|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zat gister ook al te denken of ik ze eerder heb gezien. Kan bijna niet missen, maar wanneer geen idee... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: JE BENT OUD!!! edit; maar ik weet het zelf ook niet meer [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-02-2006 10:59] Suck my piss |
|
Dynamo '99? |
|
quote: GVD broekie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hmmmm, is de speelvolgorde zoals dezelfde als de volgorde die op de vera site staat? Touché, pussycat! |
|
quote:Ik op dynamo 99 en in 2001 in de Kade te Zaandam. Beide heerschende optredens! Vooral de laatste in een kleine zaal was ultrabruut! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Maar als ik heel veel last weer krijg van me lies dan kom ik helemaal niet SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: In Hardenberg misschien? http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: Wat heb je met je lies dan? Ik ben er zeker niet bij, dat stelletje hitler-adepten wil me weer geen verlof geven. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Ziek melden, ZIEK MELDEN En Smooch mag niet ziek zijn. Ik hoop dat je komt. @Henke, raden heeft geen zin, ik weet het gewoon niet meer. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja geen idee ik moet vanmiddag naar de dokter, maar vermoedelijk een liesbreuk is vet pijnlijk zo nu en dan. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik ga me niet ziek melden,zo`n type ben ik gewoon niet, hopen dat ik nog tijd over heb...kom ik tussen de bedrijven door ff langs.....in me apepakkie piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
Ach de eerste 2 bands kunnen we wel missen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Die gaan we ook missen; jammer van Aborted, gelukkig van Dew scented... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Is erg niet fijn nee...hoe kom je er eigenlijk aan dan? Stagediven vanaf een poef? piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Nee geen idee moest kotsen en paf pijn.. Dood aan die kutpoef, me knie doet soms nog zeer haha, was ook beste smak toen [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 03-02-2006 12:54] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Jij niet. Ik denk dat je behoorlijk op tijd komt. Aborted ga je niet missen hoor, zijn 5 bands ofzo toch? ri / feb 3 CONCERT: CRYPTOPSY + DEW SCENTED + GRAVE + ABORTED + VESANIA + HURTLOCKER doors 19.00 - 22.30 / start 19.15 / € 13 + mk / main hall [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 03-02-2006 12:55] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kun je nagaan waar bier allemaal slecht voor is...maar het is wel vet klote. piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Was die wishky na het concert die deed me de das om SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Zeven uur al ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
blijft je achtervolgen he? Misschien lag het wel aan de koffie piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
|
quote: Ja die was ook dodelijk maar ja pauze voorbij dus weer aan het werk SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
K, werk ze, ik moet vanaaf weer aan de slag in Assen, hopelijk kan ik tussendoor nog ff naar Grunn, maar ik heb er een hard hoofd in piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........ |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |