|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:www.013web.nl |
|
Hevy Devy heerscht! |
|
Fear Factory op zichzelf dan niet overtuigend genoeg? (niet dat ik niet vooraan sta bij Devon Townsend ) |
|
Gaaf, Devin weer in het voorprogramma van Fear Factory. Zo staat er maanden niks in 013, en nou ineens 4 concerten in een maand. Dat wordt sparen.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
FF en DT!! De natte droom voor Dappere-Speerwerper |
|
gaaf!!!! |
|
Kaartje besteld! |
|
Nog steeds een kaartje voor FF in de Melkweg te koop. Gewone prijs + res. kosten (Eur 23nogwat in totaal geloof ik). edit: mailadres in profiel [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 24-02-2006 22:10] Hatsjikidee! |
|
Nou, the Devin Townsend Band is alweer afgelast. We krijgen nu maar liefst drie voorprogramma's waar niemand op zit te wachten, te weten Misery Index, In Quest en Cancelled... |
|
Das dus kut. Verschrikkelijk zwaar onbeschoft kut zelfs. |
|
Godverdomme!!! |
|
Vet!!! |
|
Op de site van de Melkweg staat (nog) niet dat DT is afgelast Hatsjikidee! |
|
quote: Godverdomme Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Jup, geen DTB meer dus... Either way, Misery Index en In-Quest gaan er wel voor zorgen dat ik iig 1 keer nu ga kijken. Als DTB er had gestaan had ik beide keren gegaan... Drummer nodig? |
|
Dacht het wel hoor.... "Contrary to an announcement made yesterday by ICS Festival Service GMBH, THE DEVIN TOWNSEND BAND will **NOT** be the main support act for FEAR FACTORY on the German leg of their upcoming tour. "We got wrong information but will announce the correct main support bands as soon as we know it," an ICS representative writes in a new press release." Alleen in Duitsland komen ze niet mee. Toch? Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ow dat zou wel dope zijn! |
|
De site van 013 geeft zelf aan dat DTB is afgelast. Dus. |
|
Ja inderdaad... toch...helaas.... Devin wordt papa Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Serieus? De tering, als dat zo is; HIJ hoeft toch niet te bevallen? Kan ie best komen optreden. |
|
Hmmm jammer...maar scheelt wel weer geld iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Jup, de annulering hiervan staat al een tijdje op het HevyDevyBoard. Dat Devin papa zou worden is nieuw voor mij, heb je een bron? Drummer nodig? |
|
het zou je vader maar wezen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Valt wel mee hoor. Zo leip als ie op het podium is, zo rustig en bijna verlegen ernaast. Wel klote dat ie niet speelt, alleen voor Fear Factory ga ik niet. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |