|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb zowel mannelijke als vrouwelijke vrienden maar met de vrouwelijke kan ik beter over serieuze dingen praten als met mijn mannelijke vrienden.... Suicide Machine |
|
Nee, heb ik zelf eigenlijk nooit last van. Hoewel ik vaak vrouwen eerder dood wens dan mannnen. |
|
Dood wensen is een groot woord vind ik Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
twee! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik kan met beiden om, tot ze een vriend/vriendin hebben. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
*link verwijderd* das pas raar edit: link weggehaalt, waar (als je erop klikt) -tig pop-ups op je scherm schieten met een ranzige afbeelding. Dit lijkt me ongepast als het gebeurt als je op je werk bent. En het heeft niks met dit topic te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 15-09-2002 22:06] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
nee, je hoofd |
|
ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden. heb ik trouwens altijd al gehad. luuuuuuv is in the air......... |
|
ik ook maar dat heeft min of meer iedereen in de metalscene wel hoewel ik vaak beter met vrouwen om kan gaan [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-09-2002 22:02] Je moeder. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 15-09-2002 22:40] |
|
Zorry about that... quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
ik ga haast alleen maar met mannen naar concerten of ik praat met ze over muziek. het schijnt dat vrouwen mijn passie voor muziek niet kunnen begrijpen ofzo. en verder erger ik me ook dood aan die ongelooflijke tuttebellen en modepopjes, vreselijk zeg!! |
|
quote:Deze lieve man heeft gelijk. Echt een eyeopener dit. NSFW http://www.buellforum.nl/misc.php?file=9621 [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-11-2010 3:43] |
|
Moest dat nou, bokaj? |
|
Sorry. |
|
Geeft niet hoor. |
|
Als ik er nou NSFW bij zet? Zo dus? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-11-2010 3:44] |
|
Dan vind ik het wel kunnen, denk ik. |
|
In loving memory of he who shall not be named. Nog 93 dagen. I'm not worthy. |
|
Ja, hij wordt gemist. OT: Volgens mij kan ik net zo goed met vrouwen als met mannen opschieten. |
|
Ik ook wel, al vind ik sommige vrouwen een beetje eng. Ik hoop dat het wederzijds is. Maar ik heb geen vrouwelijke vrienden, denk ik. Het is allemaal aanhang. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-11-2010 4:23] |
|
quote: Ik kan het over het algemeen beter met mannen vinden. En de vrouwen met wie ik het goed kan vinden, hebben dat over het algemeen ook. |
|
quote: Awwwww. Boeiender |
|
Ik wist helemaal niet dat er een Friend Zone topic bestaat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |