|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Spoken word? Ja dat is terminaal irritant ja. Henry Rollins kan er goed mee verbloemen dat ie naast geneuzel niks te melden heeft, bijvoorbeeld. I want you to caress me like a tropical priest |
|
Denk dat dat het verschil is dat het een allemaal fictie, gimmick of een showelement is (de horror in elk geval, het antireligieuze voor de meeste bands ook) en politiek juist hetgene is waar ze met een avondje concert aan proberen te ontsnappen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Lol! Oud user Heiden ging ook naar dit soort concerten. Met z'n Unox muts op in de zaal. Om de boel een beetje te terroriseren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Woke = infantiel Oorspronkelijk een beweging met ideeën waar je als weldenkend mens niet op tegen kunt zijn natuurlijk. Maar die nu is gekaapt door een stel compleet doorgeslagen politieke correcte deugkneuzen die niets anders brengen dan polarisatie in de maatschappij. Een compleet infantiel collectief dat verantwoordelijk is voor de huidige cancelcultuur en dat dus precies het tegenovergestelde heeft bereikt waar ze ooit voor stonden, namelijk het voorkomen van uitsluiting. Over ironie gesproken. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Fuuuuuck. Diep When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Deströyer 66? Maar ik snap je punt wel met betrekking tot het gepreek. Al kan ik op zijn tijd best wel genieten van de opgefokte verontwaardiging die doorklinkt in een Chaos A.D., Houses of the Mole of recentelijk Chat Pile. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Sterker nog: ik denk dat oprechte verontwaardiging en woede een plaat of optreden naar een hoger niveau kunnen tillen. Maar steek dat dan inderdaad in de muziek en niet in een preek. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Dans voor me aapje, dans! |
|
quote: Houses of the Molé <3 Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Dit inderdaad. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Links, rechts, het maakt me niet uit. Als het maar boos is. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:wat een enorme kleuter ben je toch ook succes ermee When your people matter, menstrual health matters |
|
aaaah, die frontman is gewoon een eersteklas haatdragende asshole. Die's geen nazi of weet ik veel wat, hij kanaliseert zijn haat gewoon in een bepaald richting op een bepaald moment. imho niets mis mee. Iedereen verdient het gehaat te worden. Moslims, Joden, Christenen, vrouwen, kapitalisten, debielen, Hollanders (ik val in herhaling), ... zo makkelijk om te stigmatiseren. :/ [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-02-2023 16:53] signature |
|
Je doet een Type O-tje When your people matter, menstrual health matters |
|
In black metal mag je het dus over christenen hebben maar als je het over de moslims gaat hebben ben je zuur en mag je niet meer met je bandje spelen. Te sneu voor woorden. Destroyer666 heeft al vaak shows gedaan in baroeg en je hoorde er nooit iemand over. [Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 05-02-2023 0:52] |
|
quote: Hoop dat die nog leeft. Geniale gast was het |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |