|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan net zo goed op mannen als op vrouwen schieten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Bedankt voor het bier op mijn toetsenbord! [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 07-11-2010 19:34] |
|
Godverdomme, is ElitE ook al bij jou langs geweest om bier op je toetensbord te gooien?!? Wat een lul! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tanzelcore tag is gespot. |
|
Japans fenomeen 'hikikomori' bestaat ook in Vlaanderen https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/10/21/hikikomori-in-vlaanderen/ Lijkt me gemakkelijk maar tegelijk ook erg deprimerend. Zijn er hier toevallig mensen die (af en toe) eens een 'hikkomori'-leven omarmen? The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Ik zit graag binnen en ben graag op mezelf, maar zo extreem als dat is het niet bij mij Hafgufa |
|
+1 Al moet ik wel zeggen dat als het even kan ik me niet onder de mensen begeef. Afgelopen weekend was een typisch Wim Wim weekend. Vrijdagmiddag boodschappen gedaan en goed nagedacht en derhalve het voor elkaar gekregen om pas op maandagochtend om 08:10 me weer buiten de grenzen van mijn eigen woning te moeten begeven. Bam! Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Een jaar of 15 terug was denk ik de gemiddelde 'World of Warcraft' speler wel hikikomori hoor. En ik verwacht dat het bij die kinderen in Vlaanderen ook gewoon zo iets is. Maar is dat wel echt terugtrekken uit de samenleving? De hele dag online, samen met anderen, computerspelletjes spelen? Winter is coming |
|
In ieder geval terugtrekken uit de realiteit. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |