IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Deströyer 666 Vorige pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-02-2023 12:03 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 1 februari 2023 11:37 schreef Ethereal het volgende:
Je mag het van mij overal over hebben, maar je hoeft me niet -tig keer je eigen politieke denkwijzen door de strot te duwen. Een keer een statement, prima. Een shirtje met boodschap aan? Lekker doen. Maar laat het daar dan ook bij, ik vind dat enorm storend. Ik ben bij een concert, niet bij een bijeenkomst van D66.
Oke ik snap t ook wel hoor. MAar vraag me af waarom specifiek poltiek niet. JE ontkomt bij metal bijna niet aan de (anti-)religieuze statements. Of horror (meetal fictieve verhalen). Etc. Het is uiteindelijk maar een beperkt setje onderwerpen bij metal, en ik probeer erachter te komen waarom politiek meer lijkt te storen dan andere elementen


When your people matter, menstrual health matters


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-02-2023 12:12 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2023 11:37 schreef Ethereal het volgende:
Je mag het van mij overal over hebben, maar je hoeft me niet -tig keer je eigen politieke denkwijzen door de strot te duwen. Een keer een statement, prima. Een shirtje met boodschap aan? Lekker doen. Maar laat het daar dan ook bij, ik vind dat enorm storend. Ik ben bij een concert, niet bij een bijeenkomst van D66.
Spoken word? Ja dat is terminaal irritant ja. Henry Rollins kan er goed mee verbloemen dat ie naast geneuzel niks te melden heeft, bijvoorbeeld.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-02-2023 12:12 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Denk dat dat het verschil is dat het een allemaal fictie, gimmick of een showelement is (de horror in elk geval, het antireligieuze voor de meeste bands ook) en politiek juist hetgene is waar ze met een avondje concert aan proberen te ontsnappen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-02-2023 12:48 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 1 februari 2023 11:49 schreef Negatieveling het volgende:
Dat was in de jaren '90 ook altijd prijs in de metalcore. na ieder nummer een preek over veganisme, straight edge, corporate greed, het milieu, verzin het maar. Kon je ook altijd nog goed ruzie krijgen met van die kneuzen met een rugzak vol komkommers en linksdraaiende vega-chocomel als je aan de bar een biertje bestelde, of aan de overkant van het zaaltje een Whopper ging scoren. De muziek was wel vaak te gek dus dan nam ik dat geneuzel maar voor lief.

Met het woord 'vermoeiend' vat je het wel goed samen, ja.


Lol! Oud user Heiden ging ook naar dit soort concerten. Met z'n Unox muts op in de zaal. Om de boel een beetje te terroriseren.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 01-02-2023 17:21 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2023 9:40 schreef Tanteloos het volgende:
Liever woke dan infantiel.



Woke = infantiel

Oorspronkelijk een beweging met ideeën waar je als weldenkend mens niet op tegen kunt zijn natuurlijk. Maar die nu is gekaapt door een stel compleet doorgeslagen politieke correcte deugkneuzen die niets anders brengen dan polarisatie in de maatschappij.

Een compleet infantiel collectief dat verantwoordelijk is voor de huidige cancelcultuur en dat dus precies het tegenovergestelde heeft bereikt waar ze ooit voor stonden, namelijk het voorkomen van uitsluiting. Over ironie gesproken.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-02-2023 17:36 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Fuuuuuck. Diep


When your people matter, menstrual health matters


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 01-02-2023 17:40 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2023 17:26 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Werk nog wat meer aan je sarcasm skills. Ze zijn te doorzichtig en ondermaats. Geen plakplaatje dit keer.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-02-2023 18:13 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2023 11:37 schreef Ethereal het volgende:
Ik ben bij een concert, niet bij een bijeenkomst van D66.


Deströyer 66?

Maar ik snap je punt wel met betrekking tot het gepreek. Al kan ik op zijn tijd best wel genieten van de opgefokte verontwaardiging die doorklinkt in een Chaos A.D., Houses of the Mole of recentelijk Chat Pile.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-02-2023 18:50 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2023 18:13 schreef Sater het volgende:
Maar ik snap je punt wel met betrekking tot het gepreek. Al kan ik op zijn tijd best wel genieten van de opgefokte verontwaardiging die doorklinkt in een Chaos A.D., Houses of the Mole of recentelijk Chat Pile.



Sterker nog: ik denk dat oprechte verontwaardiging en woede een plaat of optreden naar een hoger niveau kunnen tillen. Maar steek dat dan inderdaad in de muziek en niet in een preek.



ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 01-02-2023 18:57 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Dans voor me aapje, dans!


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-02-2023 19:15 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2023 18:13 schreef Sater het volgende:
Deströyer 66?

Maar ik snap je punt wel met betrekking tot het gepreek. Al kan ik op zijn tijd best wel genieten van de opgefokte verontwaardiging die doorklinkt in een Chaos A.D., Houses of the Mole of recentelijk Chat Pile.



Houses of the Molé <3


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 01-02-2023 19:27 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 1 februari 2023 18:50 schreef Negatieveling het volgende:
Sterker nog: ik denk dat oprechte verontwaardiging en woede een plaat of optreden naar een hoger niveau kunnen tillen. Maar steek dat dan inderdaad in de muziek en niet in een preek.


Dit inderdaad.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 01-02-2023 19:42 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Links, rechts, het maakt me niet uit. Als het maar boos is.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-02-2023 20:15 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 1 februari 2023 17:40 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:

wat een enorme kleuter ben je toch ook succes ermee


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2023 16:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

aaaah, die frontman is gewoon een eersteklas haatdragende asshole. Die's geen nazi of weet ik veel wat, hij kanaliseert zijn haat gewoon in een bepaald richting op een bepaald moment.

imho niets mis mee. Iedereen verdient het gehaat te worden.

Moslims, Joden, Christenen, vrouwen, kapitalisten, debielen, Hollanders (ik val in herhaling), ...

zo makkelijk om te stigmatiseren. :/

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-02-2023 16:53]


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-02-2023 18:46 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Je doet een Type O-tje


When your people matter, menstrual health matters


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 05-02-2023 0:51 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

In black metal mag je het dus over christenen hebben maar als je het over de moslims gaat hebben ben je zuur en mag je niet meer met je bandje spelen. Te sneu voor woorden. Destroyer666 heeft al vaak shows gedaan in baroeg en je hoorde er nooit iemand over.

[Dit bericht is gewijzigd door Doodskop op 05-02-2023 0:52]


Doodskop
Usericon van Doodskop
Posted 05-02-2023 0:53 by Doodskop Wijzig reactieProfiel van DoodskopQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2023 12:48 schreef F.Jacobse het volgende:
Lol! Oud user Heiden ging ook naar dit soort concerten. Met z'n Unox muts op in de zaal. Om de boel een beetje te terroriseren.





Hoop dat die nog leeft. Geniale gast was het


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen