IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : "The Domination Tour 2006" (Cryptopsy, Grave, Dew-Scented, Aborted) Vorige pagina | Volgende pagina
Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 05-02-2006 17:55 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Dat drummertje van Gronibard drumt toch bij Aborted tegenwoordig?

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 05-02-2006 19:50 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 4 februari 2006 1:06 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
You little stinkin`.....veel lol en bier gehad?

Allicht

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-02-2006 22:54 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 12:32 schreef Henke het volgende:
je bent een boon
Dit is al een paar jaar de 'vaste' drummer. Ben alleen even zijn naam kwijt...

Hehheh, heb het even opgezocht. Ik had inderdaad de verkeerde sik in m'n kop.

Touché, pussycat!

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-02-2006 10:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 13:10 schreef zillah-morte het volgende:
Ik stond niet eens in de pit, en heb een blauwe arm. De pit komt naar u toe deze zomer
Ik denk dat dit nu al voor mij het concert van het jaar was
Gereseveerd voor Arnhem
hehe ja heerlijk zootje was het bij Cryptopsy. Behoorlijk wat klappen te verduren gekregen (maar ook wel wat uitgedeeld gelukkig...) en mijn hele linker bovenarm is één grote bloeduitstorting. Ach...zo een keer per jaar moet kunnen

Ik miste trouwens ook Crown of Horns. Maar gelukkig kwamen Phobophile en We Bleed wel voorbij

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 06-02-2006 10:42 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 5 februari 2006 22:54 schreef Sporty Voleg het volgende:
Hehheh, heb het even opgezocht. Ik had inderdaad de verkeerde sik in m'n kop.

Al dat metal volk ook met hun sikjes

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-02-2006 10:57 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 10:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hmmmm, dan hoop ik dat Grave vanavond een betere avond heeft. Heb ze nu 5 keer gezien afgelopen jaren en nog nooit heeft de band mij teleurgesteld.

Was een mooie avond in Vera. Ik ging eigenlijk voornamelijk voor Grave, maar ik wist dat ze een nieuwe zanger hadden. Wat een iel stemmetje in vergelijking met de grunt van de lp's Soulless en Into the Grave enzo. Jammer, heel jammer. Ook het gedoe met drummodule (?), gebroken snaar en het weinige enthousiasme bij de band was jammer. Maar toch wel gaaf om die oude nummers te horen, dat dan wel weer

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-02-2006 11:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Grave een nieuwe zanger? Ola zingt toch al vanaf 1993 bij Grave (in '93 en '94 nog samen met Jörgen). Da's in totaal toch al 13 jaar!

Maar ook gisteren in Weert was Grave weer erg gaaf. Jammer dat de geluidsman in het begin de hele boel verneukte...en dat terwijl ze met de klassieker "Deformed" begonnen. Meteen daarna "You'll never see..." en meerdere klassiekers die volgden. Op 2 nummers na alleen maar oude zooi....geweldig. Ook jammer dat het merendeel zo het leek totaal niet bekend was met Grave en dus de respons vanuit het publiek erg tegen viel.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

isa
Usericon van isa
Posted 06-02-2006 11:20 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Geen verkeerde beslissing om te gaan kijken, heb het goed naar mijn zin gehad, daar had ik dat uurtje rijden zeker voor over, vond dew-scented erg goed!!misschien in de Baroeg weer

Hub de Gallier
Posted 06-02-2006 11:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dew Scented was inderdaad ook erg goed, evenals Vesania welke mij aangenaam hebben verrast. Aborted en Hurtlocker vond ik maar saai. Cryptopsy speelde echt ongelofelijk maar na een tijd begon bij mij de verveling toe te slaan helaas.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-02-2006 12:01 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 11:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
Grave een nieuwe zanger? Ola zingt toch al vanaf 1993 bij Grave (in '93 en '94 nog samen met Jörgen). Da's in totaal toch al 13 jaar!

Hm, van Waldrock herfsteditie ergens in 1992 o.i.d. (in de sporthal in Burgum) kan ik me herinneren dat er een zanger stond met een grunt gelijk die op de platen. De grunt in Vera was een heel slap aftreksel van die van de grunt toen in de sporthal.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 06-02-2006 12:06 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 februari 2006 12:01 schreef 1i1ith het volgende:
Hm, van Waldrock herfsteditie ergens in 1992 o.i.d. (in de sporthal in Burgum) kan ik me herinneren dat er een zanger stond met een grunt gelijk die op de platen. De grunt in Vera was een heel slap aftreksel van die van de grunt toen in de sporthal.

Het is de originele zanger
Even gereserveerd voor Arnhem

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 06-02-2006 12:50 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 12:06 schreef zillah-morte het volgende:
Even gereserveerd voor Arnhem

Dan hebben de jaren zijn grunt geen goed gedaan. OF ik herinner me het mooier dan het was...

Veel plezier in Arnhem iig!

zillah-morte
Posted 06-02-2006 12:56 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 6 februari 2006 12:50 schreef 1i1ith het volgende:
Dan hebben de jaren zijn grunt geen goed gedaan. OF ik herinner me het mooier dan het was...

Veel plezier in Arnhem iig!

Ach hij baalde sowieso al. Zijn snaar knapte gelijk het eerste nummer al, en hij was duidelijk steeds ontevreden over zijn geluid. Het wilde steeds maar niet lukken.
Wel sneu.

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Lowlife
Usericon van Lowlife
Posted 06-02-2006 12:58 by Lowlife Wijzig reactieProfiel van LowlifeQuote dit bericht

Ik kon er vrijdag niet bij zijn in Groningen
Lijkt erop dat ik een bruut avondje heb gemist...

Hub de Gallier
Posted 06-02-2006 12:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

In Weert was hij iets vrolijker gestemd en ook zijn zang klonk als vanouds. Toch was het wel aan de band te merken dat ze het jammer vonden dat de respons uit het publiek tegenviel.

Eus
Usericon van Eus
Posted 06-02-2006 14:15 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Hey,

Ik heb zojuist wat foto's op mijn site geplaatst van het optreden in Scum, Katwijk van afgelopen zaterdag 4 februari

www.metal-experience.com

Cryptopsy

Grave

Aborted

Vanavond volgt de rest van het optreden van Bolt Thrower in Haarlem!!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-02-2006 14:15 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 12:06 schreef zillah-morte het volgende:

Hm, in Groningen produceerde hij een schreeuwerig soort grunt gehoord. Niet slecht hoor, maar wel even anders dan die "into the graaaavah!"-rochel die uit z'n tenen leek te komen.

quote:
Op 6 februari 2006 10:42 schreef Henke het volgende:
Al dat metal volk ook met hun sikjes

Petjes... Ook zoiets.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 06-02-2006 14:19]

Touché, pussycat!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 06-02-2006 18:10 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik hoop dat ik erbij kan zijn in Arnhem! Zal eraan liggen of mijn oogjes dan al zover genezen zijn ja of nee...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

isa
Usericon van isa
Posted 07-02-2006 10:51 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Wat is er dan met je ogen ?

mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 07-02-2006 11:00 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 17:07 schreef Spirit In Black het volgende:
best wel ja.......4 Bolt Thrower shows is ook al bijna 1 teveel. Tis dat de line-up goed is, anders.....

wat een onzin. Kijk eerst eens naar de spreiding van de concerten over het land. Dit is gewoon beter. Dan hoeft niet iedereen een teringeind te reizen voor een concertje.

Jerome
Usericon van Jerome
Posted 07-02-2006 13:29 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 12:56 schreef zillah-morte het volgende:
Ach hij baalde sowieso al. Zijn snaar knapte gelijk het eerste nummer al, en hij was duidelijk steeds ontevreden over zijn geluid. Het wilde steeds maar niet lukken.
Wel sneu.

Ach ja, de vorige keer in Arnhem met God Dethroned stond ie er ook al strontchagrijnig en ongeïnteresseerd bij.

Misschien omdat ie ook wel weet dat elk nieuw album overbodig is en mensen alleen komen om te bangen op oude nummers.... Ga dan alleen maar touren en begin voor de nieuwe muziek een andere bandje.... De opkomst zou er zonder nieuwe nummers niet
minder om zijn.

(Een goed idee voor veel reunie old school bandjes als je het mij vraagt, dat doen jullie niet maar toch typ ik: Accepteren dat de beste tijd is geweest en eens in de zoveel tijd lekker zuipen, spelen en zwelgen in nostalgie. Weten beide partijen, publiek en band, waar ze aan toe zijn. Heerlijk.)

Ben deze keer overigens niet geweest, de andere bands en de hoge entreeprijs maakten dat ik liever thuisbleef en Into the Grave nogmaals opzette....

[Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 07-02-2006 13:34]

Jerome
Usericon van Jerome
Posted 07-02-2006 13:34 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

2x

[Dit bericht is gewijzigd door Jerome op 07-02-2006 13:34]

zillah-morte
Posted 07-02-2006 13:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 februari 2006 13:29 schreef Jerome het volgende:
Ach ja, de vorige keer in Arnhem met God Dethroned stond ie er ook al strontchagrijnig en ongeïnteresseerd bij.

Misschien omdat ie ook wel weet dat elk nieuw album overbodig is en mensen alleen komen om te bangen op oude nummers.... Ga dan alleen maar touren en begin voor de nieuwe muziek een andere bandje.... De opkomst zou er zonder nieuwe nummers niet
minder om zijn.

(Een goed idee voor veel reunie old school bandjes als je het mij vraagt. Accepteren dat de beste tijd is geweest en eens in de zoveel tijd lekker zuipen, spelen en zwelgen in nostalgie. Dat voorkomt teleurstelling als je het mij vraagt.)

Ben deze keer overigens niet geweest, de andere bands en de hoge entreeprijs maakten dat ik liever thuisbleef en Into the Grave nogmaals opzette....

Hoge entreeprijs? 5 bands?
Moet je eens naar 013 gaan
13 euro vind ik niet gek hoor.

Jerome
Usericon van Jerome
Posted 07-02-2006 13:36 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

daar ga ik dan ook niet heen

bovendien, weinig mensen zitten op zoveel bands te wachten... liever tweemaal wat minder bands dan een overkill. Minder sneu voor de voorprogramma's en leuker voor publiek...

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 07-02-2006 13:46 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

+ 1

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com