IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Fear Factory @ 013, 4 Mei 2006 Vorige pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-03-2006 17:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

KUT! Had ze graag willen zien en eigenlijk had ik daarom een kaartje gekocht. Misery Index en In-Quest zijn ook vette bands, maar had echt zin om Devin en kornuiten weer te zien.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 14-03-2006 17:18]

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 05-04-2006 20:56 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ik ben op zoek naar de datum van het concert dat FF in '99 gaf in Tivoli. Weet iemand die toevallig nog?

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-04-2006 23:27 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Nog steeds een kaartje voor FF in de Melkweg op 3 mei as. te koop. Voor 20 euro en een postzegel is-ie van jou

Wie oh wie?

Mailadres in profiel.

Hatsjikidee!

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 15-04-2006 8:33 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

wie drumt er nou deze tour bij misery index?

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-05-2006 15:18 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Bijna...

Hatsjikidee!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-05-2006 18:16 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Geen treinen tussen Den Bosch en Tilburg, melding NS om 18.01. Vertraging: meer dan 60 minuten!!!

Hatsjikidee!

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 05-05-2006 14:08 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Fear Factory heerscht nog steeds, wat een vette show. Burton klinkt geweldig, en Christian is gewoon een held (had WillemII shirtje aan! :D). Misery Index was erg hard, ik ken de drummer niet maar hij doet zeker niet onder voor Kevin Talley.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-05-2006 14:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heb me eigen prima vermaakt gister!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-05-2006 15:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

De avond begon al goed: 'Wegens bermbranden is er maar beperkt treinverkeer mogelijk tussen Breda en Tilburg'. Daardoor was ik pas om 20.30 uur in Tilburg ipv 19.30. In-Quest dus gemist.

Misery Index was dus de 1e band die ik zag. Men speelde best wel oke, alleen kon het geluid wat beter. Lekkere mix van grindcore, metal -en hardcore.

Fear Factory vond ik veel vetter. Ik heb alleen de eerste 2 albums en bij het eerste nummer had ik nog zo'n m'n twijfels, maar dat kwam helemaal goed toen men wat nummers van Demanufacture ging spelen . Het geluid was prima te noemen. Ook nummers van Digimortal en Archetype vielen goed in de smaak, dus die kan ik ook wel een keer blindelings aanschaffen. Martyr en Replica waren ook erg vet. Ook leuk dat ze een stukje van Pantera's Walk speelden als eerbetoon.

Een warme, maar leuke avond.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 06-05-2006 0:52]

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 05-05-2006 16:25 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

was graag gegaan maar mn eigen band gaat voor

wait for me dragon, we'll meet in the sky

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 05-05-2006 20:46 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Kijk; en zo makkelijk is het dus; een heersend avondje maken.
Men neme 3 vette bands; Eerst In-Quest die ons lekker opwarmen met vette muziek. Dan Misery-Index die alles omver rost (kende er erg weinig van maar godverdomme wat een band !!!). En daarna de allesverpletterende pletwals die Fear Factory heet, en ons geen andere keuze laat dan diep te buigen en ontzag te tonen voor deze mannen.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 05-05-2006 22:45 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2006 15:39 schreef MetalJan het volgende:

Fear Factory ...bij het eerste nummer had ik nog zo'n m'n twijfels...

Dat viel me ook op. Het eerste nummer was even de juiste toonhoogte zoeken ofzo? Maar daarna was het weer als vanouds Het blijft een geweldige band.

Hatsjikidee!

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 07-05-2006 12:38 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Net de foto's on-line.
Helaas zonder spiegelreflex ... dus mindere foto's.
Wel met een compact camera midden in de pit (ben nog een beetje blauw).

www.metalshots.com

Gr. Bert.

moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 07-05-2006 17:16 by moshcore Wijzig reactieProfiel van moshcoreQuote dit berichthttp://www.pixelarchitect.nl

Ik las net de setlist van iemand en daar stond op dat ze met timelessness afsloten..
Is dat echt waar of? want dat zouden ze in tivoli en de melkweg toen ook doen want dat stond daar ook op de setlist maar deden het uiteindelijk toch niet..

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 07-05-2006 20:35 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 17:16 schreef moshcore het volgende:
Ik las net de setlist van iemand en daar stond op dat ze met timelessness afsloten..
Is dat echt waar of? want dat zouden ze in tivoli en de melkweg toen ook doen want dat stond daar ook op de setlist maar deden het uiteindelijk toch niet..

Jep, in 013 werd inderdaad afgesloten met Timelessness.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 07-05-2006 21:09 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ik lees net dat Burton 'ge-elektrocuteert' werd in Luxemburg :s

http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=51941

Inter faeces et urinam nascimur

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 07-05-2006 21:33 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Hij heeft een flinke schok gehad, maar het gaat nu weer beter met hem.

emillio
Usericon van emillio
Posted 10-05-2006 21:05 by emillio Wijzig reactieProfiel van emillioQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/MusketeerOfDeath

pix uit Brussel online @ www.musketeerofdeath.nl

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 10-05-2006 21:29 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2006 21:33 schreef Ascension het volgende:
Hij heeft een flinke schok gehad, maar het gaat nu weer beter met hem.

Hmmm, gelukkig maar. Ik zie ze graag nog een keer optreden

Hatsjikidee!

Kimski
Usericon van Kimski
Posted 31-05-2006 11:35 by Kimski Wijzig reactieProfiel van KimskiQuote dit bericht

Ik was er ook bij in tilburg, et was heel vet alleen et eerste nummer klonk inderdaad vreemd
Hopelijk komen ze snel weer hier optreden.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com