|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Erg knap van deze band dat ze nog steeds mensen weten te trekken. Begin toch wel mijn bedenkingen te krijgen bij deze band.... |
|
check.. Naar mijn mening mogen ze als voorprogramma van Strapping beginnen. mvg wk10 |
|
quote: Eerlijk is eerlijk, hier geef ik je compleet gelijk in. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Heb de nieuwste CD nog niet gehoord, maar die daarvoor (Archetype) is supervet! Denk dat ik wel ff ga kijken, zou mooi zijn als ze ook veel Demanufacture spul gaan spelen. |
|
Soul of a new machine ja! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
En Obsolete niet te vergeten. |
|
quote: Die nieuwe is wel ok, maar op flink wat momenten aan de softe kant. Bovendien is teveel clean van Bell niet zo geweldig vind ik. Geef mij toch maar het oude werk. (hoe cliché..) Obsolete is wel gaaf trouwens, zitten herinneringen aan in mijn geval. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote:Ben ik zo doof aan het worden dan? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Of ik te verwend.. Check het midden van die plaat, die I will follow cover.. Draai daarna eens Soul of a new machine. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
SOANM en Transgression vind ik dus niet met elkaar te vergelijken. |
|
quote: Bloemetje geplukt op Descent? mvg wk10 |
|
quote: Kindjes-maak-muziek.. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Dan vraag ik me af wat er tijdens het concert gebeurt als ze descent spelen. Mijn bovenbuurman houdt gelukkig van metal, en draait regelmatig ff op volumestand maximaal. Nú weet ik waarom! No Time For Tomatoes |
|
quote: Eye know, maar ze mogen best weer terugkomen en deze keer langer spelen Maar ach, in 013 heb ik ze nog niet gezien. Toch nog iets nieuws Hatsjikidee! |
|
quote: Ik ook niet trouwens, wel een paar keer in de Tivoli. Ach, het blijft een leuk bandje, het zal welicht niet het hoogtepunt van het jaar worden, muzikaal gezien. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Volgens de 013 site is dit concert verplaatst. Naar een nieuwe datum wordt nog gezocht. |
|
Alweer een concert verplaatst... ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Fuck, ik heb net 2 kaarten kado gehad! Maar die gelden vast wel voor de nieuwe datum. Edit: ja dus, volgens de site. Verdomme, toch wel klote hoor. Vond vrijdag net zo'n goeie dag. [Dit bericht is gewijzigd door Ascension op 21-11-2005 20:59] |
|
Is er eigenlijk al iets bekend over een voorprogramma, ondanks dat er nog niks op de site van 013 staat? |
|
Inderdaad, eindelijk weer eens een leuk concert op een vrijdag, zal wel weer doordeweekse dag gaan worden... ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Er gaan geruchten rond over een FF/Slayer tour... |
|
quote: Mja, hoewel die lui van Slayer live niet zo bijster goed meer presteren toch wel leuk om te horen! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Dat Slayer maar thuis blijft. Het trekt de entreeprijs nog verder omhoog. En ik heb geen zin om weer zo'n routine show van die gasten te zien. don't mistake lack of talent for genius |
|
Damn, verplaatst. Op de FF site staat gewoon nog 3/3 En Slayer blijft maar lekker thuis of gaat maar ergens anders spelen. Ik heb ook niet zo'n zin in een extra duur kaartje. Hatsjikidee! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |