|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben op zoek naar de datum van het concert dat FF in '99 gaf in Tivoli. Weet iemand die toevallig nog? |
|
Nog steeds een kaartje voor FF in de Melkweg op 3 mei as. te koop. Voor 20 euro en een postzegel is-ie van jou Wie oh wie? Mailadres in profiel. Hatsjikidee! |
|
wie drumt er nou deze tour bij misery index? |
|
Bijna... Hatsjikidee! |
|
Geen treinen tussen Den Bosch en Tilburg, melding NS om 18.01. Vertraging: meer dan 60 minuten!!! Hatsjikidee! |
|
Fear Factory heerscht nog steeds, wat een vette show. Burton klinkt geweldig, en Christian is gewoon een held (had WillemII shirtje aan! :D). Misery Index was erg hard, ik ken de drummer niet maar hij doet zeker niet onder voor Kevin Talley. |
|
Heb me eigen prima vermaakt gister! |
|
De avond begon al goed: 'Wegens bermbranden is er maar beperkt treinverkeer mogelijk tussen Breda en Tilburg'. Daardoor was ik pas om 20.30 uur in Tilburg ipv 19.30. In-Quest dus gemist. Misery Index was dus de 1e band die ik zag. Men speelde best wel oke, alleen kon het geluid wat beter. Lekkere mix van grindcore, metal -en hardcore. Fear Factory vond ik veel vetter. Ik heb alleen de eerste 2 albums en bij het eerste nummer had ik nog zo'n m'n twijfels, maar dat kwam helemaal goed toen men wat nummers van Demanufacture ging spelen . Het geluid was prima te noemen. Ook nummers van Digimortal en Archetype vielen goed in de smaak, dus die kan ik ook wel een keer blindelings aanschaffen. Martyr en Replica waren ook erg vet. Ook leuk dat ze een stukje van Pantera's Walk speelden als eerbetoon. Een warme, maar leuke avond. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 06-05-2006 0:52] |
|
was graag gegaan maar mn eigen band gaat voor wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Kijk; en zo makkelijk is het dus; een heersend avondje maken. Men neme 3 vette bands; Eerst In-Quest die ons lekker opwarmen met vette muziek. Dan Misery-Index die alles omver rost (kende er erg weinig van maar godverdomme wat een band !!!). En daarna de allesverpletterende pletwals die Fear Factory heet, en ons geen andere keuze laat dan diep te buigen en ontzag te tonen voor deze mannen. |
|
quote: Dat viel me ook op. Het eerste nummer was even de juiste toonhoogte zoeken ofzo? Maar daarna was het weer als vanouds Het blijft een geweldige band. Hatsjikidee! |
|
Net de foto's on-line. Helaas zonder spiegelreflex ... dus mindere foto's. Wel met een compact camera midden in de pit (ben nog een beetje blauw). www.metalshots.com Gr. Bert. |
|
Ik las net de setlist van iemand en daar stond op dat ze met timelessness afsloten.. Is dat echt waar of? want dat zouden ze in tivoli en de melkweg toen ook doen want dat stond daar ook op de setlist maar deden het uiteindelijk toch niet.. |
|
quote: Jep, in 013 werd inderdaad afgesloten met Timelessness. |
|
Ik lees net dat Burton 'ge-elektrocuteert' werd in Luxemburg :s http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=51941 Inter faeces et urinam nascimur |
|
Hij heeft een flinke schok gehad, maar het gaat nu weer beter met hem. |
|
pix uit Brussel online @ www.musketeerofdeath.nl |
|
quote: Hmmm, gelukkig maar. Ik zie ze graag nog een keer optreden Hatsjikidee! |
|
Ik was er ook bij in tilburg, et was heel vet alleen et eerste nummer klonk inderdaad vreemd Hopelijk komen ze snel weer hier optreden. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |