IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : "The Domination Tour 2006" (Cryptopsy, Grave, Dew-Scented, Aborted) Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-02-2006 13:03 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Mensen darlings verhuis even naar het lultopic ofzo...

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 03-02-2006 13:04 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2006 13:03 schreef zillah-morte het volgende:
Mensen darlings verhuis even naar het lultopic ofzo...

ik verhuis naar de badkamer...tjeuhhhhh!

piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 03-02-2006 16:36 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 3 februari 2006 13:04 schreef Tyrant Lizard King het volgende:
ik verhuis naar de badkamer...tjeuhhhhh!

Graag

Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 03-02-2006 17:11 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Waarom godverdomme weer als ik ,t ziekenhuis in draai!!!!!

GODVERDEKANKER!!!!!

This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/

Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 03-02-2006 18:10 by Biertje ? Wijzig reactieProfiel van Biertje ?Quote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2006 12:50 schreef Smoochy het volgende:
Ja geen idee ik moet vanmiddag naar de dokter, maar vermoedelijk een liesbreuk is vet pijnlijk zo nu en dan.

hmm ik heb precies hetzelfde gehad...maar ipv van kotsen---> pijn ging t bij mij hoesten---> pijn.
daarna voelde ik een vage bobbel bij mn lies, dacht eerst dat het een gezwel was ofzo...bleek dus een liesbreuk te zijn wat door het hoesten verder was opengereten.
uiteindelijk operatie gehad( kreeg een kunstof netje/gaasje in mn lies geweven) de operatie was zo gepiept maar de revalidatie is KUT! ging de dag erna peuken kopen met 0,3KM p/u en dat was dus geen prettig gevoel na 100M te hebbe gestrompelt in 5min
maargoed de eerste 3 weken is het niet aan te raden om te lopen als je een liesbreuk hebt gehad

nu een jaar later heb ik waarschijnlijk opnieuw een breuk daar zitte, omdat ik dus te snel na de operatie weer ben gaan lopen...moet nog steeds een keer daarvoor langs de dokter

ontopic: ik ben van de partij 28-2 @de baroeg...Cryptopsy !

.

Tyrant Lizard King
them bones
Usericon van Tyrant Lizard King
Posted 04-02-2006 1:06 by Tyrant Lizard King Wijzig reactieProfiel van Tyrant Lizard KingQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2006 16:36 schreef Henke het volgende:
Graag

You little stinkin`.....veel lol en bier gehad?

piepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrakpiepkrak........

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 04-02-2006 2:03 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Was leuk. Aardige lui, de Cryptopsy dudes.

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 04-02-2006 2:24 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

mja ik ga vandaag met de auto naar katwijk vanuit hoorn, kan ik misschien nog iemand oppikken ofzo?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-02-2006 21:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver wat een heerschend avondje gister! Vooral Aborted en Cryptopsy waren erg vet!
Ben sinds tijden weer eens bont en blauw de pit uigekomen...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Argh
Usericon van Argh
Posted 05-02-2006 2:40 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Mee eens! Kvond Aborted de beste band van de avond eigenlijk wel... eerste 2 bands niet gezien, Dew-scented was echt zwaar eentonig / 13 in 1 dozijn... Grave wat op een afstandje gezien, vrij saai vond ik dat... En Cryptopsy was superstrak en lord worm live beter dan ik had verwacht! Mooi avondje wel.... (Dit gaat dus over het concert in Vera gister)

Edit: Helaas geen drumsolo , geen crown of horns en geen slit your guts..

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-02-2006 3:14]

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-02-2006 9:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Grave....vrij saai????????????????

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-02-2006 10:09 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ja, daar ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens. De keuze van de nummers was niet eens verkeerd, maar ze leken wat een baalavond te hebben, ofzo. Het zal ook wel niet geholpen hebben dat de zanger/gitarist al in het eerste nummer een snaar brak, maar voor de rest leek de band sowieso weinig enthousiast, de hele presentatie straalde weinig uit, weinig contact met het publiek en men vertrok van het podium zonder 'doei' of 'bedankt' te zeggen. Ze hadden eigenlijk nog een nummer zullen spelen, maar werden vakkundig van het podium afgestagemanaged, omdat hun speeltijd er kennelijk al op zat. Daarbij was het geluid ook nog eens niet al te best (waar ik stond, althans).

De eerste twee bands heb ik helaas moeten missen. Dew Scented vond ik een vrij prettige en strakke band om naar te luisteren en te kijken. Ik houd wel van dit soort thrash, zeker in combinatie met het nodige enthousiasme.

Aborted was een van de bands waar ik eigenlijk voor kwam. De nieuwe leden deden het best goed (voor zover ik dat kan inschatten) en het geluid was best ok. Lekker gedreven optreden, goed contact met het publiek en goede keuze van nummers. Misschien was het geheel nog iets beter uit de verf gekomen als men iets meer de tempos zoals die op de plaat staan hadden aangehouden, want ik had wel het idee dat Dirk (drummer) er behoorlijk aan moest trekken om alle noten te spelen. Hoe dan ook, het was een puik optreden.

Cryptopsy had ik nog iets van gehoord of gezien en het viel me eerlijk gezegd alleszins mee. Hoewel in het begin het geluid behoorlijk beroerd was, kon ik later toch het nodige onderscheiden en dat klonk niet verkeerd (al moet je er wel van houden). Wederom een band die er zin in leek te hebben en dus was het ook nog eens leuk om naar te kijken.

De atmosfeer was ook vrij prettig (niet zo loeiheet als nog wel eens wil het geval wil zijn) en de hele avond werd er naar mijn idee retestrak gestagemanaged en dat is maar goed ook met zoveel bands. Bij de laatste paar bands was het zaalgeluid alleen wel weer vrij hard, zodat ik (wederom) ondanks mijn oordoppen met een piep in m'n oren thuiskwam.

Touché, pussycat!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-02-2006 10:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hmmmm, dan hoop ik dat Grave vanavond een betere avond heeft. Heb ze nu 5 keer gezien afgelopen jaren en nog nooit heeft de band mij teleurgesteld.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 05-02-2006 12:05 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 5 februari 2006 10:09 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ja, daar ben ik het eigenlijk wel een beetje mee eens. De keuze van de nummers was niet eens verkeerd, maar ze leken wat een baalavond te hebben, ofzo. Het zal ook wel niet geholpen hebben dat de zanger/gitarist al in het eerste nummer een snaar brak, maar voor de rest leek de band sowieso weinig enthousiast, de hele presentatie straalde weinig uit, weinig contact met het publiek en men vertrok van het podium zonder 'doei' of 'bedankt' te zeggen. Ze hadden eigenlijk nog een nummer zullen spelen, maar werden vakkundig van het podium afgestagemanaged, omdat hun speeltijd er kennelijk al op zat. Daarbij was het geluid ook nog eens niet al te best (waar ik stond, althans).

De eerste twee bands heb ik helaas moeten missen. Dew Scented vond ik een vrij prettige en strakke band om naar te luisteren en te kijken. Ik houd wel van dit soort thrash, zeker in combinatie met het nodige enthousiasme.

Aborted was een van de bands waar ik eigenlijk voor kwam. De nieuwe leden deden het best goed (voor zover ik dat kan inschatten) en het geluid was best ok. Lekker gedreven optreden, goed contact met het publiek en goede keuze van nummers. Misschien was het geheel nog iets beter uit de verf gekomen als men iets meer de tempos zoals die op de plaat staan hadden aangehouden, want ik had wel het idee dat Dirk (drummer) er behoorlijk aan moest trekken om alle noten te spelen. Hoe dan ook, het was een puik optreden.

Dat komt omdat Dirk helemaal niet in Aborted zit
Hij heeft alleen meegedaan op een album.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 05-02-2006 12:10 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Mag ik een boon wezen, maar ik dacht toch echt dat ik Dirk achter de kit zag stuiteren.

Touché, pussycat!

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 05-02-2006 12:32 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

je bent een boon
Dit is al een paar jaar de 'vaste' drummer. Ben alleen even zijn naam kwijt...

isa
Usericon van isa
Posted 05-02-2006 12:41 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Hey violent, leuke avatar!!

[Dit bericht is gewijzigd door isa op 05-02-2006 12:49]

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-02-2006 12:47 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm ze hebben al een paar jaar een Fransoos op drums, genaamd Gilles...

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

zillah-morte
Posted 05-02-2006 13:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 4 februari 2006 21:27 schreef NecRobert het volgende:
Godver wat een heerschend avondje gister! Vooral Aborted en Cryptopsy waren erg vet!
Ben sinds tijden weer eens bont en blauw de pit uigekomen...

Ik stond niet eens in de pit, en heb een blauwe arm. De pit komt naar u toe deze zomer
Ik denk dat dit nu al voor mij het concert van het jaar was
Gereseveerd voor Arnhem

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-02-2006 13:15 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 13:10 schreef zillah-morte het volgende:
Ik stond niet eens in de pit, en heb een blauwe arm. De pit komt naar u toe deze zomer
Ik denk dat dit nu al voor mij het concert van het jaar was
Gereseveerd voor Arnhem

Loop er hard overna te denken om daar ook heen te gaan

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

zillah-morte
Posted 05-02-2006 13:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 februari 2006 13:15 schreef Borgia het volgende:
Loop er hard overna te denken om daar ook heen te gaan

Loop je? Ga anders er even bij zitten, en denk dan nog eens

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-02-2006 13:22 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 13:16 schreef zillah-morte het volgende:
Loop je? Ga anders er even bij zitten, en denk dan nog eens

Lopend denken is heerschender

isa
Usericon van isa
Posted 05-02-2006 13:29 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Spontane actie, ga overwachts kijken in weert, heb er zin in

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-02-2006 13:34 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2006 13:29 schreef isa het volgende:

U zal niet teleurgesteld worden

zillah-morte
Posted 05-02-2006 13:35 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 februari 2006 13:29 schreef isa het volgende:

Goeie actie dan. Als ik er weer weg kon komen adn wou ik er ook wel heen. Maar moet morgen gewoon weer werken in Grunn.... Gaat ik nie redden

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com