![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
help! hoe noem je in het Engels in juridische term het bedreigen van iemand met geweld (niet threatening) en ik heb synoniemen nodig van raiders (overvallers) en hoe noem je zo verkoop/verhuur van appartementen die niet bestaan, in het Engels? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-10-2010 13:27] signature ![]() |
|
quote:Twix ![]() ![]() |
|
quote: Menacing? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: 'Robber' en uh... uh... ![]() |
|
quote: lol Jakob twas blijkbaar assault ... raar weet iemand hoe dat heet , zo dingen verhuren die niet bestaan, bvb timesharing en spaanse appartementen signature ![]() |
|
is het "krek dezelfde" of "krak dezelfde" signature ![]() |
|
Krek. Maar is wel vooral spreektaal volgens mij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik denk eigenlijk dat beiden geen correct Nederlands is, maar gewoon tot de spreektaal behoort. 'Krak hetzelfde' is in ieder geval Vlaams dialect. Edit: wat Bastipoepert dus zegt. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-05-2011 22:44] ![]() |
|
grmbl toch bedankt² signature ![]() |
|
zware ruzie hier volgens mij is het toch duidelijk iemand op DE rooster leggen en niet op HET rooster klopt? signature ![]() |
|
het ![]() |
|
Bareuh... ![]() |
|
quote:+1 ![]() |
|
Hangt blijkbaar van de betekenis van rooster af. ![]() |
|
![]() en in het spreekwoord? signature ![]() |
|
quote:Hangt oa van je huidskleur af. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 30-08-2011 22:08] ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
dafuq is er ook een overtreffende trap van "dubbelop" ik hoorde net op Nederland een verslaggever zeggen "hij verbetert zijn eigen persoonlijk record" dat is drie keer dus... signature ![]() |
|
Driedubbel, dus. Al zou je daar zes keer verwachten, is toch drie keer zoveel als enkel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
ook zoiets inderdaad signature ![]() |
|
quote: Even maximale pedanterie aanzetten... Volgens mij is dit 'slechts' dubbelop, niet driedubbel(op?). In ieder geval, 'eigen' is irrelevant, maar 'persoonlijk' niet. Je kunt best je record breken, maar over welk record gaat het dan precies? Bij schaatsen etc. spreken ze ook wel over baanrecords, en dan zou je dus je baanrecord gebroken kunnen hebben. Dan is het spreken over 'je persoonlijk(e) record' dus niet dubbelop, maar gewoon nodig om duidelijk te maken waar het om gaat. Zo! edit: nog wat pedanterie over! Al is het (drie)dubbelop, dan is het nog niet (per se) fout ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 08-09-2013 19:26] No dogs, no masters. ![]() |
|
Jawel, "eigen persoonlijk record" is fout. Het is een tautologie ![]() ![]() |
|
Hier ook maar even: Ijsland of IJsland? ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |