IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Deströyer 666 Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-01-2016 17:33 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 07-01-2016 20:44 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Dat het tijd werd!


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-03-2016 13:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Nieuwe plaat is best heel aardig, maar er staan twee onmeunige zaad nummers op: "Hounds at ya Back" en "Tamum Shud". Echt, waarom?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 11-03-2016 1:33 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik heb die hype indertijd gemist.

Osmose had toen veel van die barbaarse dingen, Impaled Nazarene op kop.
Tsatthoggua ware ook nog aardig.



En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-03-2016 8:09 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik betwijfel dat D'666 ooit een hype geweest is. Solide band die al een behoorlijke tijd bestaat met meer dan degelijke albums.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-03-2016 8:19 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 1 mei 2009 1:16 schreef cataclysm child het volgende:
Na 7 jaar is het wel eens tijd om dit topic van onder het stof te halen

Artwork van de nieuwe plaat, die op 22 juni in de rekken ligt:


Deze CD totaal gemist. ('7


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 11-03-2016 16:29 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Ik heb hem, maar ik weet er niks meer van. Dan zal hij wel niet super zijn toch? De eerste helft van de nieuwe is beter.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 11-03-2016 16:37 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2016 16:29 schreef bokkie666 het volgende:
Ik heb hem, maar ik weet er niks meer van. Dan zal hij wel niet super zijn toch? De eerste helft van de nieuwe is beter.


Klopt, deze was een beetje te veel 'automatische piloot', nieuwe is terug in de goede richting.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-03-2016 0:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Zeker, op Defiance was het spannende na openingsnummer Weapons of Conquest er wel vanaf.


Faustian Spirit of the Earth


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 12-03-2016 2:13 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

nieuwe album 1 keer gehoord. kreeg beetje het gevoel dat het minder is dan de som van zijn delen. Het doet zo veel dingen die ik erg gaaf zou moeten vinden maar om een of andere reden is vaak niet meer dan best wel leuk.



Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 14-03-2016 21:01 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Ik vind het een goed album en begin hem steeds beter te vinden.
Hymn to Dionysus, Hounds at ya Black en Taman Shud zijn mijn favoriete songs van dit album.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2022 16:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Clip:



Album:


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-12-2022 16:50]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 05-12-2022 11:25 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

IK vind de nieuwe wel goed, Pitch Black Night als hoogtepunt...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-01-2023 1:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 29-01-2023 9:43 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

"In een ander lied zingt hij dat hij zijn land niet meer herkent en bekritiseert hij migratie."

Wat erg!

Jeetje man, wat een gecancel om niks.

Haha, en hij zei 'Fuck moslims'. Er zijn religies die er heel wat slechter vanaf komen in de black metal. Volgens mij hebben die lui nog nooit een blackmetalband gehoord. Als dit al te erg is om op te mogen treden...

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 29-01-2023 9:48]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 29-01-2023 9:55 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Sowieso vind ik dat soort kritiek op religie hilarisch. Heel wat van die religieuze lui zeggen ook "fuck alle atheïsten". Sterker nog, volgens die lui moet je eeuwig pijn lijden(!) in de hel voor je keuze van non-religie. Dat is hun wereldbeeld. Dat is erger dan zeggen "fuck moslims".


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-01-2023 17:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Optreden in Willemeen is al afgelast.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-01-2023 18:11 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik heb flink geprotesteerd tegen dit optreden!!1!


When your people matter, menstrual health matters


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 29-01-2023 18:47 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Echt sneu dat zo'n tent naar de mening van een paar intolerante kneusjes luistert.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-01-2023 19:36 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wel een goede bandnaam lol


When your people matter, menstrual health matters


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 29-01-2023 19:45 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Net zo intelligent als de teksten, dat wel.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2023 19:48 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2023 18:11 schreef Fusion het volgende:
Ik heb flink geprotesteerd tegen dit optreden!!1!

Zo'n kneus ben je wel ja.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-01-2023 19:52 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

simpele dommerik ben je toch ook


When your people matter, menstrual health matters


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-01-2023 20:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Als je als podium zegt een plek te willen zijn waar geen plaats is voor racisme, homofobie etc. dan moet je KK Warslut geen podium bieden lijkt mij. Als hij nou eloquent zijn bedenkingen over migratie in een interview zou verwoorden, zou dat nog te verdedigen zijn, maar iemand die op een podium dingen roept over moslims die landen 'invaden' en vrouwen die 'hard dick' moeten hebben, heeft dit m.i. toch echt aan zichzelf te danken.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 30-01-2023 9:45 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Facebook Baroeg:

quote:
Beste bezoeker,

In twee artikelen op AD.nl en op Rijnmond.nl worden beweringen gedaan over het vermeende fascistische en racistische karakter van de band Deströyer 666 die op 19 maart 2023 geboekt staat in Baroeg. We zijn geschrokken door deze berichten. De teksten en aard van de band gaven ons inziens geen aanleiding voor deze beweringen.

Na het ontstaan van alle commotie naar aanleiding van de berichten hebben wij deze boeking heroverwogen. Op basis van deze heroverweging hebben we besloten het optreden van de band te annuleren. Wij betreuren dit besluit voor de mensen die uitkeken naar het concert, maar we zijn van mening dat deze keuze het beste is voor Baroeg. De band heeft in het verleden diverse controversiële uitingen gedaan. Uitingen die ons bij het boeken van de band niet allemaal bekend waren. Het wel of niet annuleren van de band roept gemengde reacties op binnen alle geledingen van onze organisatie en daar hebben wij begrip voor.

Binnen Baroeg willen wij de discussie breder voeren om de onrust die is ontstaan n.a.v. de berichtgeving bespreekbaar te maken en zo de rust binnen Baroeg terug te laten keren. Wij gaan hier actief het gesprek over aan met bezoekers en medewerkers. Onze prioriteit ligt op dit moment bij het creëren van een rustige omgeving in Baroeg zelf, van waaruit we de richtlijnen van wel en niet te boeken bands de aankomende tijd zullen herijken.


[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 30-01-2023 9:46]


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen