IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Fear Factory @ 013, 4 Mei 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 20-02-2006 23:17 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 20 februari 2006 23:09 schreef MystuS het volgende:
Bron?
www.013web.nl

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 21-02-2006 19:55 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Hevy Devy heerscht!

MMQ
Usericon van MMQ
Posted 22-02-2006 10:06 by MMQ Wijzig reactieProfiel van MMQQuote dit bericht

Fear Factory op zichzelf dan niet overtuigend genoeg?

(niet dat ik niet vooraan sta bij Devon Townsend )

Sluijs
This is the night of the hunter!!!!!
Usericon van Sluijs
Posted 22-02-2006 10:54 by Sluijs Wijzig reactieProfiel van SluijsQuote dit bericht

las het op de site van 013, echt coole line up zo, had mijn kaartje al gekocht toen alleen fear factory bekend was gemaakt en hopen op een redelijk voorprogramma, maar dit is toch wel ver boven mijn verwachtingen

Daops
Usericon van Daops
Posted 22-02-2006 14:43 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Gaaf, Devin weer in het voorprogramma van Fear Factory. Zo staat er maanden niks in 013, en nou ineens 4 concerten in een maand. Dat wordt sparen..

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-02-2006 15:16 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

FF en DT!! De natte droom voor Dappere-Speerwerper

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 23-02-2006 15:17 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

gaaf!!!!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-02-2006 19:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Kaartje besteld!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 24-02-2006 22:09 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Nog steeds een kaartje voor FF in de Melkweg te koop. Gewone prijs + res. kosten (Eur 23nogwat in totaal geloof ik).

edit: mailadres in profiel

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 24-02-2006 22:10]

Hatsjikidee!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-03-2006 20:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nou, the Devin Townsend Band is alweer afgelast. We krijgen nu maar liefst drie voorprogramma's waar niemand op zit te wachten, te weten Misery Index, In Quest en Cancelled...

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 13-03-2006 21:10 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Das dus kut.
Verschrikkelijk zwaar onbeschoft kut zelfs.

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 13-03-2006 21:14 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Godverdomme!!!

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 13-03-2006 21:15 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Vet!!!

Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 13-03-2006 21:52 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Op de site van de Melkweg staat (nog) niet dat DT is afgelast

Hatsjikidee!

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 13-03-2006 22:34 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 13 maart 2006 20:15 schreef Mark Z het volgende:
Nou, the Devin Townsend Band is alweer afgelast. We krijgen nu maar liefst drie voorprogramma's waar niemand op zit te wachten, te weten Misery Index, In Quest en Cancelled...

Godverdomme

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 13-03-2006 22:44 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

Jup, geen DTB meer dus...

Either way, Misery Index en In-Quest gaan er wel voor zorgen dat ik iig 1 keer nu ga kijken. Als DTB er had gestaan had ik beide keren gegaan...

Drummer nodig?

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 14-03-2006 0:14 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Dacht het wel hoor....

"Contrary to an announcement made yesterday by ICS Festival Service GMBH, THE DEVIN TOWNSEND BAND will **NOT** be the main support act for FEAR FACTORY on the German leg of their upcoming tour. "We got wrong information but will announce the correct main support bands as soon as we know it," an ICS representative writes in a new press release."

Alleen in Duitsland komen ze niet mee. Toch?

Inter faeces et urinam nascimur

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 14-03-2006 12:09 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Ow dat zou wel dope zijn!

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 14-03-2006 12:09 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

De site van 013 geeft zelf aan dat DTB is afgelast. Dus.

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 14-03-2006 12:14 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ja inderdaad... toch...helaas....

Devin wordt papa

Inter faeces et urinam nascimur

Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 14-03-2006 12:30 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 12:14 schreef Stoerbaard het volgende:

Devin wordt papa

Serieus?

De tering, als dat zo is; HIJ hoeft toch niet te bevallen? Kan ie best komen optreden.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-03-2006 12:42 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hmmm jammer...maar scheelt wel weer geld

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MystuS
Usericon van MystuS
Posted 14-03-2006 12:45 by MystuS Wijzig reactieProfiel van MystuSQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 12:14 schreef Stoerbaard het volgende:

Devin wordt papa

Jup, de annulering hiervan staat al een tijdje op het HevyDevyBoard.

Dat Devin papa zou worden is nieuw voor mij, heb je een bron?

Drummer nodig?

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 14-03-2006 12:47 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

het zou je vader maar wezen

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Daops
Usericon van Daops
Posted 14-03-2006 15:27 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2006 12:47 schreef Doomy het volgende:
het zou je vader maar wezen
Valt wel mee hoor. Zo leip als ie op het podium is, zo rustig en bijna verlegen ernaast.

Wel klote dat ie niet speelt, alleen voor Fear Factory ga ik niet.

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com