IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : "The Domination Tour 2006" (Cryptopsy, Grave, Dew-Scented, Aborted) Vorige pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-03-2006 10:38 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 maart 2006 10:19 schreef blaak het volgende:
Welke nummers speelde Cryptopsy?

Allemaal goeie
Ik weet er een paar, maar ik onthoudt nooit setlists.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 01-03-2006 11:54 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Een ding... ben kapot.

blaak
Usericon van blaak
Posted 01-03-2006 12:50 by blaak Wijzig reactieProfiel van blaakQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 10:38 schreef zillah-morte het volgende:
Allemaal goeie
Ik weet er een paar, maar ik onthoudt nooit setlists.

maakt niet zoveel uit welke volgorde het is, paar nummers is ook goed

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 01-03-2006 14:31 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 1 maart 2006 10:19 schreef blaak het volgende:
Welke nummers speelde Cryptopsy?

phobophile, we bleed, graves fo the fathers, abigor, The Pestilence That Walketh In Darkness, The Frantic Pace Of Dying, back to the worms, crown of horns(?) is zo wat ik me herinner

anyway
Cryptopsy en Grave:
rest

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2006 15:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Volgens mij speelden ze ook 'Slit your guts', helaas dan weer niet mijn favo Open face surgery

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-03-2006 15:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Het was gaaf in de Baroeg! Ik had gedacht dat er wel weer een fikse rij bij de ingang stond, maar daar was helemaal geen sprake van. Ik kon gelijk doorlopen en het reserveren was ook eigenlijk niet nodig, want ik hoefde mn naam niet te noemen. Hurtlocker was toen al bezig aan z’n set. Ik heb denk nog een kwartier van ze meegepikt en wat ik ervan zag, klonk niet verkeerd. De band was zelf niet echt beweeglijk, op de drummer na dan haha. Maargoed, ook het publiek was ook niet echt dol enthousiast.

Na de korte ombouwpauze was het de beurt aan het Vesania. Men had qua uiterlijk veel weg van Behemoth, maar muzikaal is Vesania toch iets meer black. De muziek was goed te pruimen en het geluid was ook prima in orde. De band had er zin in en ook in het publiek waren de eerste headbangers waar te nemen. Kortom, leuke band!

Ik dacht dat daarna Aborted zou komen, maar ze hadden geruild met Dew-Scented. Eerst Duitse thrash dus, wat eerder op zweedse thrash leek. Het klonk allemaal wel gaaf, maar tegen het einde begon het wat te eentonig te worden. Jammer, dat ze geen Slayer-cover speelde.

Aborted gaf daarna een prima show weg. In het verleden kon ik de zang van Sven niet echt waarderen, omdat die te schreeuwerig overkwam, maar nu is het meer een putgrunt geworden, wat ik helemaal niet erg vind. Alleen kwam het nummer ‘Posthuman kind’ wel heel erg vaak voorbij, hahaha! Goeie band met een lekker geluid.

Van Grave heb niet veel gezien. We zaten toen ergens bij de bar en wat ik hoorde klonk ook niet echt boeiend.

Toen Cryptopsy op punt stond te beginnen, maar weer de zaal in gelopen. Erg energieke band moet ik zeggen, vooral de rechtergitarist en drummer Flo, die weer keek alsof ‘hij de krant aan het lezen’ was. Wat wil je ook met de muziek wat die gasten maken. Het klinkt allemaal vrij technisch. Prima band hoor, maar mijn band zal het nooit worden. Iets te technisch voor mij. En ik kon ook maar 1 nummer geloof ik, en dat was ook al een oud nummer. Toch wel mooi om te zien hoe die gasten zulke brute muziek weten te maken.

Al met al weer een geslaagd avondje dus! Had het wel wat drukker verwacht, maar gelukkig kon je nu wel wat beter bij de bar komen, haha.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 01-03-2006 15:41]

oscura
Usericon van oscura
Posted 01-03-2006 15:43 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

heerschend avondje!!! ongeveer 2,5 uur staan en 2 nummers aan mij opgedragen LOLLLLLLLL!!!

carcasstrid

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-03-2006 15:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 15:39 schreef MetalJan het volgende:

..Dew-Scented... Jammer, dat ze geen Slayer-cover speelde.

Wat een opmerking...alsof alle thrash bands een slayer cover moeten spelen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2006 15:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 maart 2006 15:43 schreef oscura het volgende:
heerschend avondje!!! ongeveer 2,5 uur staan en 2 nummers aan mij opgedragen LOLLLLLLLL!!!

From now on you shall be known as Abigor

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-03-2006 15:51]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

oscura
Usericon van oscura
Posted 01-03-2006 15:54 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 15:50 schreef Mutilator het volgende:
From now on you shall be known as Abigor

hahahahaa!!! jaja!!
en bij Aborted the Satanic Bitch from Hell, post human kind!!!

carcasstrid

fetuskiller
Death Metal
Usericon van fetuskiller
Posted 01-03-2006 16:14 by fetuskiller Wijzig reactieProfiel van fetuskillerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fetuskillernl

quote:
Op 1 maart 2006 15:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wat een opmerking...alsof alle thrash bands een slayer cover moeten spelen

Nee, maar Dew-Scented had vorig jaar War Essemble vast in hun setlist staan, vandaar die opmerking waarschijnlijk...

Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht

Hub de Gallier
Posted 01-03-2006 16:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Als ik naar een band ga kijken wil ik nummers van de band horen. Als ik Slayer wil horen ga ik wel naar een Slayer concert. Leuk voor een band als er alleen maar om covers word geroepen.

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 01-03-2006 16:59 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 1 maart 2006 15:33 schreef Mutilator het volgende:
Volgens mij speelden ze ook 'Slit your guts',

uh ... nee!

fetuskiller
Death Metal
Usericon van fetuskiller
Posted 01-03-2006 17:21 by fetuskiller Wijzig reactieProfiel van fetuskillerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fetuskillernl

quote:
Op 1 maart 2006 16:35 schreef Hub de Gallier het volgende:
Als ik naar een band ga kijken wil ik nummers van de band horen. Als ik Slayer wil horen ga ik wel naar een Slayer concert. Leuk voor een band als er alleen maar om covers word geroepen.

Daar gaat het toch ook niet om

LE-ZEN...

Beter een lul in de hand, dan een kut op de vlucht

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-03-2006 17:23 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 16:14 schreef fetuskiller het volgende:
Nee, maar Dew-Scented had vorig jaar War Essemble vast in hun setlist staan, vandaar die opmerking waarschijnlijk...

Hub de Gallier
Posted 01-03-2006 18:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 maart 2006 17:21 schreef fetuskiller het volgende:
Daar gaat het toch ook niet om

LE-ZEN...
Waar het om ging was dat Dew Scented nu geel Slayer cover speelde en dat dat jammer was. Sorry hoor, maar dat moet ook niet de reden zijn om naar Dew Scented te gaan kijken. Kun je zeggen wat je wil maar ik blijf het vreemd vinden.

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 01-03-2006 22:08 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Gister was wel een vet avondje.

Ik kan me nou eigenlijk niet voorstellen dat ik me de pleuris op school heb gewerkt om Hurtlocker te zien, het enige wat misschien leuk zou zijn geweest om de fuck's te tellen, maar geen blocknote bij de hand.

Vesania, wat moest ik daarvan denken. Was wel grappig om te aanschouwen, maar ik had niet echt het idee dat daar een hechte band stond.

Dew Sented, vond ik muzikaal ok, en de presentatie was ook wel aardig.

Aborted was mega vet. Nog aardig wat rondgestuiterd in de pit.

Grave was wel leuk om te aanschouwen, maar bracht geen speciale gevoelens. Het enige nummer dat ik vooraf kende werd uiteraard gespeeld.

Cryptopsy was megavet. Alleen leek de set me veels te kort. Het was zo afgelopen. En er hadden wel een paar oudere nummers gespeeld mogen worden, de pret mocht het niet drukken dus nog wat rondgedanst.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 02-03-2006 12:47 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

ik zag trouwens een stel modderfokkin wiggers gewoon bij Aborted en Cryptopsy...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-03-2006 23:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

leuk voor je

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 03-03-2006 0:13 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2006 12:47 schreef grindcore het volgende:
ik zag trouwens een stel modderfokkin wiggers gewoon bij Aborted en Cryptopsy...

Die jochies met de petjes

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 03-03-2006 0:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Verschrikkelijk, ik was dan wel niet bij het optreden, maar ik begrijp jullie frustratie.

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 03-03-2006 0:52 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2006 0:17 schreef aerodis het volgende:
Verschrikkelijk, ik was dan wel niet bij het optreden, maar ik begrijp jullie frustratie.

Mij hoor je niet klagen, ik vond het wel lollig.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com