|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ja natuurlijk, dan gaat het weer twee keer zo duur worden.. Slayer mag wegblijven. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Damn, een donderdag! Nou ja, de nieuwe datum is in elk geval bekend. |
|
Datum is veranderd. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: quote: Euh...wat is er mis met een donderdag Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Vrijdag 3 maart vond ik een betere datum, aangezien ik daarna weekend heb. |
|
quote:moeten werken? Oh nee, dat doen rode rakkers niet... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: In beginsel niets, maar ik moet dan een oppas regelen als ik weg wil . Hatsjikidee! |
|
quote: Hehe, het 'toeval' wil dat ik wel moet werken. Maar dat mag de pret donderdagavond niet drukken quote: Aha, ik snap Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Vast aanwezig |
|
En het optreden in de Melkweg is verplaatst naar 3 mei 2006. Hatsjikidee! |
|
Nou ja, dan maar op een donderdag. Ik ga toch wel. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Niets mis met donderdagen! Daarbij zou ik voor Fear Factory om 6 uur nog mn bed uitkomen op een maandagochtend |
|
Ik ook, maar ik baal wel dat FF op dezelfde dag optreedt als Motorpsycho. |
|
quote: Ze (FF) komen in A'dam en in Tilburg: op twee verschillende dagen. Of wilde je naar allebei de optredens? Hatsjikidee! |
|
quote: Amsterdam is te ver weg voor mij, vandaar dat ik kaarten heb voor het optreden in Tilburg, terwijl Motorpsycho diezelfde dag in Eindhoven speelt. Motorpsycho treedt de dag daarvoor wel op in Utrecht, maar ook dat is te ver voor mij. Helaas, maar met een FF-optreden ben ik ook wel content. |
|
quote: Aha, da's dan wel balen. Maar gelukkig nog FF Hatsjikidee! |
|
Whahaha... Zitten slapen ofzo...nu heb ik twee kaartjes voor A'dam terwijl het toch echt de bedoeling was om één kaartje voor A'dam te kopen en één kaartje voor Tilburg (don't ask... ) Iemand een kaartje kopen??? edit: kopen...niks ruilen [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 21-02-2006 20:40] Hatsjikidee! |
|
The Devin Townsend Band staat in het voorprogramma van Fear Factory, zowel in de 013 als in de Melkweg. |
|
Hee, das vet!!! Misschien nu toch aanwezig |
|
quote:Gaaf... Heeeeeeeeeeen!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Daar moeten we heen...... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dat dacht ik ook! |
|
Devin Townsend band !! Geen ontkomen aan !! Aanwezig !! |
|
quote: Bron? Drummer nodig? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |