IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Fear Factory @ 013, 4 Mei 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 22-11-2005 20:03 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Oh ja natuurlijk, dan gaat het weer twee keer zo duur worden.. Slayer mag wegblijven.

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-11-2005 18:52 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Is verplaats naar donderdag 4 mei (bron: website 013)

weer een donderdag!! Nou ja, kan ik net zo goed naar de Melkweg gaan

Hatsjikidee!

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 29-11-2005 19:00 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Damn, een donderdag! Nou ja, de nieuwe datum is in elk geval bekend.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-11-2005 19:07 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Datum is veranderd.

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 29-11-2005 20:44 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 november 2005 18:52 schreef Unholy Mary het volgende:
Is verplaats naar donderdag 4 mei (bron: website 013)

weer een donderdag!! Nou ja, kan ik net zo goed naar de Melkweg gaan

quote:
Op 29 november 2005 19:00 schreef Ascension het volgende:
Damn, een donderdag! Nou ja, de nieuwe datum is in elk geval bekend.

Euh...wat is er mis met een donderdag

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 29-11-2005 21:51 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Vrijdag 3 maart vond ik een betere datum, aangezien ik daarna weekend heb.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-11-2005 21:52 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2005 20:44 schreef Jebes het volgende:
moeten werken? Oh nee, dat doen rode rakkers niet...

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 29-11-2005 23:51 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2005 20:44 schreef Jebes het volgende:

In beginsel niets, maar ik moet dan een oppas regelen als ik weg wil .

Hatsjikidee!

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-11-2005 9:58 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 29 november 2005 21:52 schreef Doomy het volgende:
moeten werken? Oh nee, dat doen rode rakkers niet...

Hehe, het 'toeval' wil dat ik wel moet werken. Maar dat mag de pret donderdagavond niet drukken

quote:
Op 29 november 2005 23:51 schreef Unholy Mary het volgende:
In beginsel niets, maar ik moet dan een oppas regelen als ik weg wil .

Aha, ik snap

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 30-11-2005 23:47 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Vast aanwezig

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-12-2005 20:28 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

En het optreden in de Melkweg is verplaatst naar 3 mei 2006.

Hatsjikidee!

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 05-12-2005 14:05 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Nou ja, dan maar op een donderdag.
Ik ga toch wel.

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

MMQ
Usericon van MMQ
Posted 31-01-2006 22:09 by MMQ Wijzig reactieProfiel van MMQQuote dit bericht

Niets mis met donderdagen! Daarbij zou ik voor Fear Factory om 6 uur nog mn bed uitkomen op een maandagochtend

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 01-02-2006 18:14 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ik ook, maar ik baal wel dat FF op dezelfde dag optreedt als Motorpsycho.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-02-2006 23:25 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 18:14 schreef Ascension het volgende:
Ik ook, maar ik baal wel dat FF op dezelfde dag optreedt als Motorpsycho.

Ze (FF) komen in A'dam en in Tilburg: op twee verschillende dagen. Of wilde je naar allebei de optredens?

Hatsjikidee!

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 02-02-2006 11:27 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2006 23:25 schreef Unholy Mary het volgende:
Ze (FF) komen in A'dam en in Tilburg: op twee verschillende dagen. Of wilde je naar allebei de optredens?

Amsterdam is te ver weg voor mij, vandaar dat ik kaarten heb voor het optreden in Tilburg, terwijl Motorpsycho diezelfde dag in Eindhoven speelt. Motorpsycho treedt de dag daarvoor wel op in Utrecht, maar ook dat is te ver voor mij. Helaas, maar met een FF-optreden ben ik ook wel content.

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 02-02-2006 22:57 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2006 11:27 schreef Ascension het volgende:
Amsterdam is te ver weg voor mij, vandaar dat ik kaarten heb voor het optreden in Tilburg, terwijl Motorpsycho diezelfde dag in Eindhoven speelt. Motorpsycho treedt de dag daarvoor wel op in Utrecht, maar ook dat is te ver voor mij. Helaas, maar met een FF-optreden ben ik ook wel content.

Aha, da's dan wel balen. Maar gelukkig nog FF

Hatsjikidee!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 18-02-2006 8:51 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Whahaha...
Zitten slapen ofzo...nu heb ik twee kaartjes voor A'dam terwijl het toch echt de bedoeling was om één kaartje voor A'dam te kopen en één kaartje voor Tilburg (don't ask... )

Iemand een kaartje kopen???

edit: kopen...niks ruilen

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 21-02-2006 20:40]

Hatsjikidee!

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 20-02-2006 19:52 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

The Devin Townsend Band staat in het voorprogramma van Fear Factory, zowel in de 013 als in de Melkweg.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-02-2006 19:55 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Hee, das vet!!!

Misschien nu toch aanwezig

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-02-2006 20:51 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2006 19:52 schreef Ascension het volgende:
The Devin Townsend Band staat in het voorprogramma van Fear Factory, zowel in de 013 als in de Melkweg.

Gaaf... Heeeeeeeeeeen!!!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 20-02-2006 21:51 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Daar moeten we heen......

Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 20-02-2006 22:30 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Dat dacht ik ook!

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 20-02-2006 22:57 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Devin Townsend band !!

Geen ontkomen aan !!
Aanwezig !!

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 20-02-2006 23:09 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2006 19:52 schreef Ascension het volgende:

Bron?

Drummer nodig?

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com