nog wat anders leuks uit is ! 7 euro.. wel duur voor een 7"! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Misschien lukt het niet omdat het ding 'Terror AbraxAs' heet. ![]() |
|
quote: Vind ik ook... Hoef hem niet... Koop liever wat anders voor dat geld! ![]() |
|
7:3 = 2,33 per nummer ! Das 5 piek per nummre ! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Is te duur! ![]() |
|
quote: en ervang uitgaan dat die nummers 4 minuten duren, is dat meer dan een gulden per minuut. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
:60 ![]() Ik heb 'em toch besteld zojuist (samen met nifelheim, sabbat en bestial desecration eps') Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Na 7 jaar is het wel eens tijd om dit topic van onder het stof te halen ![]() Artwork van de nieuwe plaat, die op 22 juni in de rekken ligt: ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Zeer goed nieuws, TRUE METAL BELIEVERS, KEEP THE REAL METALFLAME ALIVE!!! ![]() |
|
Vet, Deströyer 666 heerst ![]() |
|
Nieuw nummer: http://www.myspace.com/destroyer666band Iets minder direct, wat epischer, maar maakt me zeker en vast benieuwd naar meer! Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
De nieuwe is heerlijk A thousand plagues ![]() ![]() |
|
quote::') Boeiender ![]() |
|
quote: Wist niet dat Manowar al een nieuwe plaat uit had joh.. ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Waarom moet juist deze band de real metalflame alive houden? En waarom heten ze Deströyer ipv Destroyer? Verder heb ik Phoenix rising en die vind ik wel ok; het artwork is nog veel beter omdat die op 2 manieren relevant geïnterpreteerd kan worden (=mss niet bewust gedaan). [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-06-2009 17:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Die hoes (van Defiance) lijkt iets te veel op die van Krisiun's "Ageless Venomous" Ook door Petagno. Nieuwe nummers klinken wel OK. Moet de hele plaat nog maar eens horen. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 13-06-2009 17:54] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
6 6 6 ![]() |
|
quote: Of jij bent te goedkoop... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Idd. ![]() ![]() ![]() Wat ik zo mooi aan de cover van PR vind, is dat het een stervend figuur lijkt met z'n armen om z'n nek en in de lucht (ok beetje raar sliertje eraan) en daarnaast natuurlijk de vogel voorstelt. Helemaal binnen het Phoenix' 'sterven en wederopstanding' concept dus. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-06-2009 18:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik bedoel de hoes van die laatste. Had het er al even bij gezet ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Sorry verkeerd gelezen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-06-2009 18:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Check het maar even. Bijna hetzelfde plaatje door precies dezelfde kunstenaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Gecheckt en aangepast ennuh je hebt zeker gelijk ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |