|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke zaal is gepland voor de vrijdag? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Vetjes!!! ik ben benieuwd |
|
quote:Lama. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-12-2005 19:53] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor de vrijdag is al een optie genomen maar aangezien nog geen contract is getekend voor de vrijdag wil ik er effe niet op in gaan welke zaal [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-12-2005 19:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Okay, ff geduld hebben dus. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Zover bevestigd is: zaterdag 22-07-2006 NevelFest in Merksem, Belgie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Aha, Nevelfest! Benieuwd naar de andere bands, maar waarschijnlijk sowieso aanwezig. |
|
Zover bevestigd: -vrijdag 21-07-2006 Roermond, De Azijnfabriek support Cirith Gorgor -zaterdag 22-07-2006 NevelFest in Merksem, Belgie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Humor hebben ze wel: Dutch Release party Een datum in België en de NL datum is ook nog maar NET in NL. Spelen ze ook nog iets centraler ??? |
|
quote: hee niks tegen roermond he "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Vet, Vreid! Goudvishal? |
|
quote: Kut! Waarschijnlijk ben ik dan op vakantie |
|
quote:Dan maar afzeggen die vakantie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:\ Wat ook een optie is; regel voor Vreid een concert op je vakantieadres, kan je en op vakantie en toch ook Vreid zien (toegegeven, het is vergezocht, maar toch...) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ah Roermond is wel kix.Weer veel te lang geleden dat ik daar ben geweest, tis alleen altijd jammer dat `t nooit zo druk is daar, maar ja goede promotie helpt wel.En nevelfest was ik vorig jaar ook geweest, hendig ligge zoeke, maar wel een xtreem vet festival.Dus zal wel 2x Vreid worden. Hails. |
|
Met goede promotie en goede bands is het zeker druk in Roermond. De goede bands zijn aanwezig, nu nog de boel goed promoten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hmm, ik denk niet dat ze in Kroatië echt populair zullen zijn |
|
Daar kun je je best wel eens in vergissen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb vandaag "Pitch black brigade" ontvangen. Het is muzikaal gezien een logisch vervolg op "Kraft" hoewel ik deze nieuwe iets meer groove vind hebben wat de nummers aanstekelijker maakt. Erg gaaf....ben benieuwd hoe het live gaat klinken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben deze dag zeer waarschijnlijk net terug van vakantie dus moet wel lukken denk ik zo. don't mistake lack of talent for genius |
|
Marcel, contacteer Roel nog even wat betreft de Azijnfabriek sessie, ter bevestiging. Wij waren dit optreden eigenlijk alweer vergeten... Dr. Vilsmeyer / Cirith Gorgor |
|
quote:OK, komt goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: al nieuws over dat optreden in Bleggië? signature |
|
Ja, zie mijn post een stuk hoger op deze pagina: zaterdag 22-07-2006 NevelFest in Merksem, Belgie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Pitch black brigade Draait al de hele week bij mij in het rond...wat een geweldige CD!!! @ Hub: Bedankt! dat verdient een Hubiler |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |