|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Dat het tijd werd! |
|
Ik heb die hype indertijd gemist. Osmose had toen veel van die barbaarse dingen, Impaled Nazarene op kop. Tsatthoggua ware ook nog aardig. En nu gaan we vegen |
|
Ik betwijfel dat D'666 ooit een hype geweest is. Solide band die al een behoorlijke tijd bestaat met meer dan degelijke albums. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Deze CD totaal gemist. ('7 If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik heb hem, maar ik weet er niks meer van. Dan zal hij wel niet super zijn toch? De eerste helft van de nieuwe is beter. |
|
quote: Klopt, deze was een beetje te veel 'automatische piloot', nieuwe is terug in de goede richting. |
|
Zeker, op Defiance was het spannende na openingsnummer Weapons of Conquest er wel vanaf. Faustian Spirit of the Earth |
|
nieuwe album 1 keer gehoord. kreeg beetje het gevoel dat het minder is dan de som van zijn delen. Het doet zo veel dingen die ik erg gaaf zou moeten vinden maar om een of andere reden is vaak niet meer dan best wel leuk. |
|
Ik vind het een goed album en begin hem steeds beter te vinden. Hymn to Dionysus, Hounds at ya Black en Taman Shud zijn mijn favoriete songs van dit album. |
|
Clip: Album: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-12-2022 16:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
IK vind de nieuwe wel goed, Pitch Black Night als hoogtepunt... |
|
Het gezeik is weer aan. https://www.rijnmond.nl/nieuws/1609047/directeur-poppodium-drukte-optreden-extreemrechtse-black-metal-band-door-ondanks-verzet-personeel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"In een ander lied zingt hij dat hij zijn land niet meer herkent en bekritiseert hij migratie." Wat erg! Jeetje man, wat een gecancel om niks. Haha, en hij zei 'Fuck moslims'. Er zijn religies die er heel wat slechter vanaf komen in de black metal. Volgens mij hebben die lui nog nooit een blackmetalband gehoord. Als dit al te erg is om op te mogen treden... [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 29-01-2023 9:48] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Sowieso vind ik dat soort kritiek op religie hilarisch. Heel wat van die religieuze lui zeggen ook "fuck alle atheïsten". Sterker nog, volgens die lui moet je eeuwig pijn lijden(!) in de hel voor je keuze van non-religie. Dat is hun wereldbeeld. Dat is erger dan zeggen "fuck moslims". "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Optreden in Willemeen is al afgelast. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb flink geprotesteerd tegen dit optreden!!1! When your people matter, menstrual health matters |
|
Echt sneu dat zo'n tent naar de mening van een paar intolerante kneusjes luistert. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Wel een goede bandnaam lol When your people matter, menstrual health matters |
|
Net zo intelligent als de teksten, dat wel. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Zo'n kneus ben je wel ja. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
simpele dommerik ben je toch ook When your people matter, menstrual health matters |
|
Als je als podium zegt een plek te willen zijn waar geen plaats is voor racisme, homofobie etc. dan moet je KK Warslut geen podium bieden lijkt mij. Als hij nou eloquent zijn bedenkingen over migratie in een interview zou verwoorden, zou dat nog te verdedigen zijn, maar iemand die op een podium dingen roept over moslims die landen 'invaden' en vrouwen die 'hard dick' moeten hebben, heeft dit m.i. toch echt aan zichzelf te danken. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Facebook Baroeg: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 30-01-2023 9:46] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |