![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() REMIA FTW! Here kitty kitty kitty! ![]() |
|
Is er een taalnazi(-nazinnetje) die tijd/zin heeft om voor mij een tekst na te kijken? Het betreft een door mij geschreven tekst over een socioloog/filosoof/etc. van slechts 1 a4'tje. Het liefst vandaag of morgen. Wie o wie durft het aan? ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
is goet, stuur maar dor. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Hmpf. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Kom maar even op msn. ![]() Bareuh... ![]() |
|
quote: +1 Dit keer over een feminist/filosoof. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
kent iemand een synoniem voor desgevolgend? signature ![]() |
|
Dus, aldus, daarom? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
ja, klopt ik zoek eigenlijk iets wat meer de richting ingaat van logischerwijze het is "aldus evident" snap je? consequentieel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-09-2010 18:20] signature ![]() |
|
quote: Wat dacht je van... logischerwijze? ![]() daaruit volgend vanzelfsprekend En waarom zoveel moeite doen een moeilijk woord te gebruiken als er makkelijke zijn? Het helpt trouwens ook een stuk meer als je de zin geeft waarin het gebruikt moet worden, in plaats van allerlei vage formuleringen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: ![]() en omdat ik weet dat er een woord voor bestaat en dat frustreert me dat ik er niet op kan komen grrr zoals "ergo" maar dan Nederlands signature ![]() |
|
Amsterdam stelt woordenlijst VMBO op De gemeente Amsterdam heeft een lijst opgesteld van 1600 woorden die belangrijk zijn voor vmbo-scholieren. Scholen moeten aandacht gaan besteden aan deze woorden tijdens de les. Veel leerlingen die net van het basisonderwijs komen, beheersen vaak veel woorden niet die zij tijdens hun opleiding nodig hebben, meldt de gemeente Amsterdam. Enkele van de woorden zijn "uitdrukking", "motief" en "vergelijken". Het is de bedoeling dat leraren in de brugklas aandacht gaan besteden aan de lijst en dat leerlingen de woorden na hun eerste schooljaar beheersen. http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2010/09/amsterdam_stelt_woordenlijst_v.html ![]() |
|
In tegenstelling tot NotYourBitch heb ik wel een spatiebalk!!! ![]() |
|
quote: Held! ![]() |
|
Ik ben een pussycatje76!!! ![]() |
|
quote: Over aandachtshoeren gesproken. Je kan maar niet wegblijven van ZM. =) ![]() |
|
quote:koetsie koetsie wat slik je toch weer lekker! ![]() |
|
Schrijf je kut nou met een d of een t? Ik ben niet zo goed in werkwoorden. ![]() |
|
Zonder spatiebalk!!! ![]() |
|
quote: quote: Hebben jullie eigenlijk weleens gemeet? ![]() |
|
ja bij devourment nog maar ze wou me niet want ik speel niet in een band!!! ![]() |
|
Dat zou dan de enige ZM meeting zijn waarbij ik tijdelijk aanwezig zou willen zijn, hehe ![]() |
|
quote: ik schrijf dat steeds met een pen. signature ![]() |
|
quote: quote: ![]() =) ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |