|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
3 maart 2006 rost FF de pannen van het 013-dak in Tilbuuuuurg! Kosten: 20 pleuro [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 29-11-2005 19:06] |
|
Aanwezig Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
En 2 Maart in de melkweg! |
|
Dan ga ik wel ff in de melkweg kijken denk ik. Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht |
|
Hell fuckin' YEAH! Aanwezig in 013! |
|
|
|
hmmm effe een mailtje sturen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Misschien wel aanwezig in 013. |
|
Melkweg!! Ben erbij [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 07-11-2005 19:17] Hatsjikidee! |
|
quote: DOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!! |
|
Idd maar volgens mij komen er vette supports. |
|
quote: Devin Townsend weer? *herinnert zich 2001* |
|
is wel een optie ja |
|
quote: Who cares wie er support? Als FF maar komt!! Wieeeehhhhhhhh!!! Hatsjikidee! |
|
Een toffe support zou wel mooi zijn anders. Ik ga ook wel kijken, in de 013 uiteraard. En ik vind dat ze veel van SOANM en Demanufacture moeten spelen! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
In Amerika is het Soilwork, Strapping Young Lad en Darkane erbij. Dat zou helemaal een feest worden! No Time For Tomatoes |
|
quote: WTF??? Daar zou ik dan toch wel 20 euri voor willen neertellen... |
|
quote: Godvers ja! Maar ik weet een nog beter iets. Stel nu dat Meshuggah en FF samen zouden spelen (sprong in mijn gedachten door je avatar)? No Time For Tomatoes |
|
quote: *hijg ende kwijl* |
|
quote: Oei! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: I second that! Maar al komen ze alleen, who cares!! FF!!! No Time For Tomatoes |
|
quote: Nee, toch 013! Komt ff beter uit. Hatsjikidee! |
|
Boeiend wie/waar/wanneer, Fear Factory mis ik niet. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wel boeiend waar...ze mogen b.v. ook in Tivoli komen Hatsjikidee! |
|
quote: Ik vind de 013 een betere zaal eigenlijk. Bovendien waren ze vorig jaar nog in de Tivoli. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |