IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Raar? Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 29-12-2001 21:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Het mag misschien gek klinken,maar het lijkt wel of ik beter kan opschieten met mannen dan met vrouwen.De meeste van mijn vrienden zijn dan ook mannen.Toch ben ik niet verliefd op hen of voel ik me niet tot hen aangetrokken...ik zie ze meer als een soort oudere,wijze broer of een zielsverwant.Wie heeft hier nog ervaring mee?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 29-12-2001 21:38 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik kan ook beter opschieten met mannen. Als ik uitga bestaat de groep ook vaak uit mannen, en dat is altijd al zo geweest. Met mannen kan ik beter communiceren dan met vrouwen. Ik houd absoluut niet van vrouwenpraat. Met mannen kan ik overal over praten: auto's, motoren, sport, films, etc. En ik vind de sfeer vaak beter, geen gekibbel enz.


the only pleasure is pain


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 29-12-2001 21:45 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

nah, ik had meestal vroeger dat ik totaal niet goed op kon schieten met meiden, maar dat kwam gewoon omdat de interesses op ander vlak lagen toen denk ik, toen had ik alleen maar jongens als vrienden. Maar daar is nu wel weer verandering ingekomen....nu is het beide


zo, dat was mijn beurt dan weer


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 29-12-2001 21:51 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik heb altijd op een meisjesschool gezeten met echte 'meisjes'... Vond het absoluut afschuwelijk... Ik heb ook veel meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke..
Waarom? Onderlinge jaloezie speelt totaal niet bij mannen.. En met mannen kan je lekker zeveren..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 29-12-2001 22:01 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Joh, dat heb ik nouw ook


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 30-12-2001 10:51 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

En ik ook
Ik heb een hele goede vriendin (Amy )...en verder ga ik met name met mannen om

[Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 30-12-2001 10:52]


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2001 14:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik kan met niemand goed opschieten.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-12-2001 14:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Kan al mijn hele leven niet met vrouwen opschieten. Alleen met witch, die hier ook ergens rond waard. (net zo'n "manwijf" als ik, "schijt aan alles gewoon doen"!) Ik erger me vaak aan vrouwen die de hele tijd om alles lopen te janken, bijvoorbeeld dat ze om hun figuur willen denken en ehh "zit m'n haar wel goed" aarrrghhh ik krijg ook binnen de kortste keren ruzie met vrouwen. zolang ik mij kan herrinneren ga ik alleen maar met mannen om. En daar hou ik het voorlopig ook maar op, want het is best gezellig zo!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 30-12-2001 14:49 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Gaan morgen weer fijn bier drinken!!


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 30-12-2001 14:53 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 14:01 schreef Jenje het volgende:
Ik kan met niemand goed opschieten.


en dus gaat meneer naar het forum om voor zichzelf nog de indruk te wekken dattie een sociaal leven heeft.


SCUM FUCK


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 30-12-2001 14:56 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

als je met niemand op kan schieten heb je dus weinig of geen vrienden en kan je ook minder belazerd worden


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-12-2001 14:59 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

dat komt doordat er te weinig vrouwen goede muziek luisteren


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-12-2001 15:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 14:56 schreef witch het volgende:
als je met niemand op kan schieten heb je dus weinig of geen vrienden en kan je ook minder belazerd worden
Maar moet je ook zelf je bier kopen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 30-12-2001 15:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik heb vrienden en vriendinnen... meer vrienden weliswaar, ze zijn allen op een andere manier leuk, op hun eigen manier laat ik maar zeggen... Meisjes dienen inderdaad eerder om wat mee te kletsen enzo, en jongens om leut mee te maken, maar ik heb het gevoel dat ik vaak als therapeut moet dienen als er iets scheelt met één van mn vrienden of vriendinnen... het irritantste is nog dat ik mensen ken die elkaar absoluut niet kunnen uitstaan, en blijkbaar de nood voelen dat regelmatig aan mij duidelijk te maken... grow up.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-12-2001 15:09 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 14:01 schreef Jenje het volgende:
Ik kan met niemand goed opschieten.


Nou zeg...

Maar ik ben ook geen vrouwenliefhebber. Niet dat er geen uitzonderingen zijn, maar de meeste vrouwen laten bij mij geen goede indruk achter. De meeste mensen zowiezo niet, maar vrouwen lijken zich vaak zo druk te maken om futuliteiten. Ze zeiken "altijd" zo...


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2001 15:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach op zich ..

Ik kan meestal wel met iedereen goed opschieten, als ze mij met met gelijkwaardigheid behandelen (datgene wat Dutsmortem en consorten NIET doen, vandaar dat ik het zulke elitaire klootvioolen vind)

Ik kan ook goed met mensen communiceren, kan veel gedaan krijgen van mensen, alleen door een juiste manier van praten.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-12-2001 15:19 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 15:14 schreef Jenje het volgende:
Ach op zich ..



Okee. Maar als u zegt "niemand" sluit dat mij ook uit...


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2001 15:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee hoor, U valt in de 1% regeling


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 30-12-2001 16:19 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

hmm is zit op een school met alleen maar jongens nou ja een afdeling dan en in mijn vrije tijd ga ik met bijden om


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 30-12-2001 17:15 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 15:14 schreef Jenje het volgende:
Ach op zich ..

Ik kan meestal wel met iedereen goed opschieten, als ze mij met met gelijkwaardigheid behandelen (datgene wat Dutsmortem en consorten NIET doen, vandaar dat ik het zulke elitaire klootvioolen vind)


quote:
Ik kan ook goed met mensen communiceren, kan veel gedaan krijgen van mensen, alleen door een juiste manier van praten.

tof voor je, dat noemen ze indoctrineren

[Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 30-12-2001 17:17]


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 30-12-2001 17:41 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik heb 4 jaar lang met alleen vrouwen gewerkt !!! Ik kan nu dus ook veel beter met vrouwen opschieten dan mannen.

Mijn baas en ik waren de enigste mannen in het filiaal van 23 mensen

Ik had het reuze naar me zin, zelf het toilet was zowat voor mij zelf alleen, geen druppels van andere goorlingen.

Ik zou er graag weer willen werken


Wiegen Meister !


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 30-12-2001 21:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 15:01 schreef Asherah het volgende:
maar ik heb het gevoel dat ik vaak als therapeut moet dienen als er iets scheelt met één van mn vrienden of vriendinnen...


Annoying he, als blijkt dat je goed naar mensen kunt luisteren en dat hun dat zelfs heel goed doet? En ze je steeds weer weten te vinden met hun problemen?

Ik heb besloten om te selecteren, mensen die slechts "vervangbaar" zijn daar ga ik geen tijd meer aan verspillen door hun een luisterend oor te bieden... Mensen waarvan ik het echt waardeer dat ze bestaan daarentegen daar sta ik natuurlijk altijd voor klaar.


Ares
Usericon van Ares
Posted 30-12-2001 21:40 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2001 21:38 schreef TNightmare het volgende:
Annoying he, als blijkt dat je goed naar mensen kunt luisteren en dat hun dat zelfs heel goed doet? En ze je steeds weer weten te vinden met hun problemen?

Ik heb besloten om te selecteren, mensen die slechts "vervangbaar" zijn daar ga ik geen tijd meer aan verspillen door hun een luisterend oor te bieden... Mensen waarvan ik het echt waardeer dat ze bestaan daarentegen daar sta ik natuurlijk altijd voor klaar.

Dat heb ik ook.. Ook dezelfde oplossing..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2001 22:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Voor een aantal mensen ben ik graag een luisterend oor hoor, geen probleem.

Gek genoeg kan ook ik, man, beter met mannen opschieten dan met vrouwen. De meeste vrouwen zeuren inderdaad, en het lijkt wel alsof het een stel afhankelijke trienen zijn ipv de zelfbewuste jonge meiden waarover je overal leest. Of het slaat door en dan zijn het meteen enorme krengen zoals een fantastische ex van me .


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 31-12-2001 12:24 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Is niet raar hoor... Ik kan ook heel goed overweg met mannen; beter dan met vrouwen over het algemeen. Waar dat precies aan ligt, weet ik niet. Verder heb ik er nooit romantische of lustgevoelens bij *grin*.



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-12-2001 12:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hmz... ik kan juist beter met (sommige!)vrouwen opschieten dan (sommige!) mannen, en iedereen die niet onder <sommige!> valt kan ik niet mee opschieten, of het nu man of vrouw is...


Je moeder.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen