![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je lol Maarten? ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Mijn indruk is dat buitenlanders inmiddels beter VERVOEGEN dan autochtonen (die consequent d's en t's verwisselen). ![]() ![]() |
|
Jammer alleen dat ze verder geen fatsoenlijke zinnen kunnen maken ... ![]() |
|
Nou niet gaan overdrijven. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik vind de d en de t vrij overschat. Dat met makkelijker kunnen. ![]() |
|
quote:MOET makkelijker kunnen ![]() ![]() |
|
quote: Hier ontbreekt een werkwoord. Men zoekt een sociaal leven, maar men 'neemt' een hobby. ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ga lekker slapen Maarten ![]() ![]() |
|
![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: ![]() Dikke heersch! ![]() |
|
quote:Maar een komma voor het woord 'maar' is toch overbodig? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: ![]() Geweldig!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
In m'n zakwoordenboek staat het woord 'kapsonis' niet. Ik gok dat je het zo spelt. Of moet het anders? ![]() |
|
kapsones. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
*klikspaan halvemaan* quote: Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Aaaaaarrrgghhhh ![]() |
|
Komma's en voegwoorden (zoals het woordje "maar") zijn een zwak punt bij mij. Ook daar zal ik even de regels over moeten opzoeken. Intussen gaan we gewoon verder: quote: Afgezien van het feit dat "berijkt" een vreselijke verkrachting van onze mooie spelling is, kan ik vermelden dat de post met die fout volgde op een post waarin het heerschap kwelgeest het werkwoord "bereiken" wél met de juiste spelling had gebruikt. Eigenlijk is dat dus nog erger. Daarnaast blijkt ook hier weer het desastreuze effect van het gebrek aan interpunctie. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Ongeloofelijk gay topic! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Gay is geen Nederlands! ![]() |
|
quote: Maar wel dit topic. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Heerschap M, ik ben het zeer met u eens maar toch zwakt uw kennis van de Nederlandse taal de kracht van deze topic ernstig af. Niet dat mijn kennis van de Nederlandse toereikender is maar ik mis toch wat consequentie. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 26-11-2005 0:17] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik heb een tijd lang het probleem gehad dat ik in het engels vaak een comma voor "and" zette (wat evenals een comma voor "maar" overbodig is) De reden waarom veel mensen dit doen volgens mij is dat tijdens het praten men vaker een korte pauze voor "maar" nemen omdat ze dan overgaan in een ander deel van de zin. De comma duid zo'n pauze aan voor zover ik weet. Maar goed, niet nodig dus. arnibes: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 26-11-2005 0:18] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |